Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام یوسف جمالی گفت: امام خمینی (ره) خورشیدی بی غروبی است که با طلوع آن هزاران چشمه ی نور در زندگی ملت ایران جوشیده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر می‌گوید: حضرت امام(ره) هیچ وقت غروب نمی کند چرا که اندیشه و راه امام همیشه زنده است و ما نباید بگذاریم تحریفی در آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی رخ دهد، لذا یکی از وظیفه های امروز جوانان مومن و انقلابی جهاد تبیین اندیشه و آرمان امام(ره) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام جمالی بیان کرد که حضرت امام در همه عرصه ها به جوانان میدان داد و اعتماد کرد و مسئولان هم باید به نسل جدید و جوانان اعتماد کنند و به آنها میدان دهند تا با تلاش و برنامه ریزی و خدمت به مردم مسیر انقلاب ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام جمالی اعلام کرد که مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی بنیاگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امیرالمومنین(ع) بوشهر برگزار می شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام خمینی استان بوشهر قیام 15 خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۴۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان نخستین مراسم سالگرد درگذشت مرحوم سردار صفارزاده در بهشت حضرت معصومه (س) شهر مقدس قم برگزار شد.

‌در این مراسم سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، سردار آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر، غفور کارگری رییس و سید محمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک و جمع دیگری از مدیران ورزشی و فرهنگی حضور داشتند و با قرائت فاتحه یاد و نام این مدیر ارزشمند را گرامی داشتند.

وزیر ورزش و جوانان پیش از حضور در این مراسم، به زیارت آستان قدس حضرت معصومه (س) کریمه اهل بیت رفت.

کد خبر 6089255

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی