Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال توضیحاتی را درخصوص آخرین شرایط و برنامه‌های تیم ملی ارائه کرد.

حامد مومنی صحبت هایی را عنوان کرد.

به گزارش طرفداری، حامد مومنی درباره انتقادات بازیکنان تیم ملی نسبت به آب و هوا و زمان بندی اردو در قطر، اظهار داشت:

رسانه ها بهتر از ما در جریان هستند که همه کارها را برای لغو بازی با کانادا انجام دادیم و تا آخرین لحظه تمام هماهنگی ها صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از اعضای تیم هم برای انگشت نگاری و دریافت ویزای کانادا به ترکیه اعزام شدند اما به صورت یک طرفه و ناعادلانه از طرف فدراسیون فوتبال این کشور و فشارهای سیاسی موجود ، بازی لغو شد. این موضوع تحت کنترل فدراسیون ما نبود.

وی افزود:

در مدت زمان کم باقی مانده اردوی قطر جایگزین شد. واقعا برای سفر به کانادا برنامه ریزی کرده بودیم. امکان دارد اردوی قطر کاستی هایی داشته باشد اما با توجه به کمبود زمان، این سفر بهترین شرایطی بود که می‌شد برای ملی پوشان فراهم دید. خوشبختانه شرایط اردو از لحاظ زمین تمرین خیلی خوب بود.  البته در روزهای اول آب و هوا کمی گرم تر بود اما در زمان برگزاری بازی با الجزایر اگر اشتباه نکنم، دمای هوا ۳۲ درجه بود. در کل مشکل خاصی وجود نداشت.

مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال درخصوص اینکه آیا برگزاری این اردو برای روند آماده سازی شاگردان دراگان اسکوچیچ مفید بود، پاسخ داد: 

این مورد بحث فنی است. هرچه کادرفنی بخواهد اجرا می‌کنیم و نمی‌توانیم نظر فنی داشته باشیم. بازیکنان حدود دو هفته تمرین داشتند و مسابقه نسبتا پرفشاری هم در قطر انجام دادند‌ اما درباره ابعاد فنی باید از اسکوچیچ بپرسید.

مومنی درباره اینکه آیا لغو بازی با اروگوئه با درخواست اسکوچیچ اتفاق افتاد یا دلیل دیگری داشت، گفت:

پس از نامه ای که درباره لغو بازی با کانادا دریافت کردیم، اسکوچیچ اعلام کرد طی کردن مسافت طولانی تا اروگوئه برای برگزاری یک بازی خیلی مفید نیست و با تصمیم و نظر فنی او این مسابقه انجام نشد. هرچیزی نظر کادرفنی محترم باشد قابل اجرا است. برنامه ابتدایی ما سفر به کانادا برای برگزاری دیدار با این کشور، اکوادور و حتی یک بازی سوم بود اما پس از لغو این سفر، اسکوچیچ اعلام کرد دیگر نباید برای یک بازی تا اروگوئه برویم.

وی درخصوص اینکه چه تمهیداتی اندیشیده شده تا برای فیفادی سپتامبر اتفاقات اخیر تکرار نشود، توضیح داد:

اردوی بعدی ما در فیفادی شهریور برگزار می شود که در حال انجام برنامه ریزی ها هستیم. در آن اردو دو بازی برگزار خواهیم کرد اما به دلیل قطعی نشدن موضوع بهتر است فعلا نام حریفان را نگویم اما دو بازی تدارکاتی خیلی خوب خواهیم داشت که با انجام آنها به جام جهانی می‌رویم.

مدیر اجرایی تیم ملی درخصوص اینکه آیا برگزاری دو بازی دوستانه در آن فیفادی کافی است، عنوان کرد:

در آن فیفادی تیم ما اجازه دارند حداکثر دو بازی انجام بدهند و هیچ تیمی اجازه ندارد با توجه به تعداد روزهای آن فیفادی بیشتر از دو بازی برگزار کند.

اخبار داغ 

دلخوری شدید جواد نکونام از شایعه مذاکره دوباره اش با استقلال پیشنهاد اغوا کننده فولاد به سعید صادقی آنخل دی ماریا پیشنهاد یوونتوس را رد کرد مارسلو با چشمانی اشکبار از رئال مادرید خداحافظی کرد / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدیر اجرایی تیم ملی لغو بازی دو بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۶۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

محسن رضوانی با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان بعنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد که با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • جذب نخبگان در ۳۳ دستگاه اجرایی در دستور کار بنیاد ملی نخبگان
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • اوسمار: در دفاع مشکل داشتیم نه حمله
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین