Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی مدیر گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه شهرستان ساوه از توقیف کامیون های حامل قاچاق مشتقات نفتی توسط پرسنل گمرک این منطقه ویژه خبر داد.

فرامرز امیدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تعداد ۱۶ دستگاه کامیون حامل مقدار بیش از ۳۸۵ هزار کیلوگرم اسلاک واکس و فوتس اویل (از انواع فرآورده‌ها و مشتقات نفتی) که توسط شرکتی طی دو فقره اظهارنامه صادراتی، پارافین جامد اظهار شده بودند، با تیزبینی کارشناسان گمرک مورد ظن قاچاق قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با پیگیری کارشناسان گمرک نمونه‌ها به صورت محرمانه به آزمایشگاه استاندارد فرستاده شد که طبق نظریه آزمایشگاه، کالای اظهاری، فوتس اویل و اسلاک واکس بوده که صادرات آن مشمول دستورالعمل اصلاحی صادرات مشتقات نفتی است و با کالای اظهار شده و شرایط صدور آن مغایر بودند.

امیدی افزود: با عنایت به قانون امور گمرکی و قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، این محموله مشمول مقررات قاچاق تلقی شده و ضمن تنظیم صورتجلسه قاچاق، کامیون ها داخل گمرک توقیف و پرونده‌ای به ارزش بیش از ۷۳ میلیارد ریال تشکیل و به مراجع  رسیدگی کننده جهت سیر مراحل قانونی و قضایی ارجاع شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قاچاق کالا شهر صنعتی کاوه ساوه استانی اقتصادی استانی شهرستانها مشتقات نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۸۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد کامیون‌ ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود

تین نیوز

تردد کامیون های حامل کالاهای صادراتی و ترانزیتی در مرز آستارا به دلیل نواقص ایجاد شده و خرابی باسکول های گمرک طرف مقابل (گمرک آستارای آذربایجان) با کندی مواجه شده است.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی گمرک ایران، با توجه به مشکلات ایجاد شده در طرف آذری خروج کامیون ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود و تعداد کامیون های خروجی کاهش یافته است.

بر اساس این گزارش، طرف آذری قول داده است که ظرف امروز این مشکل حل شود و تردد کامیون ها از این گمرک مرزی به روال عادی برگردد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • تردد کامیون‌ ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی