Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست مجازی «متروپل؛ از اطلاع‌رسانی بحران تا بحران اطلاع‌رسانی» توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

در این نشست مهدی عرفاتی دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت، منصور ساعی عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، محمد رهبری پژوهشگر رسانه‌های اجتماعی با دبیری حسین حسنی رئیس پژوهشکده ارتباطات به گفت‌وگو می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور در این‌نشست که دوشنبه ۲۳ خرداد ساعت ۱۰ به صورت زنده در فضای مجازی برگزار می‌شود، رایگان است.

کد خبر 5509781 فاطمه ترکاشوند

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای اطلاع رسانی پایگاه اطلاع رسانی دولت پژوهشگاه فرهنگ هنر ارتباطات رسانه های اجتماعی نشست مجازی معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی سید محمود دعایی روزنامه اطلاعات تازه های نشر انقلاب اسلامی ایران ترجمه سالروز ارتحال امام خمینی امام خمینی ره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بنیاد ملی بازی های رایانه ای سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بازی های رایانه ای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۷۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود.

به گزارش مشرق، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: در پی انتشار فیلم پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند؛ پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مأمور پلیس در بیمارستان، محرز شد درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح نمی‌داند.

دیگر خبرها

  • پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی
  • پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند