Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@14:08:43 GMT

طعنه رضا کیانیان به شهرداری تهران درباره سخن چمران

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۱۱۳۳

طعنه رضا کیانیان به شهرداری تهران درباره سخن چمران

به گزارش «تابناک»، رضا کیانیان در اعتماد نوشت: چمران خیلی خوشبخت بود که با آرمان هایش رفت. زمانی که آرمان ها رنگ نباخته بودند و به ضد خود تبدیل نشده بودند.

حالا، از حرف های چمران برای من و شما نسخه می نویسند . مثل همین پرده‌ای که شهرداری به در و دیوار زده و برای مردم نسخه پیچیده. اگر به خودشان می گفتند ، بیشترشان باید در جا از مسئولیت شان استعفا می دادند!

اکثر مسئولین این چنینی، خودشان را از هر نقدی جدا و پاک می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقد را فقط برای دیگران می پسندند. وگر نه چطور ممکن است چنین پرده ای را چاپ و تکثیر کنند و همه جا به نمایش بگذارند؟

اگر می خواهید میزان تقوا را در مملکت اندازه بگیرید، تمام مسئولین را در تمام پست ها چه دیروز و چه امروز با همین شعار بسنجید. ببینید چه تخصصی داشتند و چه پستی را در اختیار گرفته اند. حتماً میزان تقوا را در می یابید.

من وقتی این پرده را دیدم. کلی گیج شدم. اول به معنای تقوا شک کردم. بعد به خودم شک کردم. چون جمله «آن که تخصص ندارد و کاری را می پذیرد، تقوا ندارد» جاهایی نصب شده که من و شما ببینیم؛ من و شما.

منبع: تابناک

کلیدواژه: متروپل آبادان صندوق امانات بانک حجت الله عبدالملکی رضا کیانیان بازیگر شهرداری تهران شهید چمران تخصص متروپل آبادان صندوق امانات بانک حجت الله عبدالملکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم

فرماندار همدان، گفت: اگر امروز اقتصاد پاشنه آشیل است و اینکه شاید نظام در آن توفیق نداشته و همه کارشناسان اقتصادی هم عنوان می‌کنند، این بوده که مردم وارد این حوزه نشدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مراسم گرامیداشت روز شوراها با حضور شهردار همدان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر همدان، فرماندار همدان رئیس و اعضای شورای اسلامی استان همدان و شهرهای جورقان و مریانج در مرکز همایش‌های قرآنی همدان برگزار شد.

مسلم مخفی در این همایش با بیان اینکه در امر مشارکت مردم ضعف داریم و باید به آن بپردازیم، افزود: اگر امروز اقتصاد پاشنه آشیل است و اینکه شاید نظام در آن توفیق نداشته و همه کارشناسان اقتصادی هم عنوان می‌کنند، این بوده که مردم وارد این حوزه نشدند.

فرماندار همدان به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: آنقدر این موضوع اهمیت دارد که مقام معظم رهبری می‌فرمایند تاریخ غرب آسیا را به دو قسمت تقسیم کنیم، پیش از حمله وعده صادق و بعد از عملیات وعده صادق است و آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان در این همایش با اشاره به اینکه طبق قانون تمام مصوبات شورای شهر باید به تایید هیئت تطبیق برسد گفت: امیدواریم در سالی که مقام معظم رهبری تاکید بر وحدت داشتند، بتوانیم با همدلی، وحدت و هماهنگی کارهای مردم و شهر را پیش ببریم.

مسگریان با بیان اینکه نباید اختلاف خود را به سطح عمومی جامعه بکشانیم عنوان کرد: مردم از اینکه بشوند کسانی که تصمیم‌گیرنده و مجری برای آنها هستند اختلاف دارند خسته اند، چه برسد به اینکه اختلاف نظر در مورد مسائل پیش پا افتاده باشد.

اتمام پروژه های نیمه تمام، جسارت آمیزترین تصمیم شورای شهر بود

شهردار همدان نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات شهرداری همدان طبق سیاست‌گذاری‌های شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: از خدمات ارزشمند این دوره مدیریت شهری اتمام پروژه‌های نیمه تمام از جمله اتمام تقاطع های غدیر، سردار همدانی، بازار سینا بود.

سید مسعود حسینی عنوان کرد: اصلی‌ترین موضوع در شورای اسلامی دوره جدید که شاید جسارت‌آمیزترین تصمیمی که در این دوره از مدیریت شهری و شورای اسلامی بوده، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است و مدیریت شهری و شورای شهر فعلی اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

وی عنوان کرد: پل سردار همدانی و پل غدیر را به عنوان نماد و اصلی‌ترین محور کار عملیاتی اجرایی کردیم که خوشبختانه در حل معضل ترافیک به ویژه در ایام اربعین نیز تاثیرگذار بوده است همچنین در مورد اجرای پروژه الماس غرب و انتقال مغازه‌های اطراف پل غدیر در راستای کاهش ترافیک شهر همدان حدود 40 مغازه در کنار پل غدیر با تعریض زمین‌هایی انتقال داده شد و بخشی از ورودی شهر همدان نیز اصلاح شد.

شهردار همدان با تاکید بر کار مطالعاتی بر روی پروژه های شهر گفت: حدودا 18 ماه مطالعات زیرگذر شهید مدرس انجام شده و طبق نظر معتبرترین شرکت‌ها به تصمیم ساخت پروژه زیرگذر رسیدیم، حتما طبق موضوعات فنی موجود دغدغه‌ها را هم در اجرای این پروژه رفع می‌کنیم.

حسینی با بیان اینکه رویکرد عمرانی مطالعه محور به عنوان یکی از سیاست‌های اصلی شهرداری است اعلام کرد: پروژه تقاطع غیرهم سطح و دور برگردان در چهارراه پیشاهنگی انجام خواهد شد که اقدامات مطالعاتی این پروژه در حال انجام است تا عملیات اجرایی آن امسال آغاز شود.

وی اظهار داشت: 85 درصد زیرساخت‌های مراجعات غیرحضوری مردم را با شهرداری الکترونیک فراهم کردیم و امروز70درصد خدمات ما در شهرداری غیرحضوری انجام می‌شود و امروز میانگین آن به یک ماه تا 45 روز رسیده و این قابلیت در شهرداری همدان وجود دارد که پروانه شهرسازی را در دو هفته صادر کنیم.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • دلیل مهدی چمران برای ساخت مسجد در تمام پارک‌های تهران | فیلم
  • (ویدئو) مهدی چمران: در تمام پارک‌ها باید نمازخانه و مسجد بسازیم
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود