Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با انتقاد از برگزاری جلسه با وزرا به صورت غیرعلنی، تصریح کرد: متاسفانه شاهد این هستیم که ۴۰۰ قلم کالا افزایش قیمت داشته اند و فشار روی دوش کارمندان، کارگران، بازنشستگان و اقشار آسیب پذیر بیشتر شده است.

به گزارش ایلنا، رحمت اله نوروزی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۲ خردادماه) مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه با وجود اینکه کشاورزی بخش اصلی اقتصاد کشور است اما روزی ۵ ساعت چاه های کشاورزی از برق محروم هستند، گفت: همین مسئله در کنار نبود پول کلزا و گندم موجب آشفتگی در محصولات کشاورزی شده و حتی نانوایی های استان گلستان نیز بسیار شلوغ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تصمیم هیات رئیسه مبنی بر غیرعلنی کردن جلسه امروز با حضور وزرا، ادامه داد: چرا با وجود اینکه وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد کشاورزی در جلسه حضور داشتند جلسه غیرعلنی برگزار شد. ما صدای مردم هستیم و از دولت با رأی اعتماد خود حمایت کردیم چرا باید جلسات به صورت غیرعلنی برگزار شود .

وی تصریح کرد: مردم باید در جریان امور قرار گیرند، امروز همه چیز گران شده و ۴۰۰ قلم کالا افزایش قیمت داشته است. امروز فشار روی بازنشستگان، کارمندان، کارگران و اقشار آسیب پذیر است.

نوروزی با بیان اینکه مردم از ما انتظار دارند که جلوی وزرا حرف خود را بزنیم، گفت: مردم با پیامک مطالبه خود را به ما عنوان کردند و می خواهند صدای آن ها باشیم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس اضافه کرد: با این وجود عنوان شده که قیمت روغن مجددا ۱۷ درصد گران تر خواهد شد و مردم باید بدانند نمایندگان و خادمان ملت با وجود اینکه تعامل با دولت دارند اما صدای آن ها هستند و نظرات خود را به صورت شفاف بیان خواهند کرد.

وی با یادآوری اینکه ۲ هفته تمام در حوزه انتخابیه بودیم و صدای مردم را شنیدیم، گفت: جوجه ریزی استان گلستان که حدود ۵۰۰ تن است و میدان بهمن تهران را تامین می کند امروز دچار کاهش تولید شده و این موضوع به چرخه تولید مواد غذایی آسیب می زند.

تماشاخانه ببینید| شکار شگفت‌انگیز یک تمساح توسط جگوار این نفتکش غول پیکر را ایران برای ونزوئلا ساخته است (فیلم) فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۰۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در سفر به اردبیل گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی امروز، ۸ اردیبهشت در سفر به اردبیل ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر شجاعت، ایستادگی و مقاومت را از جمله درس‌آموخته‌های شهدا برشمرد و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین درس‌آموخته‌ها شهدا اخلاص در عمل است.

معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌ساله جنگ تحمیلی گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌ساله جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری نموده‌اند.

وی در پایان جایگاه شهداء را والا دانست و تکریم و تعظیم مقام شهداء و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران را وظیفه ای همگانی برشمرد و بر لزوم ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • مصاف پاریزه رکردستان با نماینده یزد
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟