Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@16:41:46 GMT

واکنش جنبش «فتح» به شایعه مرگ محمود عباس

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۴۷۰۵

واکنش جنبش «فتح» به شایعه مرگ محمود عباس


به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، «أسامة القواسمی» سخنگوی جنبش فتح گفت که اخبار منتشر شده در برخی شبکه‌های اجتماعی درباره درگذشت «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، صحت ندارد.

القواسمی گفت که فتح اخبار منتشره در برخی رسانه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی درباره فوت محمود عباس را رد و تأکید می‌کند که وی در صحت و سلامت کامل به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، اواخر هفته گذشته نیز «حسین الشیخ» دبیر کل کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) اخبار منتشره درباره صحت و سلامت عباس را رد و تأکید کرد که وی همانند سابق کار خود را انجام می‌دهند.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: آبله میمونی متروپل آبادان مهدی صباغی محمود دعایی طبس صندوق امانات بانک محمود عباس رأی الیوم آبله میمونی متروپل آبادان مهدی صباغی محمود دعایی طبس صندوق امانات بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام محمدی صبح شنبه در بازدید از اجرای طرح هادی روستای «مال محمود» بخش ریگ شهرستان گناوه اظهار داشت: اجرای طرح هادی روستای مال محمود به متراژ شش هزار مترمربع و با اعتبار قریب ۲۲ میلیارد ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مشارکت دهیاری روستا در حال انجام است.

بخشدار ریگ از پیگیری بی وفقه دهیار این روستا و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گناوه و همکاری مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تقدیر کرد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ در مجموع ۱۴۰ هزار متربع آسفالت معابر روستایی در بخش ریگ انجام شد که به لحاظ کمیت بیش از ۱۰ سال قبل از آن بوده است.

بخشدار ریگ یادآور شد: برای دوره جاری ۱۵۰ هزار متر مربع در سطح روستاهای بخش آماده آسفالت داریم که تا کنون ۱۰ هزار متر مربع در روستاهای «مجنون» و «مال محمود» اجرا شده و سایر روستاها نیز ظرف یک تا ۲ ماه آینده به انجام خواهد رسید.

وی ضمن قدردانی از زحمات گسترده و بی وقفه سایر دهیاران، خواستار پیگیری آنها در جذب حداکثری سهمیه قیر شهرستان در راستای توسعه و عمران بیشتری در روستاهای بخش ریگ شد.

کد خبر 6089571

دیگر خبرها

  • واکنش به کشتار در غزه؛ حقیقت جنبش‌های دانشجویی در آمریکا
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • علاقه عجیب شهید زین‌الدین به یک شهید
  • واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • (عکس) تهران قدیم؛ کاخ گلستان ۷۷ سال قبل
  • واکنش حماس به ادعای انتقال مقر این جنبش به سوریه
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات