Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون صنایع مجلس اظهار داشت: باید خودروسازان کشورمان با نیروهای محور مقاومت هماهنگ و هم افزا شوند و باید تک تک کارکنان خودروسازی ها و قطعه سازان تصور کنند یک قاسم سلیمانی هستند تا ایران پیشرفت کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، عزت الله اکبری تالارپشتی رییس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه ۲۲ خرداد در همایش ظرفیت های همکاری شرکت ها و نهادهای دانش بنیان و گروه صنعتی ایران خودرو اظهار داشت: وقتی در یک کشور فرزندانی هستند که حوزه های هوافضا، نانو، بیو، انرژی هسته ای و صنعت موشکی قله ها را فتح می کنند چرا درباره خودرو با چهارچرخ گیر داریم مشخص است که گیر در ساختارها و مدیریت ها و احساس مسئولیت هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نباید وزارت صمت با ۵ درصد سهامداری ۵۰۰ درصد در ایران خودرو دخالت کند. ما جوانان دانش بنیان را باور داریم و شما باید ایرادات را پیدا کنید.

وی تاکید کرد: اینکه جوانان اندیشمند زیادی در ایران داریم گروه ایران خودرو در کوچه و پس کوچه باشد قابل قبول نیست در حالی که جوانان ایران خودرو می توانند بدرخشند.

رییس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: من دوست دارم وقتی به مدیرعامل ایران خورو زنگ می زنم بگویند در حال تماس تلفنی و دیدار حضوری با مدیرعامل تویوتا و بنز است.

وی ادامه داد: طبق نظر مقام معظم رهبری برای توسعه و پیشرفت باید میان بر زد زیرا سرعت پیشرفت دنیا بالاست. باید کارهای مشترکی بین ایران خودرو و سایپا و خودروسازان خصوصی و قطعه سازان برقرار شود.

وی تاکید کرد: اگر قطعه ساز قوی داشته باشیم همه چیز ساز خواهیم شد و باید از فضای تفکر پوسیده دولتی فاصله بگیریم.

تالارپشتی خاطر نشان کرد: هر بار ایران خودرو آمدم فیلم برداری بود و به این موضوع گلایه کردم و باید ساختار و مدیریت ها تغییر پیدا کند و تصمیات بزرگی گرفته شود تا ملت راضی شود. وقتی امام رضای مهربان داریم باید اهداف بلند برای خودمان ترسیم کنیم زیرا این امام همام آن دنیا از ما سوال خواهد کرد.

رییس کمیسیون صنایع مجلس اظهار داشت: باید خودروسازان کشورمان با نیروهای محور مقاومت هماهنگ و هم افزا شوند و باید تک تک کارکنان خودروسازی ها و قطعه سازان تصور کنند یک قاسم سلیمانی هستند تا ایران پیشرفت کنند.

وی ادامه داد: ملت از سیستم خودروسازان ناراضی هستند و رهبر انقلاب هم گلایه کردند و ما نمی توانیم از این ضعف ها دفاع کنیم لذا باید از گردنه بحران ضعف ها عبور کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران خودروسازان قطعه سازان مشکلات مجلس رییس کمیسیون صنایع مجلس ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۹۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری بعد از ظهر شنبه در نشست فصلی مدیران سازمان انتظامی در مرکز تربیت و تعالی ثامن الحجج علیه السلام شهر مقدس قم اظهار کرد: روحانیون عقیدتی سیاسی سفیران حوزه علمیه در ارگان‌های نظامی هستند و عقیدتی سیاسی انتظامی کارنامه درخشانی را از خود به جای گذاشته است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: جمهوری اسلامی در طی این سالیان مسیر پیشرفت را پشت سرگذاشته و با گذشته قابل قیاس نیست.

وی افزود: شرایط ایران با عملیات وعده صادق در جهان تغییر یافته و امروز ایران به قدرت منطقه و نماد پیشرفت و مقاومت در دنیا تبدیل شده است.

آیت الله حسینی بوشهری ابراز کرد: روحانیون در محیط کاری و اداری نباید از فضای حوزوی و معنوی غافل شوند چراکه با اخلاق اسلامی می‌توان موثر بود.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: مسئولیت‌ها به گفته امام علی (ع) برای امتحان و آزمایش ما هستند فلذا از بدو اخذ هر مسئولیتی ما امانت دار هستیم و اگر از این امانت غافل شویم به کجی و انحراف خواهیم رفت.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه روحانیون باید پیگیر مسائل و مشکلات مردم باشند، خاطرنشان کرد: طرح نور که در راستای عفاف و حجاب در حال اجراست، می‌بایست با ظرافت شده شود تا موجب ناکامی دشمنان و تحکیم شرایط اسلامی شود.

کد خبر 6090462

دیگر خبرها

  • خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • زورآزمایی JAC با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • کشف اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس
  • کشف گنج هخامنشی و ساسانی از قاچاقچی عتیقه در چالوس
  • کشف گنج هخامنشی و ساسانی از قاچاقچی عتیقه در چالوس ؛ این اشیا هنوز قیمت گذاری نشده اند
  • کشف ۳۰۸ قطعه اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت