Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@06:00:20 GMT

بکارگیری مشمولان غایب جرم است؟

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۳۶۱۰

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: بکارگیری مشمولان غایب جرم محسوب می شود و فردی که این افراد را بکارگیری کند مجرم خواهد بود. ناطقان: محمد مقصودی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مشمولان غایب فراری از طریق کلانتری ها و پلیس های تخصصی به معاونت وظیفه عمومی معرفی می شوند.

وی ادامه داد: از طرفی معاونت وظیفه عمومی با بنیاد شهید، ثبت احوال، مراجع قضایی، بانک ها و سایر دستگاه های اجرایی ارتباط سیستمی داشته و این دستگاه ها در راستای شناسایی مشمولان غایب فراری همکاری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: طبق قانون، بکارگیری مشمولان غایب خدمت سربازی جرم است و قانون صراحتا پیش بینی کرده اگر فردی مشمولان غایب را بکارگیری کرده باشد برای بار اول به مبلغ ۲۹۵ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال و دفعه دوم دو برابر و سوم سه برابر جریمه خواهد شد و در صورتی که مسئول دولتی باشد برای بار سوم انفصال از خدمات دولتی می شود.

وی ادامه داد: ادارات دولتی، موسسات و سازمانها مانند بیمه تامین اجتماعی، بهزیستی، صنایع و ارگان های دولتی موظف هستند در این حوزه با معاونت وظیفه عمومی همکاری کنند و در غیر این صورت تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت. منبع: عصر ایران برچسب ها: بکارگیری ، مشمولان غایب ، جرم

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بکارگیری مشمولان غایب جرم مشمولان غایب وظیفه عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۳۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در یک بازی عجیب و فراموش نشدنی مقابل آلومینیوم دو بار کامبک خورد و برخلاف عملکرد فوق العاده‌ دفاعی‌اش در لیگ ۴ بار دروازه خود را باز شده دید.

سرخ‌ها در شرایطی ضربات پنالتی را واگذار کردند که امیررضا رفیعی جوان مغلوب پنالتی‌زنان اراکی‌ها شد و تنها پنالتی خراب شده آلومینیومی‌ها، شوت امیر نوری بود که به تیرک خورد.

پرسپولیس فصل پیش قهرمان جام حذفی شد اما در اولین مرحله مقابل ون پارس لیگ دویی کارش در آزادی گره خورده بود. جالب اینکه گوهری، دروازه‌بان امروز آلومینیوم در چارچوب سرخ‌ها بود که در دقیقه ۱۲۰ پس از تساوی دو بر دو تعویض شد تا بیرانوند به زمین برود‌.

بیرانوند در ضربات پنالتی درخشید و حریف فقط توانست یک گل بزند و با مهارهای بیرو سرخ ها در مسیر صعود قرار گرفتند. شاید اگر بیرانوند به حدی آماده بود که فقط به ضربات پنالتی برسد نیز پرسپولیس از مهلکه اراک نجات پیدا می‌کرد.

دیگر خبرها

  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • ظرفیت های مردمی در اجرای طرح نماد بکارگیری شود
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • پرز به این دلیل در سن‌سباستین غایب بود (عکس)
  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها