Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین حبیبی، عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار گفت: تا به امروز نزدیک به سه هزار شکایت در دیوان عدالت اداری ثبت شده است.

به گزارش تجارت نیوز، شاکیان خواهان ابطال مصوبه‌ هیات دولت هستند، همان مصوبه‌ای که به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه افزایش قانونی دستمزد کارگران نادیده گرفته شده است.

دولت در صدد اصلاح لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ برآمده است و قصد دارد از این طریق، افزایش دستمزد کارگران بخش دولتی را محدود و مستثنی از مصوبه افزایش مزد شورای عالی کار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است ساعتی پیش سخنگوی سازمان اداری و استخدامی از متوقف شدن لایحه پیشنهادی برای اصلاح تبصره (۱۲) قانون بودجه که به دولت ارائه شده بود، خبر داد.

تماشاخانه مسلح سازی و عملیات هلی کوپتر کاموف از زاویه دید دوربین های متصل به آن (فیلم) ببینید| پرش‌های باورنکردنی سیاه گوش؛ حتی شکار متوجه حضورش نمی‌شود فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت

به گزارش جام جم آنلاین، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: جلسه امروز هیات وزیران به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور به دلیل سفر آیت الله رییسی به سریلانکا و با حضور وزرا و اعضای کابینه تشکیل شد که مصوباتی داشت.

وی افزود: به منظور نظارت مؤثرتر بر بازار، لایحه اصلاحیه‌ای از سوی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات ارائه شد که در جلسه امروز این لایحه تصویب شد.

سخنگوی دولت عنوان کرد: یک مصوبه دیگر به پیشنهاد بانک مرکزی تصویب افزایش سهمیه ایران در صندوق بین‌ المللی پول بود.

بهادری‌جهرمی بیان کرد: آیین نامه مهارت محور شدن آموزش و پررش و حرکت به سمت فنی و حرفه ای تر شدن تصویب شد و به زودی ابلاغ می شود.

وی خاطرنشان کرد: مبلغ مورد نیاز امسال منابع ارزی برای دارو و کالای اساسی در دولت انجام و تصویب شده بود.

دیگر خبرها

  • مجتهدزاده: ممنوعیت ثبت اظهارنامه قضایی علیه مقامات دولتی، اقدامی نسنجیده است
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد کارگران جدی شد ؟
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • تظاهرات دانشجویی در آرژانتین 
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران
  • تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؛ ۱۱۹ درصد افزایش یافت
  • سرکوب دستمزد کارگران و لطمات بزرگی که به کشور تحمیل شده
  • افزایش ۵۷ درصدی دستمزد ۱۴۰۱ بیکاری را ۸ درصد کاهش داد