Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@21:27:44 GMT

دستور رژیم صهیونیستی به افسران خود برای ترک سریع ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۱۷۸۳

دستور رژیم صهیونیستی به افسران خود برای ترک سریع ترکیه

پس از هشدار وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به ساکنان اراضی اشغالی در خصوص سفر به ترکیه، منابع عبری فاش کردند که تل‌آویو به افسران خود دستور داده است که هر چه سریع‌تر خاک ترکیه را ترک کنند.

به گزارش مشرق، اداره عملیات ارتش رژیم صهیونیستی به تمامی افسران، کارمندان دائمی و سربازان خود درخاک ترکیه دستور داد که هر چه سریع‌تر این کشور را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه خبری «عرب۴۸»، شامگاه (سه‌شنبه)، به نقل از روزنامه عبری «یدیعوت آحارانوت» گزارش داد که این دستور همچنین شامل لغو تمامی مجوزهای فوق‌العاده برای حضور نظامیان در خاک ترکیه می‌شود.

طبق این گزارش، با این دستور، تمامی نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی حتی از سفرهای غیرمستقیم به ترکیه که نیازمند توقف در یکی از فرودگاه‌های این کشور هستند، منع شده‌اند.

این روزنامه عبری اشاره کرد که این دستور در سایه نگرانی سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی از انتقام ایران اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید:

واکنش آنکارا به هشدارهای تل‌آویو درباره سفر به ترکیه

پیش از انتشار این گزارش، «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، روز دوشنبه، در اظهاراتی خطاب به ساکنان فلسطین اشغالی از آن‌ها خواست به ترکیه سفر نکنند.

لاپید مدعی شده بود: «به دنبال یک سلسله حملات تروریستی ایران علیه اسرائیلی‌هایی که برای تعطیلات به استانبول رفته‌اند، از اسرائیلی‌ها می‌خواهیم که به استانبول پرواز نکنند و اگر نیاز حیاتی ندارید به ترکیه پرواز نکنید. اگر در حال حاضر در استانبول هستید، در اسرع وقت به اسرائیل بازگردید.»

 به دنبال رسانه‌ای شدن دست داشتن تل‌آویو در ترور شهید «حسن صیاد خدایی»، مقام‌های این رژیم در پی هراس از اقدام ایران برای گرفتن انتقام خون این شهید، به اتباع خود درباره سفر به کشورهای منطقه بارها هشدار داده‌اند.

 اخیرا کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد سازمان امنیت این رژیم در تلاش برای خنثی‌سازی «حمله انتقام جویانه ایران» در ترکیه است و هشدار سفر به ترکیه همچنان برقرار می‌باشد.

 در پی افشاگری رسانه‌های غربی در خصوص دست داشتن تل‌آویو در ترور شهید حسن صیادخدایی، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هشدار داده بود: «شهدایی که به دست صهیونیست‌ها به شهادت می‌رسند، شهدای بسیار بلندمرتبه و با مقام بسیار والاتری هستند، چراکه به دست بدترین افراد به شهادت رسیده‌اند و ان شاءالله انتقام او را از دشمنان خواهیم گرفت.»

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت تل آویو اسرائیل رژیم صهیونیستی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت رژیم صهیونیستی تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۱۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز اظهار داشت: در صورت حمله به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ ملت فلسطین رخ می‌دهد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد: از جامعه بین‌الملل می‌خواهیم با عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل موافقت کند.

محمود عباس افز. ئ که رژیم صهیونیستی سه چهارم نوار غزه را نابود کرده و اوضاع در غزه بسیار فاجعه‌بار است.

عباس گفت در صورت حمله زمینی به رفح بزرگترین فاجعه تاریخ ملت فلسطین رخ خواهد داد.

وی تاکید کرد که باید راه حلی سیاسی ارائه شود که غزه، کرانه باختری و قدس در چارچوب کشور مستقل فلسطین در کنار هم جمع شود.

ابومازن گفت نگرانیم که رژیم صهیونیستی بعد از غزه، سراغ کرانه باختری بیاید و بخواهد ساکنان آن را به سمت اردن بکوچاند.

کد خبر 6091163 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح
  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • هشدار ۲ ژنرال صهیونیست درباره حمله به رفح
  • واکنش ترکیه به حمله وزیرخارجه اسرائیل به اردوغان
  • آنکارا: هدف قرار دادن اردوغان نشان دهنده وضعیت روانی فعلی اسرائیل است
  • اردوغان : نتانیاهو قصاب غزه است
  • اردوغان: نام نتانیاهو به عنوان قصاب غزه در تاریخ ثبت شده است | کسی که می‌خواهد فرعون امروز را ببیند، راه دور نرود ...
  • اردوغان: حفاظت از قدس وظیفه ماست/ نام نتانیاهو به عنوان قصاب غزه در تاریخ ثبت شده است
  • حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است