Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو در ادامه سفر یک روزه به شهر دوشنبه، با نخست وزیر تاجیکستان دیدار و گفت‌وگو و بر آمادگی شرکت های ایرانی برای اجرای طرح های خدمات فنی و مهندسی تاجیکستان تاکید کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایران اکونومیست از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، «علی‌اکبر محرابیان» رئیس ایرانی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و تاجیکستان در دیدار خود با «قاهر رسول‌زاده» نخست وزیر تاجیکستان ضمن تاکید بر نظر رهبر معظم انقلاب بر خویشاوندی مردم دو کشور، برای کمک به برادران تاجیکستانی اعلام آمادگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اعلام شرایط شرکت‌های ایرانی با قیمت مناسب و کیفیت بالا، بر اجرای پروژه‌های خدمات فنی و مهندسی این کشور توسط متخصصان ایرانی اعلام آمادگی کرد.
در ادامه، نخست وزیر تاجیکستان ضمن قدردانی از میزبانی ایران در برگزاری مراسم امضای ١٧ سند همکاری، این اسناد را زمینه‌ساز توسعه همکاری‌ها عنوان کرد.
نخست وزیر تاجیکستان افق همکاری دو کشور را روشن‌تر از همیشه دانسته و در زمینه گسترش روابط تجاری اعلام آمادگی کرد. رسول‌زاده همچنین توانایی شرکت‌های خدمات فنی و مهندسی ایرانی را مورد تایید قرار داد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: وزارت نیرو

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزارت نیرو خدمات فنی و مهندسی نخست وزیر تاجیکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد نادرخانی گفت: این طرح‌ها شامل اجرای خطوط انتقال شمال شهر خرمدره به طول ۴ کیلومتر، آبرسانی به فاز ۳ شهرک گلدشت، تأمین آب آشامیدنی سایت اداری و مساکن ملی خرمدره، تکمیل مخزن ۱۰۰۰ متر مکعبی سوکهریز است.

وی افزود: احداث ۲ کیلومتر خط انتقال آب روستای فلج، یک کیلومتر خط انتقال روستای قلعه حسینیه، حفر و تجهیز چاه شماره ۱۶ خرمدره و تکمیل مخزن ۴۰۰۰ متر مکعبی خرمدره از جمله دیگر طرح‌هایی است که امسال در دستور کار شرکت آبفا قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: سال گذشته نیز ۱۰ طرح آبرسانی با اعتبار بالغ بر ۹۷ میلیارد تومان در شهرستان خرمدره اجرا و به بهره برداری رسید.

نادرخانی گفت: اجرای ۸۰ میلیارد تومان طرح‌های توسعه‌ای در تصفیه خانه آب ابهر و خرمدره نیز از جمله اقدامات شرکت آبفا در سال گذشته در شهرستان خرمدره بود.

این مسئول یادآور شد: توسعه خدمات آب و فاضلاب به ویژه در حوزه روستایی از اولویت‌های کاری شرکت آبفا در سال جدید است که در این راستا روستای نصیرآباد خرمدره به عنوان نخستین روستای استان، از خدمات جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب برخوردار شد.

گفتنی است شهرستان خرمدره با ۷۵ هزار نفر جمعیت و ۳۴ هزار مشترک یکی از ۸ شهرستان تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب در استان زنجان است.

کد خبر 6089966

دیگر خبرها

  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • آمادگی بلاروس برای همکاری با ایران باوجود تحریم‌های غرب
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • اعلام آمادگی بلاروس برای توسعه همکاری‌های نظامی
  • خدمات فنی و مهندسی متخصصان ایرانی ماندگار است
  • گزارش| سفر رئیسی به سریلانکا؛ نمایش اقتدار مهندسی ایرانی
  • ایران صادرکننده خدمات مهندسی و تکنولوژی های روز دنیاست