Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-28@23:31:24 GMT

۱۳ کالای جدید در راه بورس کالا

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۱۸۰۲

به گزارش بازار، براساس اطلاعیه های جدید مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران، گندله سنگ آهن، ورق گالوانیزه، نبشی فولادی، نخ پلی استر (POY)، قیر، شمش روی و دی اکتیل فتالات (DOP) ۷ شرکت برای عرضه در بازار اصلی پذیرش شدند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از بازار پذیرش کالاها و محصول‌های مذکور پس از بررسی مدارک و مستندات در سیصد و چهل و سومین جلسه کمیته عرضه در تاریخ ۲۴ خرداد به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب، ۵۰ هزار تن گندله سنگ آهن شرکت فولاد زرند ایرانیان که عرضه کننده آن شرکت فرا طرح معدن است و همینطور ۶۰ هزار تن ورق گالوانیزه گروه صنعتی دانیال استیل که عرصه کننده آن شرکت فولاد مبین البرز است راهی بازار اصلی بورس کالای ایران می شوند.

همچنین نبشی فولادی شرکت نورد مقاطع فولادی در بازار اصلی بورس کالا پذیرش شدند.

علاوه بر این، نخ پلی استر (POY) شرکت الیاف سازان بهکوش، قیر شرکت قیر سفت دمیده جم هندیجان، شمش روی شرکت کاوش روی زنجان و دی اکتیل ترفتالات (DOP) شرکت صنایع شیمیایی کیمیا صنت فردوس برای عرضه در بورس کالا پذیرش شدند.

محصول و کالای کدام شرکت ها به بازار فرعی راه یافتند؟
مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران نیز در اطلاعیه های جداگانه دیگری از پذیرش تسمه فولادی، کلاف آلیاژی، پشم شیشه، کنسانتره فسفات، نخ فلامنتی پلی استر و دی اکتیل ترفتالات (DOTP) ۹ شرکت در بازار فرعی بورس کالا خبر داد.

پذیرش کالاها و محصول‌های مذکور پس از بررسی مدارک و مستندات در سیصد و چهل و سومین جلسه کمیته عرضه در تاریخ ۲۴ خرداد به تصویب رسید.

به این ترتیب، ۱۰ هزار تن تسمه فولادی شرکت ذوب آهن آریان بوئین زهرا و ۱۰ هزار تن تسمه فولادی شرکت نورد آریان فولاد راهی بازار فرعی بورس کالا می شوند.

علاوه بر این، ۱۰۰ هزار تن کلاف آلیاژی گروه نورد فولاد کاران افق، ۳ هزار تن پشم شیشه شرکت پشم شیشه ایران و ۵۰ هزار تن کنسانتره فسفات شرکت تهیه و تولید موادمعدنی ایران برای عرضه در بورس کالا پذیرش شد.

همچنین ۸ هزار و ۶۰۰ تن نخ فلامنتی پلی استر شرکت های تولیدی مواد پلیمری ارمغان، الیاف سازان بهکوش و نسج و شیمی شمیم بهاران در بازار فرعی بورس کالا پذیرش شدند.

از این میزان، ۲ میلیون تن مربوط به شرکت تولیدی مواد پلیمری ارمغان، ۳ هزار تن متعلق به شرکت الیاف سازان بهکوش و ۳ هزار و ۶۰۰ تن مربوط به نسج و شیمی شمیم بهاران است.

یک هزار و ۲۰ تن دی اکتیل ترفتالات شرکت کمیسان نیز پس از بررسی مدارک و مستندات در جلسه کمیته عرضه مورد تصویب قرار گرفت.

   

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: بورس کالا پذیرش پذیرش شدند بازار فرعی دی اکتیل پلی استر هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۱۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام

ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا  و کشف ۴۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال  کالای قاچاق  وتوقیف ۹ دستگاه خودروی شوتی در ایلام خبر داد.

سردار «جمال سلمانی » در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا وارز با اولویت واپایش انبارها ، محل دپو کالای قاچاق و برخورد با خودروهای شوتی در سطح استان مقادیر قابل توجهی کالای اساسی کشف شد.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی دستگاه قضایی یک انبار بزرگ کالای اساسی که فاقد مجوز قانونی بود را کشف کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: با تلاش کارکنان انتظامی ۹ دستگاه خودرو موسوم به شوتی که حامل کالاهای فاقد مجوز قانونی بودند را شناسایی، توقیف کردند.
فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این راستا ۱۰ متهم دستگیر شد، بیان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
به گزارش ایسنا و به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام، سردار سلمانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالا های مکشوفه را ۴۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال اعلام کردندتصریح کرد: هموطنان می توانند اخبار و اطلاعات خود درخصوص قاچاق کالا، احتکار، اختلاس و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰درمیان بگذارند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • احتمال کاهش عرضه لپ تاپ؛ بازار راکد و متقاضی بلاتکلیف است
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • ربات انسان نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
  • ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار