Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله رضا رمضانی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد و یادواره شهید «یونس حسینی رودباری» اولین شهید نهضت امام خمینی، اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از اهمیت ویژه ای در جامعه اسلامی برخوردار است.

وی با اشاره به اخلاق و خصوصیات بارز پیامبر اسلام، افزود: نوع رفتار، گفتار و منش پیامبر اکرم سبب ترویج اسلام ناب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلام دین رحمت و معرفت است

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه اسلام دین رحمت و معرفت است، گفت: جهاد در مقابل خودکامگان و ظالمان از سفارشات مهم دین اسلام است.

آیت الله رمضانی با تاکید بر آمادگی کامل مسلمانان در مقابل ظالمان و مستکبران، تصریح کرد: اسلام دین معرفت و مهربانی بوده اما خار چشم دشمنان است.

وی با اشاره به استفاده ابزاری در برخی ادوار، افزود: برخی خلفا و حاکمان از دین به نفع دین استفاده ابزاری می‌کردند.

حضرت امام حاکمیت جامعه بر مبنای دین را زنده کرد

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای از بین بردن و کمرنگ کردن دین و معنویت، بیان کرد: دشمن در ادوار مختلف در تلاش کرده تا با ایجاد معنویت جعلی، دین را تعطیل کند.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه حضرت امام حاکمیت جامعه بر مبنای دین را زنده کرد، گفت: در شرایطی که قبل از انقلاب دین در عرصه‌های مختلف تعطیل شده بود حضرت امام خمینی (ره) با تلاش مضاعف و رهنمودهای پدرانه خود، روح الهی و دینی را در کشور زنده کرد.

وی با اشاره به استفاده ابزاری قرآن در برخی مراسم، افزود: قبل از انقلاب اسلامی قرآن فقط در برخی مراسم عقد و فوت افراد استفاده می‌شد در حالی که قرآن کریم موجب سعادتمندی بشر می‌شود.

رشد و تعالی بشر از نظر حضرت امام در گرو دین و حاکمیت دینی بود

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه امام راحل احیاگر حاکمیت دینی بود، گفت: حضرت امام نه تنها حاکمیت دینی را در کشور نهادینه کرد بلکه در دنیا نیز آن را گسترش داد.

آیت الله رمضانی، رشد بشر را در گرو حاکمیت دینی دانست و بیان کرد: حضرت امام رشد و تعالی بشر را در گرو دین و حاکمیت دینی می‌دانست و بر این موضوع تاکید ویژه داشت.

وی با بیان اینکه حضرت امام مرد میدان بود، افزود: حرف و عمل امام یکی بود و از هیچ احدی ترس و واهمه نداشت.

سید یونس ذوب در ولایت و امام بود

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به شیفتگی و حب شهید سید یونس رودباری نسبت به امام راحل، تصریح کرد: سید یونس ذوب در ولایت و امام بود و تا پای جان راه و آرمان‌های امام و انقلاب را ادامه داد.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه حضرت امام بعد سیاسی حکومت اسلامی را زنده کرد، گفت: بعد سیاسی دین قبل از انقلاب فراموش شده بود اما حضرت امام با کمک شهید سید یونس ها آن را زنده کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب و حکومت اسلامی امانت است، افزود: امروز در معرض امتحان هستیم و باید این انقلاب را به دست اهلش بسپاریم.

مسئولان اخلاق اسلامی را رعایت کنند

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه مسئولان باید اخلاق اسلامی را رعایت کنند، تصریح کرد: تحقق عدالت اسلامی باید همراه رعایت اخلاق اسلامی، مبارزه با فساد و معرفی ارزش‌های دینی باشد.

آیت الله رمضانی با اشاره به تلاش دشمن علیه نظام اسلامی، اضافه کرد: دشمن دنبال اسلام بدون روحانیت است و آن چیزی که اسلام را زنده کرد روحانیت اصیل بود.

وی خطاب به نسل جوان، افزود: دشمن در تلاش است تا جوانان را از روحانیت جدا کنند که باید بسیار هوشیارانه عمل کنیم.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به مسئله تأسف بار در آبادان، بیان کرد؛ عده‌ای این اتفاق تلخ را به رهبری و رئیس جمهور منتسب می‌کنند افرادی که مسببین این واقعه هستند باید اشد مجازات شوند.

کد خبر 5506871

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان رودبار آیت الله رضا رمضانی امام خمینی ره بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی کرمانشاه ساختمان متروپل دهه کرامت امام خمینی ره خطبه های نماز جمعه مراسم ارتحال امام خمینی ره آمار کرونا تبریز قیام 15 خرداد ویروس کرونا متروپل آبادان دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت آیت الله رمضانی حاکمیت دینی حضرت امام سید یونس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۷۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور