Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@04:31:59 GMT

من بهترین گزینه برای پرسپولیس هستم

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۰۰۸۲

من بهترین گزینه برای پرسپولیس هستم

باشگاه پرسپولیس با انتشار تصویری به صورت رسمی قطع همکاری با داوود فنایی را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، حالا وحید قلیچ گلر پیشین پرسپولیس و مربی دروازه‌بان‌های سابق این تیم می گوید که این فرصت را برای جانشینی داوود فنایی به او بدهند.

بالاخره یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس با داوود فنایی قطع همکاری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری ندارید؟

نگران نباشید! داوود فنایی آن قدر ارتباط دارد که به زودی تیم بگیرد و مشغول به کار شود.

ما نگران نیستیم! می خواستیم نظر شما را به عنوان گلر سابق پرسپولیس بدانیم؟!

ما که خیلی وقت است می گوییم داوود نمی تواند کمک کند و خودش باید زودتر می رفت که کار به اینجا کشیده نشود. او نتوانست از لحاظ فنی و عاطفی با گلرهایش ارتباط برقرار کند.

از گزینه های باشگاه برای جایگزینی فنایی خبر دارید؟

من شنیدم یک مربی خارجی که در تراکتور کار می کند ( آلین دینکا) و محسن سیدی گزینه شده اند. خنده دار است محسن سیدی دوباره مربی گلرهای پرسپولیس شود.

او سابقه کار در پرسپولیس را دارد.

اما همین محسن سیدی کمر علیرضا بیرانوند را شکست. او با کالدرون دست به یکی کرد تا رادوشوویچ را به جای بیرانوند فیکس کند. حالا دوباره فیلش یاد هندوستان کرده است. اگر محسن سیدی مربی گلرهای پرسپولیس شود، شمشیر را من یکی از رو خواهم بست! مگر پرسپولیس گلر پیشکسوت ندارد که این آقا بخواهد بیاید و مربی گلرها شود؟ این توهین به دروازه بان هایی است که در گذشته برای پرسپولیس بازی کرده اند.

بیشتر بخوانید:

توافق نهایی پرسپولیس به یک مربی

شما چه کسی را پیشنهاد می دهید؟

لطفا این حرف من را به حساب خودخواهی نگذارید اما خودم بهترین گزینه هستم!

یعنی وحید قلیچ به یحیی گل محمدی و پرسپولیس وحید قلیچ را پیشنهاد می کند؟!

ببینید، هیچ کس سابقه من را ندارد. اولا ۱۲ سال در پرسپولیس بازی کردم و بالا و پایین این تیم را می شناسم. درثانی به عنوان مربی گلرها با دروازه بان های بزرگی مثل عابدزاده کار کردم که از او بزرگ‌تر در فوتبال ایران نداشته و نداریم.

مطمئن هستید که می توانید...؟

از قول من بنویسید یک فرصت دو ماهه پرسپولیس به وحید قلیچ بدهد. شک نکنید خیال همه را از دروازه پرسپولیس راحت می کنم و پول هم نمی‌خواهم!

جدا؟!

بله، در این دو ماه پول هم نمی خواهم و اگر از کارم راضی بودند قرارداد ببندند. اگر نتوانستم دروازه پرسپولیس را درست کنم و گلرهایی در حد جام جهانی تحویل بدهم آن گاه من را جلوی ورزشگاه آزادی دار بزنید! شما بگویید چرا وحید قلیچ با این همه سابقه نباید گزینه مربی گلرها در پرسپولیس باشد؟

نمی دانیم! شما خودتان بگویید؟

به خاطر اینکه لابی نکردم! به خاطر اینکه اهل لابی کردن نیستم. بو نمی کشم ببینم چه کسی گزینه مدیرعاملی یا سرمربیگری پرسپولیس است و بلافاصله پیامک بدهم و ارتباط بگیرم. اهل این کارها نبوده و نیستم. شاید هم قیافه ام غلط انداز است، نمی دانم اما آنچه می دانم و مشخص است وحید قلیچ ۱۲ سال دروازه بان تیم پرسپولیس بوده است. این رکورد کمی نیست و هر کسی نمی تواند این همه سال درون دروازه پرسپولیس دوام بیاورد. زمانی که من مربی گلرهای پرسپولیس بودم و عابدزاده را تمرین می دادم هیچ کس نمی دانست مربی دروازه بانی یعنی چه؟ اما حالا که پرسپولیس درون دروازه به مشکل خورده هیچ سراغی از من نمی گیرند. واقعا چرا؟ تضمین هم می دهم و می گویم ۲ ماه به من فرصت بدهند.

بسیارخوب، خریدهای جدید پرسپولیس را چطور دیدید؟

تا اینجا که همه چیز خوب بوده است. علیرضا بیرانوند به پرسپولیس برگشته و مرتضی پورعلی گنجی هم مدافع خوبی است. دانیال اسماعیلی فر می تواند فصل آینده ستاره لیگ برتر شود. همه این نفرات در سال منتهی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انگیزه کافی برای موفقیت دارند و امیدوارم بتوانند هم به خودشان و هم پرسپولیس کمک کنند. با این نفرات و اسامی که برای خرید پرسپولیس مطرح می شود می توانیم فصل آینده قهرمان لیگ برتر شویم.

جدایی فرهاد مجیدی به سود پرسپولیس است یا نه؟

اینکه سرمربی استقلال جدا شده یا چه کسی است به من ربطی ندارد! من یک قسمی خورده بودم و به خاطر همان قسم هفته آخر و سربازی استقلال به استادیوم آزادی رفتم وگرنه همه می دانند من پرسپولیسی هستم. یک پرسپولیسی معمولی هم نیستم و سال ها عمر و جوانی ام را در این تیم گذراندم. من و نسل من زمانی در پرسپولیس بازی کردیم که خبری از پول نبود و فقط عشق به پیراهن قرمز ما را به این تیم کشاند. این را گفتم تا همه دوستان بدانند وحید قلیچ و وحید قلیچ ها پرسپولیسی هستند و هیچ کس هم نمی تواند ما را از تاریخ باشگاه پاک کند. امثال من وحید قلیچ دور دنیا را دور نزدیم و بعد بیاییم پرسپولیس و از همان اول تا آخر پیراهن این تیم را با افتخار پوشیدیم.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت وحید قلیچ پرسپولیس داوود فنایی یحیی گل محمدی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت داوود فنایی دروازه بان وحید قلیچ محسن سیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۰۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!

به گزارش همشهری آنلاین، استقلالی‌ها که در همان مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی با شوک کنار رفتن از جام مواجه شدند، دور از هیاهوی مسابقات مرحله یک‌هشتم نهایی خود را برای انجام بیست‌وپنجمین مسابقه‌شان در فصل جاری لیگ برتر آماده می‌کنند؛ آن‌هم در حالی‌که طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ، شاگردان جواد نکونام در یکی از مهم‌ترین دیدارهای فصل باید در تبریز به مصاف تراکتور بروند و این مسابقه می‌تواند در مسیر قهرمانی آبی‌ها در فصل جاری لیگ برتر نقش پررنگی را ایفا کند.

جواد نکونام که در سالیان گذشته همواره گزینه آلترناتیو نیمکت استقلال بود، حالا در فصل جاری به رویای بزرگ خود رسیده و سرمربی تیمی شده که سابقاً همراه با آن تجربه قهرمانی در لیگ برتر را به عنوان بازیکن به‌دست آورده است. نکونام که تجربه کاپیتانی در تیم استقلال را هم در کارنامه خود دارد، در اولین سال سرمربیگری‌اش در جمع آبی‌پوشان به دنبال آن است تا حداقل یک عنوان قهرمانی کسب کند؛ هر چند که ریاضت اقتصادی استقلالی‌ها باعث شد تا اولین فصل سرمربیگری نکونام در استقلال پرچالش شود اما با این وجود، بازهم او امیدوار به کسب جام است.

حمله به رکوردی که یحیی و برانکو و حتی فرهاد هم ندارند!

نکونام می‌خواهد در اولین فصلی که سکان هدایت استقلال را پذیرفته، عنوان قهرمانی لیگ برتر را به‌دست آورد؛ آن‌هم در حالی‌که چهره‌های موفقی چون برانکو ایوانکوویچ، یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی که در طول سالیان گذشته توانستند همراه با تیم‌های پرسپولیس و استقلال به مقام قهرمانی برسند، هیچ‌کدام در مسیر ثبت این رکورد نتوانستند موفق باشند و همگی فصل اول حضورشان در جمع سرخابی‌ها را بدون جام به پایان بردند اما حالا جواد نکونام این فرصت را دارد تا با قهرمان کردن استقلال در لیگ بیست‌وسوم، رکوردی فوق‌العاده را به نام خود ثبت کند.

برای تاریخ‌سازی حداقل ۵ برد لازم است

استقلالِ مجیدی در لیگ بیست‌ویکم رکورد اولین قهرمانی تاریخ لیگ برتر بدون شکست را به نام خود ثبت کرد و آن‌ها با ۶۸ امتیاز، بیشترین امتیاز در تاریخ لیگ برتر را هم (در طول یک فصل) از آن خود کردند. حالا آبی‌پوشان پایتخت در فصل جاری به دنبال حمله به رکورد تیمِ تحت هدایت فرهاد مجیدی هستند و آبی‌پوشان که تا پایان هفته بیست‌وچهارم موفق به کسب ۵۳ امتیاز شده‌اند، در فاصله ۶ هفته مانده به پایان فصل، در سودای عبور از رکورد استقلالِ مجیدی هستند و امیدوارند بتوانند در ۶ بازی پیش‌رو حداقل ۱۶ امتیاز کسب کنند تا رکورد جاودانه‌ای را از خود به جای بگذارند.

نکونام می‌خواهد بهترین مربی تاریخ استقلال شود!

جواد نکونام که تیمش در طول ۲۴ بازی اخیر در لیگ برتر تنها یک شکست خورده، نه‌تنها به دنبال شکستن رکورد امتیازی یک تیم در تاریخ لیگ برتر (در طول یک فصل) است و می‌خواهد بیشترین شمار برد در یک فصل را هم از آن تیم خود کند، بلکه می‌خواهد از حیث میانگین امتیازی هم در بین سرمربیان استقلال در تاریخ لیگ برتر جاودانه شود؛ به‌طوری‌که اگر آبی‌ها در طول ۶ مسابقه پیش‌رو، ۱۸ امتیاز کامل را به‌دست آورند، میانگین امتیازی نکونام به ۲.۳۶ امتیاز از هر مسابقه می‌رسد که رکوردی جاودانه و تاریخی میان سرمربیان باشگاه استقلال (با سابقه حداقل ۵ تجربه سرمربیگری) محسوب می‌شود.

کد خبر 847564 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • مربی اسبق استقلال عزادار شد
  • مربی جهانبخش میراث‌دار کلوپ شد / آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول کیست؟
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی بعد از سوت بازی
  • دومین پنالتی مهمی که وحید امیری از دست داد
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟