Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی گفت: در اولین روز از دهه کرامت میزبان دانشجو معلمانی هستیم که برای بار اول زائر صحن و سرای ملکوتی حرم رضوی شده اند.

حسین میرزایی گفت: این اردوی زیارتی نخستین اردوی فرهنگی است که پس از ۲ سال شیوع ویروس کرونا و توقف کلیه برنامه‌های اردویی زیارتی این دانشگاه، در مشهد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در این اردو ۷۰۰ دانشجو معلم شامل ۳۵۰ دانشجوی دختر و ۳۵۰ دانشجوی پسر از سراسر کشور شرکت دارند.

میرزایی گفت: تقویت مبانی معرفتی دانشجو معلمان نسبت به امام رضا (ع)، آشنایی با سیره آن حضرت، افزایش آشنایی با سبک زندگی رضوی و شرایط معلم تراز جمهوری اسلامی از مهمترین اهداف برگزاری این اردو است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی گفت: هر دوره اردویی به مدت سه روز در ۲ بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود، زیارت حرم رضوی، برگزاری نشست‌های معرفتی، آموزش آداب زیارت و آشنایی با سبک زندگی معلم تراز جمهوی اسلامی با حضور اساتید برجسته مهمترین محور‌های آموزشی این دوره اردویی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زیارت اولی ها دانشجو معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۸۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان به دعوت مردم متدین و انقلابی مشهد به استان خراسان رضوی می رود.

این سفر به درخواست مردم شریف انقلابی و متدین استان خراسان رضوی برای حمایت از طرح نور فراجا صورت گرفته و حامیان عفاف و حجاب میزبان فرمانده کل انتظامی خواهند بود. وعده گاه این اجتماع عظیم ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در عرصه میدان شهدای مشهد می باشد.

کد خبر 6093202

دیگر خبرها

  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • کسورات حقوق دانشجو معلمان به میزان خدمات دریافتی می شود
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مشهد
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم