Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@03:20:27 GMT

اگر به دنبال اجاره ویلا هستید این خبر را تا آخر بخوانید

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۲۴۲۰

اگر به دنبال اجاره ویلا هستید این خبر را تا آخر بخوانید

اما همانطوریکه شاید برای شما اتفاق افتاده باشد اصلاً خبری از ویلای با کیفیت و ارزان نیست شما با این افراد همراه می شوید به امید  اجاره ویلا ارزان اما آنچه با آن روبرو می شوید اگر ارزان باشد قطعاً کیفیتی در کار نیست.

  آیا  واقعاً میتوان  اجاره ویلا شمال را ارزان و با کیفیت انجام داد ؟

در پاسخ این پرسش جواب ما به شما بله است ،  کافیست از پلتفرم های اجاره ویلا استفاده کنید این پلتفرم ها با استفاده از سایت و اپلیکیشن اقامتگاههای متنوعی را برای تمامی مسافران ارائه می دهند که بسته به بودجه و سلیقه هر مسافر متفاوت است ،  استفاده از پلتفرم های اجاره ویلا و اقامتگاه امروزه در سطح دنیا رایج شده است و یکی از از لذت بخش ترین  قسمت این موضوع آن است که مسافر به راحتی و با در نظر داشتن سلیقه خود و بودجه می تواند بهترین گزینه از میان هزاران اقامتگاه را انتخاب نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت های اجاره ویلا چه مزایایی برای مسافران دارد ؟

مزایای بیشماری برای مسافرین مشکل پسند سایت های اجاره ویلا به ارمغان آوردند که هر یک را در زیر به آن می پردازیم :

جستجوی ساده و راحت اقامتگاه در مقصد مسافر
دست یابی به اطلاعات کلی اقامتگاه
امکان تماس مسافر با میزبان قبل از رزرو اقامتگاه
تضمین کیفیت و ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم تطابق اطلاعات اقامتگاه با اطلاعات درج شده در سایت
 مشاهده تصاویر اقامتگاه قبل از رزرو
 امکان رزرو آنلاین و مستقیم  از میزبان
 تضمین تحویل اقامتگاه پس از رزرو

از چه سایتی می توان  اجاره ویلا انجام داد؟

 یکی از سایت هایی که در زمینه اجاره ویلا فعالیت می نماید و خدماتی متمایز نسبت به رقبای خود ارائه می دهد میزبان یاب است ، خدمات  اجاره ویلا در سامانه میزبان یاب کاملاً رایگان است  و هیچ هزینه ای بابت رزرو اقامتگاه از مسافر اخذ نمی گردد و مسافرین می توانند با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن میزبان یاب اقامتگاه مد نظر خود را جستجو و به صورت مستقیم با میزبان تماس گرفته و رزرو خود را بدون هیچ واسطه ای و پرداخت هزینه اضافه انجام دهند این یکی از از مزایای بسیار مهم میزبان یاب است است که اطلاعات میزبان را در اختیار مسافر قرار می دهد در صورتی که سایر رقبای این سایت اطلاعات میزبان را تا پرداخت شدن هزینه رزرو به مسافر نمایش نمی دهند و از سوی دیگر اگر به طور متوسط ۱۰ درصد از هزینه واریز شده مسافر به عنوان کارمزد از میزبان دریافت می شود و این امر باعث می گردد مسافر با هزینه بالاتری رزرو خود را انجام دهد.

  مزایای میزبان یاب چیست ؟ 

دسترسی به اطلاعات تماس با میزبان

داشتن اپلیکیشن اندروید برای کاربران گوشی های اندرویدی
نمایش تصاویر اقامتگاه و امکانات اقامتگاه در سایت و اپلیکیشن
امکان درخواست رزرو به صورت آنلاین و تضمین شده
عدم پرداخت کمیسیون از طرف میزبان و یا مسافر به جهت ارزان سازی اقامت مسافر 
بیش از 5000 اقامتگاه فعال در سراسر کشور
اقامتگاههای میزبان یاب به شمال کشور ختم نمی شود بلکه اقامتگاه های بسیاری در سراسر کشور وجود دارند که در سایت میزبان یاب اطلاعات آنها موجود است  و کاربران می توانند به سادگی با جستجوی شهر مورد نظر خود اقامتگاه مناسب سلیقه خود را پیدا نمایند و از طریق اطلاعات تماس میزبان با مالک اقامتگاه تماس گرفته و رزرو خود را به صورت تلفنی و یا آنلاین از طریق سامانه میزبان یاب انجام دهند .
یکی از گزینه هایی که مردم تهران جایگزین اجاره ویلای شمال می‌دانند اجاره ویلا در کردان است است چرا که از لحاظ مسافتی بسیار به تهران نزدیک بوده برای تعطیلات آخر هفته گزینه‌ای مناسب برای پایتخت نشینان است در این مورد نیز میزبان یاب با داشتن اطلاعات تماس ویلاهای کردان می تواند کمک بسیار خوبی برای شما باشد .
در انتهای این خبر باید این  چند نکته را متذکر شویم :
 میزبان یاب یک پلتفرم آنلاین است که می توان از طریق ورود به سایت و یا نصب اپلیکیشن به اطلاعات تماس مالکین اقامتگاه سراسر کشور دسترسی پیدا کرد و به سادگی با میزبان های این اقامتگاه ها ارتباط برقرار نمود اما جهت رزرو که به دو شیوه تلفنی و آنلاین انجام می پذیرد نکته ای بسیار ظریف و حائز اهمیت وجود دارد آن هم این است  سامانه میزبان یاب  در مورد رزرو های مستقیم که مسافر  از طریق تماس تلفنی رزرو را انجام داده و پول به میزبان پرداخت می نماید هیچگونه مسئولیت و تضمینی را به عهده نمی گیرد و مسئولیت هرگونه سهل انگاری به عهده مسافر و میزبان می باشد اما اگر رزرو از طریق سامانه میزبان یا به صورت آنلاین صورت پذیرد طبق قوانین سایت رزرو مسافر به صورت تضمین شده بوده و تابع قوانین مربوطه می باشد و میزبان نیز با خیال آسوده می تواند منتظر مسافر خود بماند دلهره‌ای نسبت به لغو رزرو از سویی مسافر نداشته باشد

منبع: فارس

کلیدواژه: اجاره کیفیت ارزان پلتفرم سامانه میزبان اجاره ویلا اطلاعات تماس میزبان یاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۲۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا

روسونری پس از ناکامی در 5 بازی اخیر، امیدوار به پیروزی مقابل جنوا است.

طرفداری | میلان از جنوا میزبانی می‌کند.

میلان و جنوا فردا در دیداری از چارچوب هفته سی‌وپنجم سری آ ایتالیا فصل 24-2023 به مصاف هم می‌روند. میلان، تیم دوم جدول که با یوونتوس در کورس نایب‌‌قهرمانی فاصله مناسبی دارد، در صورت غلبه بر جنوا آخرین سهمیه سوپرجام 2024 ایتالیا (پس از اینتر و یوونتوس و آتالانتا که به فینال کوپا ایتالیا رسیده‌اند) را به دست خواهد آورد. البته این نکته را نیز باید در نظر داشت که میلان در 5 بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها بردی را کسب نکرده‌است و باید دید تیم پیولی فردا بعد از یک ماه طعم پیروزی را خواهد چشید یا خیر.

تقابل میلان و جنوا از ساعت 19:30 به وقت تهران در استادیوم سن سیرو با قضاوت الساندرو پرونترا آغاز خواهد شد. در ادامه نگاهی به ترکیب احتمالی میلان بر اساس پیش‌بینی و تحلیل جانلوکا دی مارتزیو انداخته‌ایم.

ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا میلان (1-2-3-4): اسپورتیلو | فلورنتزی، شاو، گابیا، تئو هرناندز | بن ناصر، ریندرس | چوکووئزه، پولیشیچ، لیائو | ژیرو

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اگر بیش از حد به دیگران وابسته می شوید بخوانید
  • اقامتگاه‌های ارزان و اقتصادی در آبادان
  • اگر کف پای شما صاف است؛ بخوانید
  • رزرو هتل در مسقط برای سه روز
  • فقط افرادی که در خانواده‌ای سمی بزرگ شده‌اند این ۷ مورد را درک می‌کنند
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم‌گردی
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم گردی
  • بهترین فصل برای سفر به جنوب کشور کدام است؟
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا