Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان و خانواده‌های منطقه دوم ولایت جاسک نیروی دریایی ارتش، ضمن تبریک به مناسبت میلاد هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) گفت: از امام رضا علیه السلام نقل شده که مؤمن حقیقی سه خصوصیت از خداوند متعال، رسول اکرم (ص) و ولی خدا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سنت و خصوصیتی که از خداست، راز داری و پرده پوشی است، مؤمن حقیقی رازدار است و راز خود و دوستان و بستگانش را حفظ می‌کند. ما خلیفه الله هستیم و باید پرده پوش باشیم. البته راز نظامی و امنیتی خودمان را باید حفظ کنیم و راز و اسرار دشمن را که فهمیدیم، از مسیرش اطلاع دهیم که واجب است.

بیشتر بخوانید:

روزنامه همشهری: نظرسنجی ها می گوید میزان رضایت از عملکرد دولت سیزدهم ۴۴ درصد است

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس : برای اعطای دسترسی‌ بیش از اندازه به آژانس در برابر ملت، پاسخی نداشتیم

حجت الاسلام محمد حسنی ادامه داد: دومین ویژگی مؤمن حقیقی خصوصیتی از پیامبر است، و آن مدارا کردن و کنار آمدن در خانواده و مردم است زیرا باید مردم دار بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: خصوصیت سوم از ولی خدا، صبوری در مشکلات است، مانند مشکلات معیشتی. در طول تاریخ بشریت، مقطعی نیست که مشکل و دغدغه معیشتی نبوده باشد و تنها کسانی که صبورانه برخورد کردند، بهتر از مشکلات گذشتند. صبر در مشکلات، سبب جلب رضای الهی است.

حجت الاسلام محمد حسنی ادامه داد: از منظر قرآن کریم، انسان در رنج آفریده شده است و مشکلات، وسیله‌ای برای تربیت انسان است. البته، مشکلات هم تاریخ مصرف دارد و زمان آن می‌گذرد.

وی در پایان اضافه کرد: دشمن با فشار حداکثری، در صدد خسته کردن ما از انقلاب و رهبری است، اما ما باصبوری از این گردنه هم عبور می‌کنیم.

۲۱۲۱۷

کد خبر 1640140

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۰۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم

حجت الاسلام والمسلمین رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج)  با گرامیداشت هفته عقیدتی با اشاره به عدم بصیرت و همراهی مردم در زمان پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و اهل بیت علیهم السلام به تحلیل خیانت و کارشکنی خواص جامعه بعنوان یکی از موانع بالندگی حکومت اسلامی در آن مقطع پرداختند.

او می‌گوید: الان به برکت رهبری خردمندانه امامین انقلاب و حضور مردم در صحنه و هشیاری و خردورزی نیرو‌های مسلح تمام دنیا تحت تاثیر انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام رستگار ادامه داد: یکی از مهمترین رموز موفقیت سپاه در پیشبرد آرمان‌های انقلاب، تلاش‌های جامع نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوده است که با آموزش‌های مدون عقیدتی و سیاسی زمینه بصیرت دینی و سیاسی پاسداران و بسیجیان را فراهم ساخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • ۲۰۰ عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در استان تهران برگزار می‌شود
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند