Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@23:33:09 GMT

تولید ۱۶۹ قلم داروی دام و طیور در سمنان

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۴۰۹۱

تولید ۱۶۹ قلم داروی دام و طیور در سمنان

به گزارش خبرآنلاین استان سمنان علی تشنه دل گفت: در جهت رفع موانع تولید و رونق اقتصادی ، استاندار و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از واحدهای صنعتی رویان دارو و کندر در شهرستان سمنان بازدید و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات این واحدها قرار گرفت.

وی افزود: شرکت رویان دارو با سرمایه گذای بالغ بر ۳۹۴ میلیارد ریال ظرفیت تولید سالانه ۱۲۷۰۰ تن داروهای مورد مصرف دام و طیور بصورت پودر و مایع و انواع داروهای تزریقی دام و طیور را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: در حدود ۱۶۹ قلم داروی مورد مصرف دام و طیور در این واحد صنعتی تولید می شود و توانسته است زمینه اشتغال ۴۸۰ نفر را فراهم نماید.

علی تشنه دل ادامه داد: استاندار و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در ادامه برنامه های بازدید خود از شرکت کندر بازدید کردند.

وی اضافه کرد: شرکت کندر با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال ظرفیت تولید سالانه بیش از ۳۳۴ هزار تن انواع مایعات و شوینده های بهداشتی ، انواع ظروف پلاستیکی ، انواع پودر لباسشویی ، صابون و خمیردندان و ۲ میلیون و ۵۰۰ عدد ضدعفونی کننده دست بر پایه الکل رادارد.

مدیرکل صمت استان سمنان اضافه کرد: تولیدات محصولات متنوع برای تکمیل سبد کالای تولیدی با کیفیت بالا ، داشتن برند معرف ثبت شده و شناخته شده و اشتغال بالا از ویژگی های شاخص این واحد تولیدی می باشد و زمینه اشتغال حدود ۴۰۰ نفر را فراهم کرده است.

استاندار سمنان و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در جلسه ی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به بررسی مشکلات واحدهای تولیدی این شهرستان و استان پرداختند.

48

کد خبر 1640276

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان دام و طیور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۴۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در جمع مدیران قضایی استان اظهار داشت: بی‌تردید کار در دستگاه قضایی بسیار دشوار و پرمخاطره بوده و دستگاه قضایی تابلو و نماد اعتماد و اطمینان مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود چون زمینه خدمت و عمل صالح در آن بسیار فراهم است.

وی افزود: علاوه بر آن کارکنان دستگاه قضائی با احقاق حق و تکریم مراجعان، نقش مهمی در جذب سرمایه‌های اجتماعی برای این نظام مقدس بر عهده دارند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به شعار سال تصریح کرد: باید برای جهش تولید، به رفع موانع تولید پرداخت که خوشبختانه دستگاه قضائی در رفع بسیاری از این موانع نقش تأثیرگذاری داشته است.

وی در ادامه با اشاره به موضوع عفاف و حجاب در جامعه اظهار داشت: قضات نباید این موضوع مهم را در محاکم، سهل و آسان بگیرند بلکه بر اساس قوانین و مقررات باید به این موضوع ورود و برخورد قاطعانه داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • سمنان در صدر لیست تنوع داروی دامی
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه