Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهترین دانشگاه های رشته های مهندسی و پزشکی در آلمان دانشگاه فنی مونیخTechnical University of Munich دانشگاه هایدلبرگ Heidelberg University دانشگاه آخن RWTH Aachen University دانشگاه لوبک Lubeck University دانشگاه فنی برلین Technical University of Berlin دانشگاه مونستر Munster University دانشگاه فرابیورگ Freiburg University

علاوه بر این وجود پیشرفت های مهم، امکانات و تکنولوژی های نوین در علم پزشکی نیز به واسطه کار و تحقیق و پژوهش فارغ التحصیلان از دانشگاه های پزشکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرچه متقاضیان برای تحصیل در بهترین دانشگاه های مهندسی و پزشکی آلمان می توانند خود به تنهایی اقدام کنند، اما مشاوره با مشاوران و کارشناسان آگاه و باتجربه موسسه های مهاجرتی مانند موسسه مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی www.estahbanaty.org تضمینی بر اخذ ویزای تحصیلی آلمان در کوتاه ترین زمان ممکن است.

بهترین دانشگاه های رشته های مهندسی و پزشکی در آلمان

بیشتر دانشگاه های مهندسی و فنی و همچنین پزشکی آلمان دارای کیفیت آموزشی در سطح بالا و شرایط علمی تحصیلی و تحقیقی برای دانشجویان بین المللی می باشند. اما برخی از دانشگاه های مهندسی و پزشکی این کشور در میان دیگر دانشگاه های آلمان و حتی جهان می درخشند. برای مهاجرت به آلمان 2022 و تحصیل در دانشگاه های برتر این کشور آگاهی از اطلاعات مربوط به هر دانشگاه این کشور الزامی است.  از مهم ترین دانشگاه های رشته های مهندسی و پزشکی در آلمان موارد زیر را می توان نام برد.

دانشگاه فنی مونیخTechnical University of Munich

دانشگاه فنی مونیخ که از دانشگاه های قدیمی آلمان است، در ابتدا مختص تحصیل در رشته های مهندسی و فنی بود. دانشگاه دولتی مونیخ کم کم رشته های پزشکی، علوم کشاورزی، علوم اجتماعی، علوم طبیعی و صنایع غذایی را نیز به متقاضیان ارائه داد. در حال حاضر گرایش های تخصصی رشته های مهندسی و رشته تکنولوژی اطلاعات IT در دانشگاه مونیخ در سطح علمی بسیار بالایی ارائه می شود. از نکات جالب در مورد دانشگاه فنی مونیخ موارد زیر را می توان نام برد:

دانشگاه مونیخ تاکنون 17 جایزه نوبل در رشته های شیمی، فیزیک و پزشکی دریافت کرده است. دانشگاه فنی مونیخ به عنوان دانشگاه کارآفرین برتر، مرکز تحقیقاتی و پژوهشی دارای رتبه برتر و یکی از برترین دانشگاه های فنی مهندسی در آلمان است. دارا بودن خوابگاه های دانشجویی و وجود کتابخانه بزرگ این دانشگاه و همچنین امکانات رفاهی و مشاوره ای و ورزشی از مزایای تحصیل در دانشگاه فنی مونیخ است. متقاضیان ایرانی می توانند در رشته های مهندسی و پزشکی و همچنین رشته های فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی در این دانشگاه تحصیل کنند. دانشگاه هایدلبرگ Heidelberg University

دانشگاه هایلدلبرگ از برترین دانشگاه های پزشکی آلمان می باشد که دارای 60 سال سابقه فعالیت آموزشی است. دانشگاه هایدلبرگ با تمرکز بر رفع چالش های پزشکی در قرن 21 تلاش می کند تا برای مشکلات جهانی در حوزه سلامت و بهداشت راه حل های خلاقانه بیابد.

متقاضیان ایرانی برای تحصیل پزشکی در آلمان 2022 می توانند با دارا بودن شرایط لازم دانشگاه هایدلبرگ اقدام به مهاجرت تحصیلی کنند.

دانشگاه آخن RWTH Aachen University

دانشگاه آخن در میان 10 دانشگاه برتر آلمان از بهترین موسسه های آموزش عالی در حوزه های فنی و مهندسی در میان کشورهای اروپایی است. دانشگاه آخن که میزبان متقاضیان بین المللی از حدود 120 کشور جهان است، در حوزه های فنی و مهندسی و تکنولوژی دارای پیشرفت های بسیاری است. از نکات جالب در مورد دانشگاه آخن موارد زیر را می توان نام برد:

دانشگاه آخن از دانشگاه های پیشگام در حوزه ارائه راحل های خلاقانه برای رفع مشکلات جهان است. درصد فارغ التحصیلان مشغول به کار پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه آخن در حد بسیار بالایی است. دانشگاه آخن رشته های تحصیلی متنوعی از مهندسی بیوپزشکی تا ژئوفیزیک کاربردی و از مهندسی هوانوردی تا مهندسی برق را به متقاضیان ارائه می دهد. از نکات جالب در مورد دانشگاه آخن حمایت این دانشگاه از دانشجویان کم توان جسمی و با بیماری های خاص برای تحصیل در این دانشگاه است. دانشگاه آخن با دارا بودن امکانات آموزشی و تحقیقی در حوزه پزشکی از برترین دانشگاه های آلمان برای تحصیل پزشکی نیز محسوب می شود. دانشگاه آخن با ایجاد شرایط برابر برای دانشجویان دارای مشکلات جسمی امکانات لازم برای تحصیل و آموزش آن ها را فراهم کرده است. دانشگاه لوبک Lubeck University

دانشگاه لوبک از بهترین دانشگاه های پزشکی در آلمان و در میان کشورهای اروپایی است. این دانشگاه طی سال های 2006 و 2009 و 2016 جایگاه برتر را در بین دانشگاه های کشورهای آلمان و اتریش و سوئیس به خود اختصاص داده است.

دانشگاه لوبک با تمرکز بر درمان بیماری های جدید قرن 21 تحقیقات و پژوهش های بسیاری را در این حوزه انجام داده است.

دانشگاه لوبک در زمینه های ژنتیک پزشکی، فناوری های زیست پزشکی، متابولیسم بدن، تحقیق و پژوهش در حوزه التهاب و عفونت دارای تحقیقات بسیار گسترده ای است.

دانشگاه فنی برلین Technical University of Berlin

دانشگاه فنی برلین به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های فنی مهندسی آلمان و جهان دارای رتبه های برتر در رنکینگ های جهانی است. دانشگاه فنی برلین برنامه های تحصیلی خود در مقاطع و رشته های مختلف تحصیلی را با بالاترین استانداردهای آموزشی به دانشجویان ارائه می دهد. برخی از نکات جالب در مورد دانشگاه برلین عبارت است از:

دانشگاه فنی برلین از برترین دانشگاه های آلمان برای تحصیل متقاضیان بین المللی در رشته های مهندسی در آلمان است. دانشگاه فنی برلین دارای تنوع بالایی در رشته های تحصیلی مهندسی و فنی است. از پرتقاضاترین رشته های فنی مهندسی دانشگاه برلین می توان به رشته های مهندسی فضا، مهندسی انرژی، مهندسی آب و مهندسی محیط زیست اشاره کرد.

دانشگاه مونستر Munster University

دانشگاه مونستر از جمله بهترین دانشگاه های پزشکی آلمان در حدود 250 سال پیش تاسیس شده است. دانشگاه مونستر دارای امکانات پیشرفته برای آموزش رشته های گروه علوم پزشکی برای متقاضیان بین المللی است. در حدود 5000 استاد و متخصص ماهر در این دانشگاه برنامه های رشته علوم پزشکی را به متقاضیان ارائه می دهند. دانشگاه مونستر با بسیاری از دانشگاه های مطرح جهان همکاری های علمی دارد.

دانشگاه فرابیورگ Freiburg University

دانشگاه فرایبورگ از دانشگاه های مهم آلمان در حوزه رشته های پزشکی، علوم انسانی، علوم طبیعی و علوم اجتماعی است. این دانشگاه با دارا بودن 10000 متخصص و پزشک از برترین و بزرگترین دانشگاه های آلمان محسوب می شود. بسیاری از برندگان جایزه نوبل و پژوهشگران برتر آلمان از دانشگاه فرایبورگ فارغ التحصیل شده اند.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو دانشگاه آلمان رشته های مهندسی و پزشکی برترین دانشگاه دانشگاه های رشته بهترین دانشگاه دانشگاه های آلمان دانشگاه فنی مونیخ دانشگاه های پزشکی دانشگاه هایدلبرگ دانشگاه مونستر پزشکی در آلمان University دانشگاه پزشکی آلمان دانشگاه آخن بین المللی برای تحصیل دارا بودن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران

ایجاد بسترهای خرید آنلاین در بازار عطر و ادکلن باعث شده که امروزه مصرف کنندگان این محصولات را به صورت اینترنتی خریداری کنند. در این میان با سایت های متعددی روبرو می شوید که برخی از آن ها از معتبرترین فروشگاه های عطر و ادکلن کشور محسوب می شوند.

برای انتخاب بهترین عطرها همواره باید به مراکز عرضه کننده آن ها نیز توجه داشته باشید. به همین سبب به جز فاکتور قیمت باید به ویژگی هایی مانند سابقه کار، میزان اعتبار، تجربه خرید قبلی در فروشگاه و بسیاری ویژگی های دیگر در فروشگاه های خرید عمده عطر در ایران توجه داشته باشید. در این بخش برای خرید عطر عمده چند سایت معتبر فروشگاهی را معرفی می کنیم.

لیست بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر در ایران

خرید عطر عمده از سایت هایی که اعتبار کافی دارند، کار شما را ساده تر کرده و در وقت و زمان انرژی شما صرفه جویی می کند. در این بخش فهرستی از بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر در ایران را آماده کردیم. برای انتخاب این فروشگاه ها به ویژگی هایی مانند ضمانتی بودن شرایط خرید، سابقه فعالیت ها و... توجه داشته ایم:

مجموعه اینترنتی عطر 19

اگر به دنبال طیف وسیعی از محصولات در حوزه عطر و ادکلن می گردید، عطر 19 بهترین پیشنهادات را به شما ارائه می دهد. عطرهای این مرکز خرید با به صرفه ترین قیمت ها در اختیار مشتریان قرار می گیرند. این برند معتبر از برندهای لوکس دنیای عطر و ادکلن پشتیبانی کرده و بهترین ها را ارائه می دهد. در کنار عطرهای نیش و گران قیمت در مجموعه اینترنتی عطر 19، انواع عطرهای ارزان تر نیز وجود دارند که قدرت خرید محصولات را به همه اقشار می دهد.

این فروشگاه با کارشناسان فروش فعال و متبحر در خدمت مشتریان عزیز است. در این مرکز خرید هم مانند رقبا از خرید شما پشتیبانی می شود. به این ترتیب خرید عطر عمده از عطر 19 مزایای بی شماری به همراه دارد. در بخش بلاگ این فروشگاه، اطلاعات بی شماری برای خرید عطر و ادکلن به دست می آورید که شما را با دنیای عطرها بیشتر آشنا می کنند.

فروشگاه عطر لیلیوم

این مرکز پخش و فروش از بسیاری از برندهای مطرح عطر و ادکلن پشتیبانی می کند و همواره رضایت مشتریان خود را جلب کرده است. لیلیوم برای انتخاب ساده تر مشتریان، مقالات و مطالب آموزشی بسیاری درباره عطر و ادکلن منتشر کرده است. هزینه خرید عطر و ادکلن در این فروشگاه متغیر است. شما با هر قیمتی می توانید از فروشگاه عطر لیلیوم عطرهای باکیفیت خریداری کنید.

روش های پرداخت آنلاین و پرداخت در محل تحویل نیز از مهمترین ویژگی های این فروشگاه اینترنتی عطر در ایران به شمار می رود. به علاوه در صورتی که 7 روز از دریافت محصول شما گذشته باشد و از عطر مورد نظر رضایت نداشته باشید، قابلیت بازگشت محصول وجود دارد. در این شرایط لیلیوم، 20 درصد هزینه پرداختی را از مبلغ کل کسر می کند.

سایت خرید عطر میثم

خرید عطر عمده از میثم عطر به دلیل فروشگاه های فیزیکی این مجموعه بزرگ در تهران با اطمینان خاطر انجام می شود. این مجموعه فروشگاهی، مشاوره های خوبی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و فرایند خرید را برای افراد ساده تر می کند. این مرکز، علاوه بر ارائه عطر و ادکلن در زمینه عرضه و فروش انواع لوازم آرایشی نیز فعالیت دارد.

در صورتی که محصول خریداری شده مشکلی داشته باشد، می توانید ظرف مدت 7 روز آن را مرجوع کنید. فروشگاه قابلیت تعویض یا مرجوعی کامل عطر را در اختیار مشتریان قرار داده است. از دیگر مزایای خرید عطر عمده در میثم عطر ارائه مطالب ارزنده در بخش بلاگ فروشگاه است. در این بخش می توانید اطلاعات مفیدی برای خرید عطر و ادکلن به دست آورید. شما می توانید برای پیدا کردن عطر ایده آل خود از فیلترهای پیشرفته سایت مجموعه استفاده کنید.

سایت خرید عطر لارا در ایران

خرید عطر عمده عطر از لارا نیز بسیار محبوبیت دارد؛ این مرکز خرید با ارائه امکانات خرید جذاب، توجه مشتریان را در سر تا سر کشور به خود جلب کرده است. عطر لارا در ایران سابقه فعالیت طولانی دارد و سایت آن با طراحی زیبایی در اختیار کاربران قرار می گیرد. رنگ های قالب سایت لارا و سبک طراحی آن، پیام لوکس بودن را به مشتریان انتقال می دهد. این مرکز فروش در شعبه های فیزیکی تهران، مشغول فعالیت بوده و سایت اینترنتی را برای ارائه عطر به سر تا سر ایران دایر کرده است.

در سایت خرید عطر لارا انواع لوازم آرایشی و بهداشتی نیز در کنار عطر و ادکلن به فروش می رسند. این مسئله تنوع بالایی در اختیار مشتریان قرار می دهد. اما از جنبه تخصصی بودن فعالیت های لارا در حوزه عطر و ادکلن کم می کند.

فروشگاه عطر افشان

این مرکز خرید یکی از پرسابقه ترین فروشگاه های خرید اینترنتی عطر و ادکلن است که تنها در این زمینه فعالیت می کند. عطرهای سمپل، تستر و مینیاتوری نیز بخشی از مجموعه فروش عطر افشان را تشکیل می دهند که در دنیای امروز پرطرفدار شده اند. در این مرکز خرید می توانید به دایره وسیعی از نظرات مثبت و منفی کاربران در رابطه با خریدشان از این فروشگاه دسترسی داشته باشید. با وجود این قابلیت ها خرید مطمئن تری در این فروشگاه عطر انجام خواهید داد.

با وجود این مزایای مهم، طراحی سایت ضعیف عطر افشان گاها مشکلاتی در روند خرید کاربران به وجود می آورد. مقالات موجود در وب سایت نیز گاها آپدیت نیستند و خواندن آن ها برای کاربران جذابیت ندارد. در کنار این نقاط ضعف، عطر افشان توانسته اعتماد مشتریان خود را با ویژگی بازگشت مدت دار کالا در محدوده زمانی 7 روزه جلب کند.

خرید عمده عطر از عطر آمین

خرید عطر عمده از عطر آمین فرصت خرید در میان برترین برندهای جهانی عطر و ادکلن را به مشتریان می دهد. این مجموعه فقط در زمینه عرضه ادکلن های اصل از برندهای اورجینال فعالیت می کند. رنج قیمتی محصولات این برند گاها بیشتر از سایر فروشگاه ها است. تنوع بالای محصولات برندهای اروپایی و آمریکایی یکی از ویژگی های مهم عطر آمین به شمار می رود.

تجربه خرید ساده از این مجموعه فروشگاهی یکی از مهمترین ویژگی های آن به شمار می رود. این سایت مجوزهای لازم را برای راه اندازی یک سایت قانونی دریافت کرده است و با نماد اعتماد الکترونیک و نشان های ملی معتبر در این حوزه فعالیت می کند.

فروشگاه آنلاین ارشاکو

فعالیت این مجموعه اینترنتی از سال 1293 آغاز شده و تمرکز آن بر فروش برترین عطر و ادکلن های زنانه و مردانه بوده است. محصولات این مجموعه اغلب با قیمت پایینی در اختیار مشتریان قرار می دهد. ارشاکو انواع عطر و ادکلن را بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار می دهد و همین ویژگی هزینه خرید مشتریان را کاهش می دهد. قابلیت های وارداتی محصولات نیز در ارشاکو وجود دارد؛ البته این روش خرید کمی زمان بر است و برای برخی مشتریان مناسب نخواهد بود.

جمع بندی

در این قسمت شرایط خرید عطر عمده را در میان برترین برندهای عطر و ادکلن بررسی کردیم. این مجموعه های فروش امکانات جذابی در اختیار مشتریان خود قرار می دهند که گاها در خرید حضوری عطر مشاهده نمی شود.

کد خبر 748313

دیگر خبرها

  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت