Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرامرز دانش روز شنبه در گفت و گو با خیرنگار ایرنا اظهار داشت: قطعی مکرر فیبرنوری، نداشتن باتری در سایت ها و اینترنت پرسرعت در روستاهای پرجمعیت و عدم ارتباط برخی روستاها از جمله مهمترین مشکلات مخابراتی در شهرستان سرباز است.

وی افزود: مردم ما قدرشناس نظام و مسوولان هستند و همواره با حضور یکپارچه خود در عرصه های مختلف این قدرشناسی را ثابت کرده اند لذا خدمت به این مردم از ضرورتهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سرباز گفت: قطعی تلفن  بدلیل هوایی بودن فیبر نوری و همچنین مستهلک شدن فیبرنوری، نداشتن ارتباط مخابراتی روستاها از دیگر مشکلات عمده شهرستان در حوزه مخابراتی است که مستلزم توجه و رسیدگی بیشتر است.

وی بیان کرد: با توجه به پیشرفت روز افزون علم و اشاعه برنامه های ارتباطی در فضای مجازی، داشتن خطوط ارتباط مخابراتی از امکانات اولیه است که مردم توقع دارند.

دانش افزود: شروع بکار پروژه فیبرنوری کلات به کافه بلوچی، تسریع در پروژه فیبر نوری بخش کیشکور، تجهیز سایت های مخابراتی مراکز بخش و شهرستان به باتری، تسریع در راه اندازی دکل در روستاهای فاقد سرویس آنتن دهی و برقراری ارتباط در مسیر جاده های اصلی، می‌تواند گام های مهمی برای افزایش شاخص‌های مخابراتی شهرستان باشد.

دانش بر عملی شدن قولهای مدیرعامل مخابرات سیستان و بلوچستان درسفر به این شهرستان در خصوص زمینی کردن فیبرنوری از شهر کلات مرکز شهرستان سرباز تا روستای کافه بلوچی، تامین باتری و کولر برای سایت های مخابراتی شهرستان سرباز شد.

وی ادامه داد: ارتباط پایدار و تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری از اولویت های حوزه مخابرات در بخش کیشکور است و نبود باتری و سیستم سرمایشی در سایتهای مخابراتی از عوامل مهم قطعی ارتباط روستاهای این بخش در فصل تابستان است که بهره‌مندی سایت‌های مخابراتی به تجهیزات یاد شده می‌تواند ارتباط پایدار را در بخش کیشکور فراهم کند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان سرباز تلفن همراه شرکت مخابرات ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سرباز تلفن همراه سیستان و بلوچستان سرباز تلفن همراه شرکت مخابرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۹۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم

یک سرباز روسی برای نجات جان خود، یک گونی سیب زمینی به سمت یک پهپاد تهاجمی پرتاب کرد.

به گزارش فرارو، فیلم حیرت انگیز نشان می‌دهد که چگونه سرباز ارتش روسیه پهپاد اوکراینی را دید که برای کشتن او به میدان جنگ آمده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این سرباز نزدیک‌ترین چیزی را که به دستش می‌رسید پرتاب کرد - گونی سیب‌زمینی، بخشی از جیره‌بندی غذایی در خط مقدم - که باعث شد پهپاد در نزدیکی او منفجر شود. بر اثر این ضربه انفجار‌های آبشاری رخ داد، اما سرباز آسیبی ندید. جنگجوی یونیفرم پوش پس از انفجار در میان دود غلیظ سفید در حال فرار دیده می‌شود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این مرد - که سرباز خماتوف نام دارد - دچار جراحات جزئی شده است. گفته شده او اهل ازبکستان است که برای مبارزه در صفوف ارتش روسیه با اوکراین ثبت نام کرده است. یک رسانه روسیه عدم ترس او را ستایش کرد، زیرا پهپاد مملو از مواد منفجر بود.

ویدئوی اقدام سریع سرباز خماتوف و سرنگونی پهپاد اوکراینی با گونی سیب زمینی یادآور اقدامات غیرمتعارف و اغلب ناامیدانه‌ای است که سربازان در گرماگرم نبرد به آن‌ها متوسل می‌شوند. 

دیگر خبرها

  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت