Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@06:07:49 GMT

گزارش یک سفر سرزده| همدردی ‌رئیس جمهور با آبادانی‌ها در صبح جمعه

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۰۲۱۴

گزارش یک سفر سرزده| همدردی ‌رئیس جمهور با آبادانی‌ها در صبح جمعه

گروه استان‌ها ـ رئیس‌جمهور ‌صبح امروز وارد آبادان شد و بلافاصله به محل ساختمان متروپل رفت تا از نزدیک در جریان مراحل آواربرداری قرار گیرد.

به گزارش ایران اکونومیست از آبادان، رئیس جمهور بدون اطلاع قبلی و به صورت سرزده به آبادان سفر کرد و با حضور در خیابان امیرکبیر (امیری)آبادان عملیات آواربرداری را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حضور رئیس‌جمهور در مینوشهر

رئیس جمهور در ادامه به دیدار خانواده صالحیان پور در مینوشهر رفت که سه نفر از اعضای خانواده از جمله دو دختر خود را در حادثه متروپل از دست دادند. 

رئیس جمهور در دیدار خانواده صالحیان‌پور در مینوشهر درگذشت سه تن از اعضای این خانواده در حادثه متروپل را تسلیت گفت و قول داد در سریعتر زمان به این حادثه رسیدگی و با مسببان قطعا برخورد خواهد شد.

دستور رئیسی برای برخورد بدون اغماض با مسببان حادثه

 

 

آیت الله رئیسی در دیدار با خانواده جلیلیان که چهار عضو خانواده خود را در حادثه متروپل از دست دادند، به بازماندگان تسلیت گفت و اظهار داشت: برخورد عبرت آموز با عوامل خاطی مهمترین اقدام دولت است و دولت اغماضی در این امر ندارد.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: از مسئولان می‌خواهم با نظارت دقیق ساختمان‌های ناایمن و بررسی شرایط آن‌ها نگذارند اگر ساختمانی ناایمن است مردم در آن ساکن شوند، بلکه ساختمان بی درنگ تخلیه شوند و نگذارند مردم در آن ساکن شوند تا در صورت امکان بتوان آن‌ها را مقاوم سازی کرد.

وی با بیان اینکه این وضعیت حق مردم این خطه نیست، تصریح کرد: تا روزی که مشکلات آبادان حل شود مدام به خوزستان سفر خواهم کرد. 

آیت‌الله رییسی با گرامیداشت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی افزود: به آبادان سفر کرده‌ام تا با رسیدگی به این موضوع نگذاریم دیگر چنین اتفاقاتی تکرار شود.‌ حادثه متروپل آبادان باید عبرتی شود برای سوء استفاده کنندگان.

نماینده ولی فقیه و فرمانده ولیعصر خوزستان، استاندار و فرماندار آبادان رییس جمهور را همراهی می کنند.

رئیس جمهور با بازماندگان حادثه متروپل دیدار کرد

رئیس جمهور که برای بازدید از محل حادثه متروپل به آبادان سفر کرده است، صبح امروز با حضور در منزل خانواده جلیلیان از بازماندگان این حادثه ضمن تسلیت، با آن‌ها گفت‌وگو کرد.

حضور رئیس‌جمهور در محل حادثه متروپل آبادان

آیت‌الله ابراهیم رییسی، بلافاصله پس از پایان سفر استانی خود به آذربایجان شرقی، صبح امروز جمعه بدون اطلاع قبلی و سرزده در سفر به آبادان با حضور در خیابان امیرکبیر این شهر از محل حادثه و روند آوار برداری از ساختمان متروپل بازدید کرد و عملیات آوار برداری را از نزدیک مورد بررسی قرارداد.

 

 

وی در این بازدید با تعدادی از کسبه حاضر محل گفت‌وگو کرد و تعدادی از مردم نیز در این دیدار از مشکلاتشان گفتند. مردم در این بازدید با قدردانی از تلاش‌های دولت در ساماندهی سریع وضعیت منطقه خواستار برخورد جدی با مسببان این حادثه شدند.

 

 

ش

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رئیس جمهور حادثه متروپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۰۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود

حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلای این شهرستان ضمن اشاره به سفر هفته گذشته رئیس جمهور به استان سمنان و شهرستان دامغان، گفت: مردم انتظار دارند که دولتی‌ها به صورت شفاف میزان اعتبارات و مصوبات را بیان کنند.

وی با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شده و مسئولان گزارش عملکرد خود را نیز بیان کنند، افزود: اعلام تعداد مصوبات و میزان اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان و شهرستان دامغان یک مطالبه عمومی است

امام جمعه دامغان در ادامه ضمن اشاره به هفته کارگر و با بیان اینکه اسلام برای این قشر ارزش و جایگاه خاص قائل است، تاکید کرد: مسئولان باید از حق و حقوق کارگران دفاع کنند تا این قشر با انگیزه بیشتری به رشد تولید کمک کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • معاون رئیس جمهور: پرورش در مدارس مورد کم توجهی قرار گرفته است