Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ روح اله گراوندی می گوید: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان دزفول، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت: ماموران کلانتری‌های ۱۲ و ۱۴ فرماندهی انتظامی دزفول حین اجرای طرح‌های پلیسی و گشت زنی‌های هدفمند در سطح حوزه‌های استحفاظی خود با سارقان سیم برق مواجه شدند که پس از بی‌توجهی آنها به اخطار پلیس با وسایل نقلیه خود( موتورسیکلت بدون پلاک و خودروی پژو ۴۰۵ نقره ای با پلاک مسروقه) از محل متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرمانده انتظامی دزفول، ماموران پلیس حین ماموریت با استفاده از قانون بکارگیری سلاح به سمت وسایل نقلیه با سلاح کلاشنیکف سازمانی تیراندازی و آنها را متوقف کردند که یک نفر از سارقان زخمی و سه نفر دیگر دستگیر شدند.

این مقام مسئول از کشف و ضبط  آلات سرقت مانند قیچی‌های سیم بر، سیم برق سرقتی، پلاک‌های سرقتی و جعلی، دیلم، دستکش و ... از سارقان خبر داد.

به گفته سرهنگ گراوندی،  متهمان در تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده پلیسی به ۲۳ فقره سرقت سیم برق اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی دزفول گفت: سارقان دارای سوابق کیفری هستند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند و حسب دستور دادستان دزفول تحت نظر قرار گرفتند.



باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارقان سارقان برق سیم برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۵۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سیدرضا صادقیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در شهر تفت، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. 
وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی پلیس دو نفر از سارقان حرفه‌ای سیم و کابل فشار قوی برق شهرک عقابکوه را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنها را دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان تفت تصریح کرد: متهم پس از انتقال به اداره پلیس در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت سیم و کابل‌های برق به ارزش ۸ میلیارد ریال اعتراف کردند. 
صادقیان در پایان ضمن تشکر از اعتماد مردم به پلیس اظهار داشت: چنین اقدام مجرمانه از سوی سارقان ضمن ایجاد خسارت به اموال دولتی و مردم باعث قطعی برق و نارضایتی شهروندان خواهد شد لذا شایسته است شهروندان گرامی نسبت به تردد بی موقع و دیروقت شبانه‌ی افراد مشکوک حساس‌تر بوده و مراتب از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند