Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در بافق، حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان سفر خود به استان یزد به همراه استاندار و جمعی از مسئولان ارشد استانی در شهرستان بافق حاضر و کلنگ خط فرآوری سنگ‌های کم عیار و باطله معدن چغارت را به زمین زد.

این خط فرآوری با سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیارد ریال طی هشت ماه کاری ایجاد می شود و قرار است با ظرفیت برداشت ۳۰ میلیون تن به طور مستقیم برای بالغ بر ۱۲۰ نفر شغل پایدار ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلنگ‌زنی ساخت خط فرآوری سنگ‌های کم عیار و باطله چغارت با ظرفیت سه میلیون تن و سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد ریال،‌ از دیگر برنامه‌های شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بود، که با حضور وزیر تعاون در شهرستان بافق انجام شده است.

وزیر تعاون در این مراسم فرآیند آغاز ساخت کارخانه آهن اسفنجی با ظرفیت تولید ۱.۷ میلیون تن و میزان سرمایه گذاری ۶۰ هزار میلیارد ریال توسط وزیر تعاون انجام شده است.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده،‌ این کارخانه قرار است طی ۳۶ ماه ساخته و برای ۹۰۰ نفر به طور مستقیم اشتغال پایدار ایجاد کند.

ایجاد ارزش افزوده، حرکت در مسیر توسعه زنجیره فولاد و تأمین خوراک برای کارخانه‌های فولادسازی از جمله اهداف ایجاد کارخانه آهن اسفنجی در شهرستان بافق است.

افتتاح پست‌های اختصاصی برق

افتتاح پست‌های اختصاصی برق ۴۰۰.۱۳۲ نخلستان با ظرفیت ۱۵۰ مگاوات و ۱۳.۳۳ آفتاب با ظرفیت ۱۵۰ مگاواتی از دیگر طرح های شرکت سنگ آهن مرکزی ایران است که با حضور وزیر تعاون و سرمایه گذاری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

تأمین برق پایدار مطمئن برای بزرگترین کارخانه گندله سازی کشور، تأمین برق پایدار برای توسعه آتی پروژه‌های شرکت سنگ آهن مرکزی و توسعه و افزایش ظرفیت برق رسانی به دیگر صنایع شهرستان بافق و جنوب شرق استان یزد از جمله اهداف افتتاح پست‌های اختصاصی برق است.

خط فرآوری سنگ‌های کم‌عیار سه چاهون

خط فرآوری سنگ‌های کم‌عیار سه چاهون با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد ریال و ظرفیت ۳۰۰ هزار تن از دیگر طرح های در دستور کار است که طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است برای ۱۲۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال پایدار ایجاد کند.

ایجاد ارزش افزوده، تأمین بخشی از خوراک مورد نیاز کارخانجات کنسانتره سازی و توسعه اشتغال در منطقه از جمله اهداف تعیین شده برای اجرای این طرح توسعه ای در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران است.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر تعاون استان یزد شهرستان بافق شرکت سنگ آهن مرکزی ایران سنگ آهن مرکزی ایران شرکت سنگ آهن مرکزی میلیارد ریال شهرستان بافق سرمایه گذاری وزیر تعاون انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۹۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مریم محمدی کاهش آلایندگی، بازگشت آب به چرخه تولید و جلوگیری از آلودگی محیط زیست را از جمله مزیت‌های ایجاد تصفیه‌خانه در واحد‌ها عنوان کرد و افزود: هزینه کردن برای ایجاد تصفیه‌خانه، نوعی سرمایه‌گذاری است که صاحبان صنایع و تمامی واحد‌های صنعتی باید برای موضوعات زیست محیطی هزینه کنند.

او تصریح کرد: واحد‌هایی که پساب و فاضلاب آنها در محیط زیست رها می‌شود و آلایندگی دارند؛ هر چه سریعتر نسبت به ایجاد تصفیه‌خانه و قرار گرفتن واحد در لیست واحد‌های غیرآلاینده اقدام کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان با بیان اینکه استفاده مجدد از پساب و آب‌های خاکستری برای ما قابل توجه و در اولویت است، گفت: امروز که با تنگنا‌ها و کمبود‌های منابع آبی مواجه هستیم، بخش عمده‌ای از فاضلاب واحد‌های صنعتی باید تصفیه و به چرخه تولید بازگردد.

مریم محمدی افزود: صاحبان صنایع باید برای تحقق شعار امسال و مدیریت بسته‌بندی‌های پلاستیکی و کاهش کیسه‌های پلاستیکی تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور داریم
  • تعاونی های تولیدی، محور اقدامات بخش تعاون هستند
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود