Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-28@20:16:50 GMT

اعترافات جدید سعید متهم خانه وحشت

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۳۹۵۲

به گزارش صدای ایران،شامگاه دوشنبه 15 آذرماه سال 1400، ماموران کلانتری 112 ابوسعید در حال دستگیری سارقی بودند که پس از ورود به یک خانه در خیابان خرمشهر با جسد دختر جوانی که داخل 21 کیسه‌زباله پیچیده شده بود، مواجه شدند و این در حالی بود که 2 دختر دیگر در خانه زندانی بودند.

این خبر بلافاصله به محمد وهابی؛ بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جرائم جنایی اعلام شد و پس از حضور تیم جنایی همان شب عامل اصلی جنایت به نام سعید به همراه خواهر و برادرش دستگیر و برای تحقیقات ابتدایی به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تحقیقات ابتدایی بازپرس پرونده حکایت از آن داشت: سعید 4 ماه قبل با ضربات پیچ‌گوشتی، مقتول را به قتل رسانده و در طول این مدت دو دختر فراری دیگر را در همان خانه زندانی و هدف آزار و اذیت قرار داده است.



فریب دختران فراری با  عنوان مأمور پلیس


از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد، سعید با جعل عنوان مأمور پلیس دختران فراری را در یکی از ترمینال‌های تهران اغفال و سپس به خانه خود در خیابان خرمشهر منطقه ابوسعید منتقل و در آنجا زندانی کرده بود.

در جریان تحقیقات بازپرسی، سعید به قتل دختر فراری در خانه خود در خیابان خرمشهر اعتراف نکرده و اظهارات ضد و نقیض درباره این جنایت را داشته است. همچنین وی در طول تحقیقات ادعا کرده که قتل را یکی از دختران فراری انجام داده و خودش بی‌گناه است.


برررسی‌ها ادامه داشت تا اینکه ظهر امروز چهارشنبه 25 خردادماه، سعید برای تحقیقات بیشتر با دستور بازپرس پرونده به شعبه دوم دادسرای امور جرائم جنایی منتقل شد.

قاتل در جدیدترین اظهارات خود به بازپرس پرونده گفت: من فقط یک ضربه سر مقتول زدم و به خاطر اینکه خواهرم با دختران فراری اختلافی پیدا نکند به دروغ به وی گفتم مقتول را من به قتل رسانده‌ام.

تحقیقات در خصوص پرونده  خانه وحشت  توسط محمد وهابی؛ بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جرائم جنایی ادامه دارد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: خانه وحشت تهران قتل دختران فراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۳۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری مادری که فرزند ۱۱ ساله خود را به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وصول شکایت مادری مبنی بر فقدان دختر ۱۱ ساله، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بررسی‌های تخصصی کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان اصفهان آغاز که در نتیجه اقدامات صورت گرفته مشخص شد مادر کودک گمشده، با اظهارات ضد و نقیض خود قصد گمراه کردن پلیس را دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: مادر این کودک دستگیر و در بازجویی‌های فنی و تخصصی و در مواجهه با مدارک و ادله کاراگاهان جنایی، پرده از راز قتل دختر ۱۱ ساله خود برداشت و گفت که در روز حادثه دخترم را به یک باغ متروکه خارج از شهر بردم و اقدام به وارد کردن چندین ضربه چاقو به وی کردم، سپس جنازه او را آتش زدم و از محل متواری شدم و با مراجعه به پلیس، مفقودی کودکم را اعلام کردم.

ترکیان خاطرنشان کرد: با اعتراف مادر به قتل دختر ۱۱ ساله خود، کاراگاهان به صحنه جرم اعزام و جسد سوخته شده طفل، کشف شد، قاتل به همراه پرونده تشکیل شده، جهت انجام اقدامات قانونی و بررسی علل و انگیزه جرم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 748824

دیگر خبرها

  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!