Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@06:25:21 GMT

بسته اخبار کوتاه خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۰۵۶۳

بسته اخبار کوتاه خراسان رضوی

گناباد- فرماندار خواف گفت: حدود ۸۰ هزار کارت ملی هوشمند از ابتدای صدور این کارتها تاکنون به متقاضیان دارای شرایط این شهرستان تحویل داده شده است.به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری خواف مهدی عباسپور روز چهارشنبه در جلسه شورای ثبت وقایع حیاتی این شهرستان افزود: از مجموع چهار هزار و ۳۰۰ شناسنامه که سال گذشته در این شهرستان صادر شد، چهار هزار و ۹ شناسنامه مربوط به افراد کمتر از ۱۵ سال و نوزادان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین ۶۷۰ سند گواهی فوت هم در سال ۱۴۰۰ در شهرستان خواف صادر شد.وی همچنین بر همکاری همه ادارات ذیربط در جهت ثبت دقیق وقایع چهارگانه شامل تولد، فوت، ازدواج و طلاق به روز و به موقع تاکید کرد.

کاشمر- فرمانده انتظامی کاشمر از کشف ۸ فقره سرقت و دستگیری ۲ متهم به سرقت و یک مالخر در این شهرستان خبر داد. سرهنگ حسین احمدی  روز چهارشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان کاشمر، ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی  پس از بررسی سرقت های انجام شده، تحقیقات گسترده میدانی خود را آغاز کرده و با اشراف اطلاعاتی توانستند ۲ متهم در این زمینه را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی آنان را دستگیر کنند. وی بیان کرد: متهمان دستگیر شده که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند، در مواجهه با دلایل غیر قابل انکار پلیس به ۸ فقره سرقت سیم و کابل، دوربین مدار بسته و ظروف مسی اعتراف کردند. سرهنگ احمدی با اشاره به شناسایی و دستگیری یک مالخر در همین رابطه، افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند. وی از مردم خواست ضمن حفاظت از اماکن، اموال و وسایل خود هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند. 

برچسب‌ها سرقت کاشمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت کاشمر سرقت کاشمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سیدرضا صادقیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در شهر تفت، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. 
وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی پلیس دو نفر از سارقان حرفه‌ای سیم و کابل فشار قوی برق شهرک عقابکوه را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنها را دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان تفت تصریح کرد: متهم پس از انتقال به اداره پلیس در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت سیم و کابل‌های برق به ارزش ۸ میلیارد ریال اعتراف کردند. 
صادقیان در پایان ضمن تشکر از اعتماد مردم به پلیس اظهار داشت: چنین اقدام مجرمانه از سوی سارقان ضمن ایجاد خسارت به اموال دولتی و مردم باعث قطعی برق و نارضایتی شهروندان خواهد شد لذا شایسته است شهروندان گرامی نسبت به تردد بی موقع و دیروقت شبانه‌ی افراد مشکوک حساس‌تر بوده و مراتب از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت