Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@22:47:22 GMT

دیوار نگاره مفاخر فردیس استان البرز رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۷۰۷۳

دیوار نگاره مفاخر فردیس استان البرز رونمایی شد

به گزارش ایرنا، شهردار فردیس در آیین گفت:  در این دیوار نگاره تصاویر ۶ نفر از مفاخر علمی، فرهنگی، ورزشی و ادبی شهرستان فردیس  شامل دکتر محمود اهری پزشک، دکتر کریم متحدان پزشک فوق تخصص کبد، استاد حاج مهدی تعجبی ملقب به آواره همدانی شاعر پیشکسوت، بابک معصومی کاپیتان  سابق تیم ملی فوتسال ، سیدحسن کرمانی واقف و خیر درمانگاه ولیعصر(عج )  انبار نفت و حاج ذبیح الله بخشی پدر شهیدان بخشی در دید عموم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا آژیر افزود: خانواده های  این مفاخران فردیسی که چند سال به رحمت ایزدی رفته اند مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه فردیس در حوزه نامگذاری  معابر با مشکلاتی مواجه است از چند ماه پیش در صحن شورای شهر موضوع نامگذاری  معابر، جاده ملارد و کوچه های منتهی آن  در دستور کار قرار گرفت.

آژیر افزود: یکی از این خیابان ها به نام مرحوم دکتر اهری  مخترع پماد سوختگی و موسس اولین بیمارستان تخصصی سوختگی کشور نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: مرحوم دکتر اهری یک سوم اموال خود را وقف هلال احمر دامغان می کند و کارهای نیکوکارانه بسیاری از وی به یادگار مانده است.

رییس شورای اسلامی شهر فردیس نیز گفت: در شهرستانی زندگی می کنیم که مهد نام آوران،فرزانگان و مفاخری است که  با تکیه بر تقوا، دانش،خرد، شهامت و صبوری باعث افتخار این مملکت شدند.

سیدحمید یعقوبی افزود: گرامیداشت و یاد و نکوداشت مقام این بزرگان که از جان و مال و عمر گرانمایه خود برای  غنی کردن علم،فرهنگ ،ورزش و پزشکی  مایه گذاشتند وظیفه همگانی است .

شهرستان ۷۰۰ هزار نفری فردیس در جنوب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

برچسب‌ها البرز فردیس مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز فردیس مدیریت شهری البرز فردیس مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۷۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماشین مغزشویی صهیونیست‌ها به دیوار خورد!

دریافت 40 MB کد خبر 6090556

دیگر خبرها

  • ماشین مغزشویی صهیونیست‌ها به دیوار خورد!
  • نامگذاری روزی به نام سروستان گامی برای اعتلای این شهر است
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج
  • اکسيري که قهرمانان را جاويدان مي کند
  • شاعری که مایه افتخار ایرانیان است
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز