Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در این جلسه دکتر ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت در زمینه اهمیت بورد، جایگاه آن، نحوه تعیین اعضای بورد تخصصی، نقش آن‌ها در آموزش پزشکی نکات مهمی را توضیح و تذکرات لازم را داد.

در ادامه جلسه اعضای بورد سوالات خود را مطرح کردند و ابهامات رفع شد تا اعضای ممتحنه به طور کامل آماده برگزاری آزمون باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این جلسه میثاق نامه ای توسط دبیران بورد شورای تخصصی امضا شد.

در این میثاق نامه آمده است: «حمد و سپاس شایسته خداوند پاک و منزهی است که هدایت کننده و بصیر بر اعمال بندگان خود می باشد. با استعانت از ساحت کبریایی او که عدالت و حق مطلق است، با افتخار بر پیمان خود در صیانت از حقوق جامعه علمی و فرهیخته کشور، دستیاران و فراگیران و در نهایت مردم فهیم و ایثارگر تاکید می‌کنیم و حداکثر مساعی خود را در کنار سایر استادان و همکاران در جهت نیل به جایگاه والای علمی و معنوی کشور، به ویژه در سالی که به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» مزین است به کار بندیم.

از پروردگار قادر متعال مسئلت داریم که همچون گذشته در این راه خطیر و ارزشمند ما را در همگامی با سیاست‌های اصلی نظام سلامت و آموزش و وزارت متبوع موفق و سربلند دارد.»

این میثاق نامه در جلسه ای با حضور وزیر بهداشت و معاون آموزشی تقدیم اعضای بورد تخصصی پزشکی خواهد شد.

کد خبر 5505153

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آزمون گروه علوم پزشکی آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه تهران سازمان امور دانشجویان وزارت علوم دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش دانشگاه علامه طباطبایی شورای عالی انقلاب فرهنگی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی دانشجویان دانشگاه ها آزمون دستیاری آموزش پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۵۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، نشست تخصصی گردشگری مقاومت خوزستان و معرفی آن در سراسر کشور باحضور مسئولان کشوری و استانی در اهواز برگزار شد.

علی اصغر شالبافان، معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این نشست گفت: ظرفیت‌های گردشگری مقاومت استان خوزستان و راهکار‌های تولید محصولات این نوع گردشگری در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.


وی افزود: در این نشست همچنین شبکه سازی بین ذینفعان و نحوه پیگیری راهکار‌های گردشگری مقاومت و گسترش آن بررسی شد.


سردار میرعبدالرضا حاجتی، مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امیدواریم بتوانیم علاوه بر اعزام گردشگری از استان خوزستان به استان‌های همجوار و کشور‌های همسایه ازجمله لبنان و سوریه که در آنها جنگ اتفاق افتاد، گردشگران داخلی و خارجی پذیرش کنیم.


وی افزود: تلاش داریم در حوزه دفاع مقدس و به ویژه گردشگری مقاومت، گام‌های موثر و خوبی برداریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • بازداشت ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • دستگیری ۴ نفر سر جلسه کنکور