Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرانجام دو سال و چند ماه بعد از شیوع همه‌گیری کرونا ایران به نقطه‌ای رسید که یک روز بدون هیچ فوتی کرونایی را ثبت کرد. دو روز پیش هم بعد از ۲۸ ماه تعداد مبتلایان روزانه این بیمار در کشور هم به یک عدد دو رقمی تقلیل یافت. این در حالی است که هنوز در بسیاری از نقاط دنیا و برخی کشور‌های پیشرفته کرونا یک مسئله جدی است و مرگ و میر‌های ناشی از آن به صورت روزانه عدد قابل توجهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته رسیدن به این موفقیت‌ها را نباید به معنی پایان کرونا دانست و باید مراقب بود که با یک بی‌احتیاطی دوباره روی قله همه‌گیری قرار نگیریم. ولی با این حال مهار بیماری در حد و اندازه این اعداد دستاورد قابل توجهی است.

در همین راستا می‌خواهیم در خوانده می‌شوید امروز نظر شما را درباره مدیریت دوساله ایران در مهار این بیماری بدانیم.


چطور در کنترل این بیماری به نقطه صفر فوتی در روز رسیدیم؟


کدام سیاست‌های اعمالی در مهار کرونا تا کنون موثرتر بوده است؟


همچنین اگر برای قدردانی از کادر درمان که در این بیش از دو سال از جان مایه گذاشتند و زحمت کشیده‌اند هم پیامی دارید می‌توانید در کامنت‌ها بیان کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آبله میمونی متروپل آبادان مهدی صباغی قیام 15 خرداد محمود دعایی خوانده می شوید کروناویروس کادر درمان آبله میمونی متروپل آبادان مهدی صباغی قیام 15 خرداد محمود دعایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماری صنعت خودرو در کشور مدل مدیریت آن است

دریافت 18 MB کد خبر 6089754

دیگر خبرها

  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • ام‌ اس زودرس قابل تشخیص است؟
  • استان فارس ظرفیت‌های قابل توجهی در ایجاد زنجیره‌های ارزش دارد
  • کشف قبرستان باستانی در محل ساخت نیروگاه
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • بیماری صنعت خودرو در کشور مدل مدیریت آن است
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب سیلاب در گلستان مهار شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ذوب آهن یک بازی تماشایی ارائه کرد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد