Web Analytics Made Easy - Statcounter

افرادی که هم‌اکنون مراحل ثبت‌نام خود را در سایت www.mygov.ir انجام داده‌اند براساس زمان ثبت‌نام به گروه‌های مختلفی تقسیم خواهند شد و اطلاعات آن‌ها جهت طی فرآیند‌های لازم به سازمان ثبت احوال و وزارت رفاه ارسال می‌شود. براساس پیگیری‌های صورت گرفته، اطلاعات مربوط به ثبت‌نامی‌های جدید یارانه‌ها ابتدا برای سازمان ثبت احوال ارسال خواهد شد و پس از تعیین بعد خانوار دهک‌بندی از سوی وزارت رفاه انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از طی این مراحل یارانه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

طی روز جاری بود که اعلام شد امکان برداشت مرحله ۱۳۶ یارانه پرداختی هدفمندسازی یارانه‌ها از امشب فراهم خواهد شد. بر این اساس خانوار‌هایی که تا امروز یارانه دریافت می‌کردند و یا اینکه به دلیل اعتراض به دهک‌بندی مجددا مشمول دریافت یارانه شده بودند، امکان برداشت یارانه خرداد ماه که تا پیش از این در حساب آن‌ها قرار گرفته بود را خواهند داشت.

بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که یکی از دلایل مهم تداوم زمان ثبت‌نام یارانه‌ها این است که عده بسیار زیادی از مشمولین همچنان نسبت به ثبت‌نام اقدام نکردند.

در حال حاضر به این دلیل که فرآیند ثبت‌نام به صورت کامل طی نشده امکان ارائه اطلاعات جزئی وجود ندارد، اما از مجموع حدود ۵ تا ۶ میلیون نفری که مشمول ثبت نام در سامانه هدفمندسازی یارانه‌ها بودند، تعداد بسیار کمی نسبت به ثبت‌نام اقدام کردند و همین مسئله سبب طولانی شدن زمان ثبت نام شده است.

لازم به ذکر است که اطلاعات ثبت نامی‌های جدید باید به منظور بررسی بعد خانوار‌ها به سازمان ثبت احوال و اسناد کشور ارسال شود و در مرحله بعد برای تعیین دهک خانوار‌ها اطلاعات برای وزارت رفاه ارسال می‌شود. پس از طی این مراحل است که سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها نسبت به پرداخت یارانه‌های این افراد اقدام خواهد کرد.

گفتنی است، افرادی که هم‌اکنون مراحل ثبت‌نام خود را در سایت www.mygov.ir انجام داده‌اند براساس زمان ثبت‌نام به گروه‌های مختلفی تقسیم خواهند شد و اطلاعات آن‌ها جهت طی فرآیند‌های لازم به سازمان ثبت احوال و وزارت رفاه ارسال می‌شود. در صورتی که این افراد مشمول دریافت یارانه شناخته شوند، یارانه مربوط به ماه‌های اردیبهشت و خرداد نیز به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: یارانه ثبت نامی های جدید یارانه ها دهک بندی وزارت رفاه حساب سرپرستان خانوار سازمان ثبت احوال زمان ثبت نام وزارت رفاه یارانه ها خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند

عضو هیات مدیره انجمن داروسازان ایران، با اشاره به بدهی بیمه ها به داروخانه‌ها، گفت: داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک، پول ندارد.

به گزارش مهر، هادی احمدی افزود: در کل کشور ۱۶ هزار داروخانه فعالیت دارد که با بیمه‌های پایه قرارداد دارند و سازمان‌های بیمه گر هم باید به تعهدات خود عمل کنند.

وی ادامه داد: وضعیت داروخانه‌ها به علت تأخیر در پرداخت مطالبات مناسب نیست هر سه سازمان بیمه گر تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و نیروهای مسلح به داروخانه‌ها بدهکار هستند.

احمدی گفت: سازمان‌های بیمه گر باید یک ماه پس از دریافت اسناد مطالبات داروخانه‌ها را پرداخت که تا کنون این مهم اتفاق نیافتاده است.

وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی آخرین پرداختی که به داروخانه‌ها داشته مربوط به آذر پارسال بوده آن هم فقط در بخشی از داروخانه‌های کشور و آخرین پرداخت بیمه سلامت هم مربوط دی پارسال است و در بیمه نیروهای مسلح نیز به همین صورت است.

احمدی گفت: در حال حاضر داروخانه‌ها در خرید شیرخشک مشکل دارند و چرخه اقتصادی داروخانه‌ها مشکلات جدی دارد، چون پولی جهت تهیه شیرخشک ندارند.

وی گفت: سازمان هدفمندی یارانه‌ها و بیمه سلامت منابع تهیه شیر خشک را به داروخانه‌ها پرداخت نکرده اند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توزیع شیرخشک یارانه ای تا سقف ۱۰ قوطی در هر ماه توزیع شیرخشک یارانه‌ای تا ۱۰ قوطی در هر ماه

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • ۱۶۱ هزار میلیارد تومان یارانه برای نان
  • هزینه ۲۰ هزار میلیاردی برای پاکسازی مسیل‌ها از نخاله‌ها
  • عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند
  • ماجرای نظامی اسرائیلی که بخاطر عشق، اطلاعات گنبدآهنین را به ایران لو داد!