Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه نطنز ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نطنز با تبریک میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت آقا علی بن موسی الرضا(ع) اظهار کرد:هفته گذشته مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در حرم مطهر ایشان با حضور انبوه عاشقان آن حضرت برگزار شد و رهبری معظم انقلاب در این مراسم سخنان بسیار مهمی را در باب شخصیت وجودی و مکتب امام و انقلاب ایراد فرمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: بدون شک انقلاب اسلامی ایران که توسط امام به پیروزی رسید بزرگترین انقلاب تاریخ بوده که توانسته مسیر سیاسی، ایدئولوژی و جامعه شناسی دنیا را متحول کند.

یعقوبی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های انقلاب ما این بود که از شرق و غرب دوری کرد و امروز می‌بینیم که از شرق چیزی نمانده و تمدن غرب هم در حال نابودی است.

 امام جمعه نطنز با گرامیداشت روز صنایع دستی گفت: از دیرباز هنرمندان شهرستان نطنز در تولید صنایع دستی برای کشور و دنیا شهرت داشته و این نشان می‌دهد که این شهرستان مهد هنرمندان بزرگ بوده و خواهد بود.

 وی بیان کرد:توسعه صنایع دستی می‌تواند به توسعه گردشگری و همچنین رونق اقتصادی شهرستان کمک کند و امیدواریم مسؤولان برای توسعه این صنعت همراهی لازم را داشته باشند.

مشکل گاز و برق گلخانه داران روستای عباس آباد بادرود را حل کنید 

حجت الاسلام علیرضا قاسمی امام جمعه بادرود نیز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک میلاد آقا علی بن موسی الرضا(ع) با اشاره به سفر معاون وزیر جهاد کشاورزی به منطقه بادرود تصریح کرد: بادرود و روستای عباس آباد می‌تواند به عنوان قطب تولید گل در استان اصفهان تبدیل شود و امروز گسترش گلخانه‌ها و کاشت گل‌های زینتی در این منطقه توسعه پیدا کرده است.

وی تصریح کرد:متاسفانه یکی از مشکلاتی که گلخانه‌داران با آن روبرو هستند نبود برق و گاز برای ساخت گلخانه‌ها و تولید گل است که این مشکل در حضور معاون وزیر هم مطرح  و امیدواریم مسؤولان ادارات خدمات‌رسان سریعتر مشکل گلخانه داران را حل کنند تا آن‌ها در راستای تولید و اشتغال منطقه و کشور سهیم باشند.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماز جمعه نطنز نماز جمعه بادرود حجت الاسلام یعقوبی گلخانه داران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۵۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت

(تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت

دیگر خبرها

  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • علت عدم ساخت بیمارستان در سلطان آباد شهرستان خوشاب
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • ۳۲۰۰مترمربع از معابر روستای ابیانه سنگ‌فرش شد
  • (تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت