Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران از روابط عمومی دانشگاه به نقل از خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب امروز در مراسم گرامی‌داشت سال‌روز ۱۴ و ۱۵ خرداد در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد، با اشاره به اینکه از قیام خونین ۱۵ خرداد، ۵۹ سال می‌گذرد و مردم هر سال بزرگداشت این قیام را باشکوه‌تر از قبل برگزار می‌کنند، اظهار داشت: مردم غیور و ولایی ایران اسلامی با حضور خود در عرصه‌های انقلاب دلبستگی خود را به آرمان‌های امام و انقلاب به منصه ظهور می‌رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد؛ پیوند بین امت و امام ناگسستنی است و امروز می‌بینیم که با گذشت سی‌و سه سال از ارتحال آن حکیم فرزانه هنوز عشق خمینی نه فقط در دلهای ایرانیان بلکه در دل‌های همه آزادی‌خواهان جهان جاری و ساری است.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب خاطر نشان کرد؛ رمز موفقیت امام خمینی(ره) ایمان به خدا و باور به مردم بود که توانست در مقابل ابرقدرت‌های شرق و غرب ایستادگی کند و با ایجاد اتحاد و یکپارچی بین امت اسلامی عظمت اسلام را به دنیا نشان دهد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) سال ۱۳۴۲ تحولی جهانی ایجاد کرد، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی دین مبین اسلام دوباره در جهان احیا شد و امام خمینی(ره) دین‌داری را در جهان زنده کرد.

رئیس دانشگاه ادیان  و مذاهب امام خمینی(ره) را هویت و شناسنامه جامعه ما عنوان کرد و گفت: مردم ولایی استان لرستان، مردمی مبارز و شجاع بوده و هستند و لذا همواره این استان پایگاه انقلابیون، روحانیون و مردم مبارز و شجاع در مبارزه با استکبار و ظلم بوده است و رشادت‌های مردم این خطه در دفاع از کیان اسلام و انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام والمسلمین نواب با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی و انقلاب، امروز جایگاه خود را در جهان پیدا کرده است، یادآور شد: دشمنان اسلام و انقلاب نمی‌توانند با تبلیغات خود، مردم ما را نسبت به انقلاب مایوس کنند، چرا که مردم همواره حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با توکل به خدا و همراهی مردم، آزادی خواهی و استقلال طلبی را برای ملت به ارمغان آورد، گفت: انقلاب اسلامی ایران، صلح جهانی را بر پا کرد و لذا رهبران آزادی‌خواه جهان در دوران معاصر حرکات انقلابی خود را مدیون خدمات و اندیشه‌های حضرت امام(ره) هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا امام خمینی ابوالحسن نواب افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا رئیس دانشگاه ادیان امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۹۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هدایت اعتبارات و تسهیلات بانکی و حمایت مورد نیاز از صنایع تبدیلی توسط مسئولین زمینه مشارکت بیشتر مردم در عرصه رونق تولید را فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: دشمن با توهم دلسرد نمودن مردم از انقلاب اسلامی تحریم‌های گسترده و ناعادلانه‌ای را وضع و برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: دشمن درصدد ایجاد نارضایتی در میان مردم به واسطه مسائل معیشتی است.

امام جمعه بجنورد خاطر نشان کرد: تولید محصولات و خدمات مختلف که کشور را از بیگانه بی‌نیاز می‌کند، عبادت مسلم است.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: کارگران و کارفرمایان سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند.

امام جمعه بجنورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهمان‌نواز، نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد و تلاش‌های مضاعف برای پیشرفت استان چهره یک روحانی مجاهد و مردمی را وی در اذهان مردم ایجاد نموده است.

کد خبر 6089056

دیگر خبرها

  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • آیا می شناسیدش؟
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • پیش‌بینی امام خمینی (ره) از سرکوب‌ها در آمریکا: آنها تحمل آشفتگی خوابشان را ندارند