Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی روز شنبه در آیین بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) افزود: هر کس در مسئولیت خود باید خوب عمل کند و مردم به خاطر درست عمل نکردن برخی مسئولان سست نشوند و جوانان محکم پای کار بایستند.

وی با اشاره به برنامه دولت برای حدف ارز ترجیحی تصریح کرد: مردم باید تحمل کنند، زیرا جراحی بدون درد نمی شود دولت مجبور به جراحی اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمن بیدار است و نباید از دشمن غفلت کنیم زیرا سعی دارد بین ما بی وفایی و بی دینی به وجود بیاورند.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین حسن امام راحل جامعیت ایشان بود افزود: سیاست و دیانت امام(ره) با هم همراه بود و همین موجب موفقیت انقلاب اسلامی شده است.

حجت‌ الاسلام آقاتهرانی تاکید کرد: ورود به مسائل سیاسی و اجتماعی برای همه لازم است و باید همه به امر به معروف و نهی از منکر بپردازیم و در این راه کسی استثنا نیست.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایرادهایی در بین مسئولان وجود دارد که باید رفع شود گفت: حاکمیت انقلاب اسلامی در دنیا نظیر ندارد زیرا ولایی است و باید بیشتر توجه و دقت کنیم که مبادا خود را مدیون انقلاب و شهدا قرار بدهیم.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) به ما عزت، صلابت و قدرت داد، تصریح کرد: موظف به عمل به صحبت های مقام معظم رهبری هستیم و مطالبات و ابلاغیه ها نیز معلوم است و  باید پای آن بایستیم و روی آن با کسی معامله نکنیم و کوتاه نیاییم.

وی گفت: در زمان طاغوت اوضاع بسیار بد و خفقان بود و کسی جرات حرف زدن نداشت، اما امام با صلابت در برابر دستگاه ظلم طاغوت ایستاده بود.

وی تاکید کرد: شجاعت، موحد و مسلمان بودن امام راحل (ره) در حد بینهایت بالا بود، ایشان در خودسازی و جهاد اکبر موفق بودند تا در جهاد اصغر نیز به موفقیت رسیدند.

رییس کمیسیون  فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دین ما بر اساس فطرت پاک است و جوانان علاقه مند به امام راحل و فطرت پاک می شدند و انقلاب ما یک انقلاب جوان است، اگر چه گاهی مسئولان جوانان را راه نمی دهند.

وی با اشاره به تدریس ولایت فقیه توسط امام‌خمینی (ره) در نجف قبل پیروزی انقلاب تصریح کرد: کتاب ولایت فقیه امام راحل تحت عنوان نامه های کاشف الغطا پخش شد و میدان از دست دشمن در رفت.

حجت الاسلام آقاتهرانی بیان کرد: بزرگترین تحقیقات درباره شیعه، اسلام، ایران، امام (ره) و رهبری اکنون در اسرائیل قرار دارد و شیعه ستیزی و اسلام ستیزی از واقعیات دنیا است و دشمن در بزنگاه ها، نقاط جدی را می زند.

وی ادامه داد: مردم ما از برکت علما و به لطف الهی و  تشخیص خود در زمان غیبت دنبال ولی فقیه می روند که این رمز موفقیت ما بود اگر در خانه کس دیگری را می زدیم الان اینجا نبودیم.

وی با اشاره به اینکه امام (ره) ما را زنده و کشور را یکپارچه کرد اظهار داشت: مسئولی که نگاه نمی کند رهبری انقلاب چه می خواهد، مسئول نیست و عمل به فرمایشات مقام‌معظم رهبری در شرایط فعلی مهم است و اگر ایشان از آن طرف و ما از طرف دیگر برویم، جواب نمی دهد.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس باید محل تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب و دولت باید محل تحقق خواسته های ولایت باشد و مردم هم ولایتمداری کنند.

وی با بیان اینکه هر بخش از زندگی امام‌خمینی(ره) دیدنی و الگو است اظهار داشت: دعا، حضور و تلاش شما مردم مؤثر است لذا پای کار باشید که اگر مسئولان خوب کار کنند به ظهور می رسیم.

آیین بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار شد.

برچسب‌ها مرتضی آقا‌تهرانی کرمان امام خمینی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرتضی آقا تهرانی کرمان امام خمینی مرتضی آقا تهرانی کرمان امام خمینی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی فرهنگی مجلس شورای اسلامی کمیسیون فرهنگی مجلس رییس کمیسیون امام خمینی امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۳۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین‌، آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب در خاطراتش شفاهی شان از حضور در خانه شهید شیرودی و صمیمت او با شهید کشوری می گویند و به شبی اشاره می کنند که امام خمینی فرمان برکناری بنی صدر را می دهد.

کد خبر 847514 منبع: مهر برچسب‌ها شهید - شهدای گمنام امام خمینی خبر ویژه شهید رهبر معظم انقلاب ابوالحسن بنی صدر

دیگر خبرها

  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • آیا می شناسیدش؟
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می‌زد؟
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود