Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@05:14:27 GMT

دشان: باید این ناکامی را فراموش کنیم

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۷۶۸۸

دشان: باید این ناکامی را فراموش کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف کرواسی رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد. 
به این ترتیب، فرانسوی‌ها با قبول این شکست در قعر جدول گروه خودشان قرار گرفتند تا دیگر شانسی برای صعود به مرحله نهایی لیگ ملت‌های اروپا نداشته و در دفاع از عنوان قهرمانی ناکام بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
این بازی به نوعی برای کرواسی بسیار حیثیتی بود و آنها به دنبال گرفتن انتقام شکست در فینال جام جهانی 2018 بودند که در این امر نیز موفق عمل کردند و با پنالتی زودهنگام لوکا مودریچ سه امتیاز این بازی را از آن خودشان کردند. 
دشان پس از پایان این دیدار درباره شرایط تیمش در چند روز اخیر به خبرنگاران گفت:« دیدارهای ماه ژوئن از نظر نتیجه‌گیری بسیار دشوار بود. ما انرژی و قدرت کافی برابر تیم‌هایی که از ما بهتر کار کردند نداشتیم و نتوانستیم موفق شویم. همه چیز به انرژی بالا و سرزندگی مربوط بود که ما از این جهت کم آوردیم.»

 


او با اشاره به اتفاقات و نتایج کسب شده در این چند هفته اظهار داشت:« همیشه می‌توان از هر نتیجه‌ای که کسب شده درسی برای یادگیری گرفت. هر دیدار پر از درس‌های متفاوت برای بازیکنان ما و خصوصا بازیکنان جوان تیم است.»
سرمربی تیم ملی فرانسه درباره وضعیت بازیکنانش و دلیل این نتیجه‌گیری اضافه کرد:« روند برگزاری دیدارها بسیار دشوار بود، ما در هر بازی بازیکنانی را به دلیل مصدومیت از دست می‌دادیم. تردیدی وجود ندارد که تیم‌های دیگر هم با مشکل خستگی روبرو بودند. بازیکنان ما باید این ناکامی را به دست فراموشی سپرده، به باشگاه‌شان برگشته وبرای برگزاری رقابت‌های فصل جدید آماده شوند.»

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دشان سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۷۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات مرحله نخست جام جهانی تیروکمان در مرحله حذفی کمان ریکرو به میزبانی شانگهای چین برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.   فائز محمدی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ترکیه رفت و با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل نماینده اندونزی شکست خورد.   رضا شبانی در مسابقات ریکرو در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از اسلوونی رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد.   محمدحسین گلشنی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از جزیره ویرجین رفت و با نتیجه ۶ بر ۵ به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل کمانداری از فرانسه شکست خورد.   صادق اشرفی در مسابقات ریکرو در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از آلمان رفت و با نتیجه ۷ بر یک شکست خورد.   مبینا فلاح در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از قزاقستان رفت و با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب کمانداری از کره جنوبی شد.   یسنا پورماهانی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ژاپن رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد.

دیگر خبرها

  • ناکامی قرمزها مقابل ایرالکو در همه جام‌ها
  • ۴ پرده از ناکامی‌های پرسپولیس مقابل گربه‌سیاه
  • نتیجه کل‌کل با عبدالکریم حسن؛ هر دو دست دروازه‌بان جوان پرسپولیس شکست!
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • تایلند اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا
  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی