Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@02:08:00 GMT

روند کند تغییر مدیران با گذشت 10 ماه از استقرار دولت

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۶۶۵۲

روند کند تغییر مدیران با گذشت 10 ماه از استقرار دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام صادق کفیل امام جمعه موقت شهرضا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره سفر رئیس جمهور به استان اصفهان اظهار داشت: دولت یک پیوند مردمی دارد و سفرها به مرکز استان اختصاص پیدا نمی‌کند و اعضای هیأت دولت به شهرستان‌ها سفر می‌کنند.

وی با بیان اینکه وقتی سفر اتفاق می‌افتد برکات سفر هم باید نازل شود، افزود: دولت به اصفهان آمده و بودجه‌ای هم اختصاص پیدا می‌کند، باید تغییر در شهر مشخص شود و خواسته‌های مسؤولان عملی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کفیل با بیان اینکه رئیس جمهور روز گذشته در اصفهان گفت که «به اصناف اعتماد کنید، اصناف همواره پشتیبان انقلاب بودند»، بیان کرد: وقتی رئیس دولت این را می‌گوید در اداره کل دارایی باید این جمله عملی شود.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه مشکلات موردی باید در این سفرها حل شود، عنوان کرد: وقتی دولت جدید می‌آید چرا باید تغییرها اینقدر زمان ببرد، مدیر اداره‌ای که نمی‌داند، می‌ماند یا کنار گذاشته می‌شود چه برنامه‌ریزی‌ای می‌تواند انجام دهد.

وی خطاب به استاندار اصفهان و فرماندار شهرضا گفت: چرا مدیران را بی‌تکلیف گذاشته‌اید نه تغییر می‌دهید نه حکم ابقا می‌زنید، بر سر آموزش و پرورش شهرضا چه قرار است بیاید؛ چند ماه دیگر مدارس باز می‌شود، تابستان زمان برنامه‌ریزی است، مدیر آموزش و پرورش نمی‌داند می‌ماند یا می‌رود.

کفیل ادامه داد: اگر رهبر معظم انقلاب دو مرتبه تأکید کردند نمایندگان در عزل و نصب دخالت نکنند و بیایید همدل و همرنگ شوید، نباید یک مدیر مطابق نظر یک شخص باشد، ساید ادارات هم همین معضل را دارد، ۱۰ ماه از استقرار دولت می‌گذرد و هنوز تغییرات انجام نشده است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ح/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه موقت شهرضا آیت الله رئیسی تغییر در دولت عزل و نصب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۶۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند

به گزارش خبرنگار مهر، گروه موسیقی آوا به خوانندگی برادران سعیدی در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مناسبت هفته اصفهان در هنرسرای خورشید و در قالب کنسرت به روی صحنه می‌رود.

در این برنامه که به همت دفتر موسیقی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود، امیرمهدی مقدم: عود، سیاوش عابدزاده: تار، امیر محمدرضایی: کمانچه، همایون سبزواری: گیتار بیس، معین طاهری: پیانو، پویان جمشیدی: دف و سازهای کوبه ای، ایمان بهلول: تنبک و سازهای کوبه ای، علیرضا فاتحی: ادوات کوبه ای، آواز برادران سعیدی را همراهی خواهند کرد.
تنظیم قطعات این کنسرت را نیز امیرمهدی مقدم برعهده دارد.

آخرین اثر منتشر شده برادران سعیدی قطعه «بوگو چیطو شد» بود که بر اساس لهجه اصفهانی بود. برادران سعیدی سابقه همکاری با علی رهبری، در پروژه بلبل‌های پارسی را در کارنامه خود دارند.

کد خبر 6090603

دیگر خبرها

  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند
  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • ماجرا‌های کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن