Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: به دنبال برگزاری هفته تاریخی سایر شهرها در قم و به‌تبع آن هفته تاریخی قم در شهرهای دیگر هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی‌نژاد در آیین اختتامیه نخستین رویداد فرهنگی شیراز در قم که در سالن امام علی(ع) فرمانداری کهک برگزار شد، با تبریک فرارسیدن میلاد امام رضا(ع)، برگزاری این هفته فرهنگی را فرصتی برای تبادلات بین دو شهر قم و شیراز دانست و اظهار داشت: این برنامه در قالب تفاهم‌نامه دو سال قبل سه شهر مذهبی قم، مشهد و شیراز اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه تلاش شد این هفته باکیفیت خوبی علیرغم مشکلات اجرایی شود، ابراز کرد: با وجود مشکلات و نبود تجربه در این حوزه، ولی برنامه‌های این هفته با بهترین کیفیت و هماهنگی بین دستگاهی اجرایی شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم ادامه داد: مسئولان شهرداری و هنرمندان شیراز در بازدید از امامزاده موسی مبرقع(ع)، خانه موزه شهیدان زین‌الدین و خانه تاریخی ملاصدرا و دیگر اماکن استان، بر تازگی آشنایی با این جاذبه‌های سفر در استان تأکید داشتند و آن‌ها را بسترساز جذب مسافر و توریسم می‌دانستند.

وی با تأکید بر اینکه به دنبال برگزاری هفته تاریخی سایر شهرها در قم و به‌تبع آن هفته تاریخی قم در شهرهای دیگر هستیم، تصریح کرد: این هفته علیرغم استرس‌ها، خستگی‌ها و لزوم ایجاد هماهنگی‌ها، ولی بسیار دل‌نشین و شیرین برای مجموعه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم بود.

طباطبایی‌نژاد یادآور شد: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی، استیج فرهنگی، پرده‌خوانی، اجرای هنر تعزیه، محافل سه‌گانه ادبی و شعرخوانی، معرفی ظرفیت‌ها و نشست تاریخی دو شهر قم و شیراز، برپایی کارگاه خوشنویسی، غبارروبی جلوه‌های زیبای این هفته فرهنگی در قم بود.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته فرهنگی هفته تاریخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز

ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات طی یک هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در گزارش عملکرد هفتگی این سازمان که _ شنبه هشتم اردیبهشت _ منتشر شد، اعلام کرد در بازه زمانی یکم تا هفتم اردیبهشت تعداد ۵ هزار و ۲۵۶ تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی صورت گرفت که بیش از ۲ هزار و ۱۳۹ تماس مزاحمت تلفنی بوده است.

بر اساس این گزارش طی یک هفته گذشته ۱۵۲۱ آتش‌نشان به عملیات‌ها اعزام شدند که مجموع عملیات‌های انجام شده ۴۰۲ مورد بوده است.

در این گزارش همچنین آمده است از مجموع عملیات‌های انجام شده، ۵۰ عملیات مربوط به حریق، ۲۷۲ عملیات امداد و نجات، ۴۲ بازدید پیشگیرانه و ۴۳۵ مورد مربوط به اعزام ناوگان بوده است.

کد خبر 748471

دیگر خبرها

  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • برنامه‌های گرامیداشت روز و هفته شیراز اعلام شد
  • اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • مافیای «بافت تاریخی» به زمین می‌خورد؟
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان