Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@03:49:03 GMT

کشف تریاک در کامیون حامل هندوانه

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۷۹۰۸۸

کشف تریاک در کامیون حامل هندوانه

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 20 کیلوگرم تریاک در پی بازرسی از یک دستگاه کامیون حامل هندوانه در محور "کاشان-قم"خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا از قم سردار بهادر اسماعیلی اظهارداشت: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد، 2 تن از قاچاقچیان قصد دارند در پوشش بار هندوانه مقدار قابل توجهی مواد مخدر را بوسیله یک دستگاه خودرو کامیون بنز از جنوب کشور به استان قم منتقل کنند، بنابراین موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ادامه مأموران با هماهنگی مقام قضائی استان به محورهای مواصلاتی استان اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری سرانجام کامیون موصوف را در محور "کاشان-قم" شناسایی و توقیف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: طی بازرسی از کامیون از زیر صندلی خودرو مذکور، 20 کیلو و 200 گرم تریاک کشف و هر دو نفر متهم دستگیر شدند.

سردار اسماعیلی گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.


انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مواد مخدر پلیس هندوانه تریاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۷۹۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

سردار احمد نگهبان افزود:در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد