Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم این استان با حضور در مساجد و مصلا‌های امام خمینی (ره) در شهر و روستای محل زندگی خود سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و قیام ۱۵ خرداد را گرامی داشتند.

همچنین نظیر این مراسم، دیشب و همزمان با نماز مغرب و عشا در آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) شهرکرد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

مسئولان باید در عمل راه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را ادامه دهند

در مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری مهمان ویژه این برنامه بود و به ایراد سخن پرداخت.

تدارک چهارمحال و بختیاری برای اجرای ویژه برنامه‌های سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵خرداد

آقای انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، در نشست هم‌اندیشی ستاد استانی بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی و قیام ۱۵ خرداد گفت: به مناسبت گرامیداشت این روز، تلاش خواهد شد تا برنامه‌های متنوعی با تکیه بر ظرفیت مساجد محلات به اجرا درآید.

ویژه برنامه‌های سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در امامزادگان دو معصوم شهرکرد برگزار می‌شود؛ همچنین مشابه این برنامه‌های اغنایی و بصیرتی در پنج مسجد محوری شهرکرد و دیگر امامزادگان نیز اجرا خواهد شد.

با توجه به همزمانی ایام ارتحال امام خمینی (ره) با دهه کرامت و تعطیلات آخر هفته، تلاش شده است که نحوه اجرای برنامه‌های عمومی به گونه‌ای در نظر گرفته شود که جمع بیشتری از مردم بتوانند از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

تاکنون سهمیه‌ای برای استان‌ها به منظور اعزام کاروان‌های زیارتی به مرقد مطهر امام راحل در نیمه خرداد امسال تعیین نشده است.

اعضای ستاد استانی بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) در این نشست علاوه بر اعلام برخی برنامه پیش‌بینی شده برای اجرا در نیمه خرداد امسال، درباره موکول شدن فضاسازی‌های شهری ویژه دهه کرامت به بعد از ۱۵ خرداد، برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن، برپایی عصر شعر «روح‌الله»، اجرای مسابقات فرهنگی از وصیت‌نامه امام راحل و گشایش نمایشگاه‌های عکس و پوستر با موضوع تبیین جایگاه امام خمینی (ره) در به ثمر رسیدن جریان انقلاب، به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، در شامگاه ۱۳ خردادماه ۱۳۶۸ به علت ایست قلبی با دلی آرام و قلبی مطمئن جان به جان آفرین تسلیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیام 15 خرداد امامزادگان دو خاتون ارتحال امام خمینی مراسم گرامیداشت چهارمحال و بختیاری ارتحال ملکوتی امام خمینی قیام ۱۵ ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۱۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی

به گزارش قدس آنلاین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسمی با حضور میهمانان و مقامات رسمی در اندونزی گرامی داشته شد.

در این مراسم که با حضور ده ها نفر از میهمانان خارجی برپا شد، مقامات رسمی و گروهی از فرماندهان نیروهای مسلح اندونزی، همچنین دیپلمات های ارشد و رایزنان نظامی مقیم جاکارتا از کشورهای گوناگون شرکت کردند.

بروجردی سفیر جمهوری اسلامی ایران در جاکارتا در این مراسم ضمن تمجید از قدرت و اراده نیروهای مسلح در دفاع از حاکمیت ملی، عملیات وعده صادق را در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه بعنوان یکی از مصادیق آن یاد آور شد و بر تعهد تهران به ادامه حمایت از مبارزات مردم فلسطین تاکید کرد.

سرهنگ موحد رایزن نظامی کشورمان نیز در این مراسم گفت به شهادت تاریخ و در مقطع کنونی نیز دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران دفاعی و قاطع در برابر دشمنان بوده است و با وجود تحریم‌های ظالمانه برخی کشورهای استعمارگر، امروز نیروهای مسلح ایران در زمره قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستند و از ظرفیت مدرن‌ترین تجهیزات تسلیحاتی برخوردارند.

در آغاز این مراسم، آیات کلام الله مجید و سرود مقدس جمهوری اسلامی طنین انداز گردید و برنامه با اجرای سرود سلام فرمانده توسط نوجوانان اندونزیایی خاتمه یافت. درحاشیه مراسم نیز نمایشگاهی از تصاویر تسلیحات بومی دفاعی جمهوری اسلامی ایران برپا شد.

این مراسم بنا به دعوت سفارت جمهوری اسلامی ایران در جاکارتا و به علت تعطیلات عید فطر در اندونزی، شامگاه دهم اردیبهشت ماه جاری برگزار شد و در سایت های خبری این کشور نیز بطور قابل توجهی بازتاب یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر ایرانی قوم ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری