Web Analytics Made Easy - Statcounter

تظاهرات علیه توهین کنندگان به نبی مکرم اسلام (ص) منجر به درگیری میان پلیس هند و معترضان مسلمان شد که در اثر آن، دو نفر کشته و چند نفر زخمی شدند.

به گزارش روز شنبه ایران اکونومیست از روزنامه هندو، مقامات پلیس هند گفتند که طی اعتراضات خشونت آمیز در شهر رانچی به دلیل اظهارات دو سخنگوی تعلیق شده حزب حاکم  درباره حضرت محمد (ص)، دو نفر کشته و بسیاری از جمله چند پلیس به شدت مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستور منع رفت و آمد در ۱۰ منطقه ایستگاه پلیس برای کنترل و جلوگیری از شعله ور شدن هر گونه درگیری اعمال شده است. اینترنت نیز در این ایالت قطع شده است.

در درگیری‌های روز جمعه، بیش از ۲۲ نفر زخمی شدند.

به گفته پزشکان، ۱۳ نفر از مجروحان با وضعیت وخیم در بیمارستان بستری هستند.

یک مقام بیمارستان راجندرا گفت: دو نفر از زخمی ها اواخر شب گذشته جان باختند. وضعیت سه نفر وخیم است.

برخی از سران محلی خواستار برگزاری یک اعتصاب در روز شنبه شده‌اند و از تاجران خواسته‌اند در اعتراض به خشونت، مغازه‌های خود را بسته نگه دارند.

فرماندار ایالتی «رامش بایس» با محکوم کردن خشونت، از «همنت سورن» وزیر ارشد خواسته است تا علیه افراد دخیل در این وقایع، اقدام جدی انجام دهد.

معترضان هندی خواستار بازداشت نوپور شارما و نوین جیندال سخنگویان تعلیق شده BJP به دلیل اظهارات جنجالی آنها در مورد حضرت محمد (ص) بودند.

 

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: هند ، جامعه مسلمانان ، پیامبر اکرم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هند جامعه مسلمانان پیامبر اکرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۲۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ

صدها نفر روز گذشته در تجمعی در هامبورگ که با حضور گسترده نیروهای پلیس همراه بود علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان اعتراض کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "تاگس اشپیگل"، در هامبورگ آلمان بیش از 1000 نفر علیه سیاست های ضد اسلامی دولت آلمان تظاهرات کردند. معترضان شعار الله اکبر سر می دادند.

به این ترتیب بیش از 1000 تظاهرکننده به دنبال فراخوان اسلامگرایان برای تظاهرات روز شنبه در هامبورگ تجمع کردند. آنها در منطقه سنت گئورگ علیه سیاست و کمپین رسانه‌ای اسلام هراسانه در آلمان تظاهرات کردند. شعارهایی مانند «آلمان = دیکتاتوری ارزش‌ها» را می شد روی بنرهایی که در دست معترضان بود دید.

این تجمع با حضور گسترده پلیس همراه بود و بدون هیچ حادثه‌ای برگزار شد. پلیس تعداد شرکت کنندگان را 1100 نفر اعلام کرده است.

سازمان دهندگان این اعتراضات بارها از تظاهرکنندگان خواستند که فریاد الله اکبر سر دهند. سخنرانان، سیاستمداران و رسانه‌ها را به «دروغ‌های ارزان قیمت» و «گزارش‌های بزدلانه» متهم کردند که قصد داشتند در سایه جنگ غزه همه مسلمانان آلمان را به‌عنوان افراطی معرفی کنند.

کشمکش وزارت‌های دارایی و دفاع آلمان بر سر افزایش بودجه نظامیافزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیان
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • کنعانی: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد
  • بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • دانشجویان آمریکایی چگونه پرچم اعتراض علیه اسرائیل را جهانی کردند؟
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • ببینید | افزایش خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان حامی فلسطین
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی