Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دهکده جهانی امروز مهارت مکالمه به زبان انگلیسی به مهارتی ضروری برای رشد و پیشرفت تبدیل شده است. زیرا تسلط به زبان انگلیسی می‌تواند فرصت‌ها و موقعیت‌های تحصیلی و شغلی بهتری را برای ما فراهم کند.

 به همین دلیل بسیاری از والدین به دنبال آموزشگاه زبان کودکان هستند تا از کودکی، فرزندشان را با زبان بین‌المللی که همان زبان انگلیسی‌ است آشنا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس پیدا کردن یک موسسه معتبر زبان انگلیسی که دوره‌های آموزش زبان انگلیسی به کودکان نیز برگزار می‌کند یکی از مسئولیت‌های مهم والدین در زمینه آموزش فرزندان است.

همه‌ی ما در کودکی تجربه شرکت در یک کلاس ورزشی یا هنری را داریم که به اصرار پدر یا مادرمان در این کلاس‌ها ثبت‌نام کرده‌ایم بدون آنکه خودمان به این کلاس علاقه‌ای داشته باشیم. مسلما شرکت در این کلاس‌ها هیچ نتیجه‌ای برای ما نداشته و در اولین فرصت هم برای همیشه با کلاس خداحافظی کرده‌ایم. پس به عنوان یک پدر یا مادر حواستان باشد که علاقه مهم‌ترین فاکتور برای یادگیری است.
البته داستان زبان انگلیسی کمی متفاوت است و ما خواسته یا ناخواسته باید چنین مهارتی را به دست آوریم. پس توصیه می‌کنیم چند فاکتور مهم که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم را برای انتخاب بهترین کلاس زبان کودکان در نظر داشته باشید تا از همان اول علاقه به یادگیری زبان انگلیسی در فرزندتان شکل بگیرد.

انتخاب کلاس زبان کودکان 7 ساله به شرط ایجاد علاقه به یادگیری


می‌دانیم کودکان بیشتر به بازی کردن علاقه دارند تا اینکه برای مدتی طولانی آرام سرکلاس بنشینند و با اصول و قوانین موضوع جدید آشنا شوند. اگر فضای کلاس زبان کودکان مانند فضای کلاس زبان بزرگسالان باشد هیچ جذابیتی برای آنها ندارد و حتی ممکن است خاطره‌ای بد از شرکت در کلاس زبان کودکان برای آنها به جا بگذارد. به همین دلیل باید آموزشگاه زبان کودکان فضایی شاد و مفرح داشته باشد و در کنار آموزش زبان برنامه‌های تفریحی آموزشی برای بچه‌ها را هم در نظر گرفته باشد.
این محیط شاد را می‌توان از طریق بازی‌های آموزشی، آموزش زبان به کمک خواندن داستان‌های جذاب برای کودکان، یادگیری واژگان جدید با دیکشنری تصویری یا حفظ کردن شعرهایی که مثلا اعداد را آموزش می‌دهند، برای کودکان فراهم کرد. کمک گرفتن از این روش‌های سرگرم‌کننده و تفریحی علاقه‌ی فرزندتان را به شرکت در دوره‌های آموزشگاه زبان کودکان بیشتر می‌کند.کلاس خصوصی زبان نیز برای کودکان میتواند اثربخش باشد.

اجرای روش‌های نوین آموزش به کودکان برای بهبود یادگیری


امروزه پژوهش‌های مختلفی در رابطه با شیوه‌های آموزش به کودکان انجام می‌شود. پس چه بهتر موسسه زبانی که انتخاب می‌کنید به روش‌های روز دنیا در زمینه آموزش به کودکان به ویژه آموزش زبان مسلط باشد. البته در کنار روش‌ها و متدهای جدید آموزش به کودکان استفاده از کتاب‌های استاندارد آموزش زبان به کودکان نیز اهمیت دارد. به همین دلیل خوب است قبل از ثبت‌نام از استاندارد بودن کتاب‌هایی که آموزشگاه زبان کودکان استفاده می‌کند مطمئن شوید.
آموزش به کودکان و فراهم کردن فضای مناسب در کلاس برای آنها به تجربه و تخصص نیاز دارد. بنابراین موسسه باید مدرسی برای کلاس زبان کودکان 7 ساله به بالا انتخاب ‌کند که با روانشناسی کودکان آشنا باشد. البته این تخصص را می‌توان از طریق شرکت در دوره‌ها و سمینارهای آموزشی مختلف به دست آورد. به همین دلیل معمولا موسسه‌های معتبر برای مدرس‌های آموزشگاه زبان کودکان کلاس‌های ضمن خدمت و دوره‌های آموزشی متعددی را در نظر می‌گیرند.

آموزش زبان انگلیسی کودکان

 

چرا سفیر را به عنوان بهترین کلاس زبان کودکان معرفی می‌کنیم؟


موسسه سفیر در کنار برگزاری دوره‌های زبان بزرگسالان به‌طور جدی به‌عنوان آموزشگاه زبان کودکان نیز فعالیت می‌کند. این موسسه با بررسی نیازهای آموزشی کودکان توانسته شرایط ویژه‌ای را برای آموزش زبان به کودکان 7 سال به بالا فراهم آورد. در زیر مزیت‌های کلاس زبان کودکان سفیر را برای شما لیست کرده‌ایم تا با اطمینان خاطر آن را انتخاب کنید:
• سفیر در دوره‌های زبان کودکان هم آزمون تعیین سطح آنلاین و حضوری را در نظر گرفته است. زیرا در این صورت می‌توان کودکان با مهارت یکسان را در کلاس‌هایی با جمعیت کم برای آموزش زبان انگلیسی ثبت‌نام کرد.
• زمانی که از آموزش کودکان صحبت می‌کنیم نباید فراموش کنیم که حضور و همراهی همیشگی والدین ضروری‌ست. به همین دلیل سفیر در طول دوره آموزشگاه زبان کودکان چندین جلسه اولیا و مربیان را در نظر گرفته است تا والدین از میزان پیشرفت فرزندشان در یادگیری زبان آگاه باشند. همچنین به روش‌های مختلف به‌طور مداوم کیفیت آموزش در دوره‌های زبان کودکان را ارزیابی می‌کند.
• سفیر سعی کرده است از روش‌ها و متدهای جدید و خلاقانه در آموزش کودکان استفاده کند تا بتواند محیطی شاد را برای بچه‌ها فراهم کند. در موسسه سفیر فرزند شما از طریق داستان‌های کوتاه و شنیدنی، حفظ کردن شعرهای انگلیسی و تماشای انیمیشن‌های محبوب زبان انگلیسی به ویژه مکالمه انگلیسی را یاد می‌گیرد.
• این موسسه در کنار کتاب‌های سوپر مایندز که کتاب‌های آموزشی استاندارد برای کودکان است، از ابزارهای کمک آموزشی آنلاین نیز استفاده می‌کند تا فرایند آموزش تنها به ساعت‌های حضور در کلاس آموزشگاه زبان کودکان محدود نشود.
یکی از مزیت‌های اصلی موسسه سفیر این است که برای تمام دوره‌های خود از بهترین و مجرب‌ترین اساتید استفاده می‌کند، همچنین با اقدامات مختلف توانسته برگزارکننده‌ی بهترین کلاس زبان کودکان باشد، برگزاری دوره‌های آموزشی برای مدرس در زمینه روانشناسی کودکان، آموزش شیوه‌های جدید تدریس به کودکان مانند دوره‌های ویژه‌ی تربیت مدرس زبان انگلیسیTTC از مهم‌ترین آن‌هاست.
سفیر را بهترین کلاس زبان کودکان می‌دانیم چون رشد و پیشرفت زبان‌آموز را در اولویت قرار می‌دهد. برای اطمینان از کیفیت آموزش در کلاس  ارزیابی‌هایی دوره انجام می‌دهد.

کلاس زبان انگلیسی برای کودکان

 

کلاس زبان کودکان سفیر بهترین انتخاب شما برای کودکان 7 تا 12 ساله
کیفیت آموزش زبان به کودکان می‌تواند اشتیاق آنها بر ادامه دادن کلاس‌های آموزشی زبان را تحت تاثیر قرار دهد. امروزه روش‌های متعدد و خلاقانه‌ای برای آموزش کودکان مطرح شده است که سفیر در آموزشگاه زبان کودکان به آنها توجه بسیاری دارد.
یادگیری زبان فرایندی زمانبر است و به همین دلیل ارائه مدرک معتبر در پایان دوره یکی از فاکتورهای مهم زبان‌آموزان است. دوره‌های زبان سفیر مدرک معتبر با مهر سفیر و دانشگاه بلومزبری دارند و همین مدرک این فرصت را می‌دهد که فرزند شما پس از گذراندن دوره‌های آموزشی زبان بتواند در موسسه سفیر به عنوان مدرس مشغول به کار شود.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: آموزشگاه زبان کودکان آموزش به کودکان دوره های آموزش دوره های زبان آموزش زبان زبان انگلیسی همین دلیل برای کودکان موسسه سفیر دوره ها کودکان 7 کلاس ها روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۳۹۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی

به گزارش همشهری آنلاین، به نقل از ورزش سه، مربی پرتغالی سپاهان، به لحاظ اخلاقی بی‌تردید یکی از متفاوت‌ترین مربیان خارجی است که در سال‌های اخیر به فوتبال ایران آمده است. فارغ از آرامش و ادبیات مودبانه‌ای که او در برابر سوالات غالباً چالشی، یکی از ویژگی‌های قابل تحسین او، علاقه‌ای است که نسبت به فرهنگ، هنر و موسیقی ایرانی بروز می‌دهد. این طرز تفکر، دقیقاً نقطه مقابل برخی مربیان اروپایی است که حتی با وجود سال‌ها حضور در ایران، نگاه بالا به پایین و اظهارنظرهای توأم با نیش و کنایه را حفظ می‌کنند.

حادثه‌ای که زندگی مورایس را تغییر داد

به گفته برخی نزدیکان این مربی، ماجرای عجیبی زندگی او را تحت تاثیر قرار داده است. ماجرایی که کمتر درباره آن صحبت شده است.

او پیش از اینکه پیشنهاد سپاهان را بپذیرد و به ایران سفر کند، در یک سانحه رانندگی دچار وضعیتی شبیه بیهوشی و کما می‌شود و پس از بهبودی، نوع نگاه وی به زندگی به کلی متفاوت شده است.

می‌خواهم مسلمان شوم

اما آنچه مدیران باشگاه سپاهان را شگفت زده کرد، این بود که مورایس چندی پیش به باشگاه مراجعه کرده و می‌گوید: «من می‌خواهم مسلمان شوم. باید از کجا شروع کنم؟»
به منظور راهنمایی این مربی پرتغالی، ابتدا از طریق بخش فرهنگی باشگاه سپاهان، مسائلی در خصوص عرف، شرع و قانون در ایران و دین اسلام برای وی توضیح داده شده و بلافاصله مقدمات شرعی تشرف مورایس به دین مبین اسلام انجام شده است. وی همچنین در محضر یکی از علما، شهادتین را به زبان جاری ساخته و شرعا مشرف به دین اسلام شد و شیعه گردیده است.
نکته دیگر اینکه به موازات این اقدامات، یک مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی در کنار وی، فرایند آشنایی و آموزش مبانی اعتقادی و نیز پاسخگویی به سوالات مورایس را برعهده داشته است.

ازدواج با دختر ایرانی

از مدت‌ها قبل زمزمه‌هایی مبنی بر ازدواج قریب الوقوع ژوزه مورایس با یک بانوی ایرانی در جریان بود. موضوعی که همراه با خبر تشرف او به دین اسلام، پررنگ‌تر شد و رسانه‌ها نیز درباره آن صحبت کردند.
در این خصوص گفته می‌شود مسائل شرعی ازدواج مورایس با همسر ایرانی‌اش اتفاق افتاده و طی چند روز آینده این مراسم به صورت رسمی برگزار می‌شود.

کد خبر 847534 برچسب‌ها اسلام ویژه ورزشی چهره‌های مشهور باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ کودک آزاری مدرن: تلقین حس ناکافی بودن!
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود