Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروی زمینی سپاه در قالب طرح امام حسن (ع) آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور را در دست دارد که بخشی از این پروژه در استان سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، با تلاش‌های شبانه روزی قرارگاه قدس و قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه ده‌ها پروژه و فعالیت مردم یاری با محوریت آبرسانی، احداث فضاهای ورزشی و تامین جهیزیه نوعروسان دراستان سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در دشت سیستان، پروژه آبرسانی به 15 روستا توسط این نیرو به پایان رسید که با اتمام این پروژه، تعداد روستاهای آبرسانی شده و بهره مند از آب آشامیدنی بهداشتی در قالب طرح امام حسن(علیه السلام ) به 37 روستا افزایش یافت.

 همزمان با بهره برداری از این پروژه، کلنگ اجرای آبرسانی به 50 روستای دیگر در دشت سیستان نیز به زمین زده شد تا خیز دیگری برای آب رسانی به 1752 روستای محروم هدف گذاری شده در این استان باشد.

 در همین حال با حضور سردار حسن زاده جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه عملیات ساخت دوازده مجموعه ورزشی روباز با روکش چمن با مشارکت اداره ورزش و جوانان استان آغاز شد.

 فرماندهان و رزمندگان تیپ 110 سلمان فارسی نیروی زمینی سپاه و گروه جهادی شهید رحمان رمضانی نیز همه اقلام اساسی 18 سری جهیزیه ویژه نوعروسان شامل یخچال، فرش، اجاق گاز، جاروبرقی، ظروف آشپزخانه و... را تهیه و به نوعروسان خانواده‌های زیر پوشش نهادهای حمایتی استان هدیه دادند.

 گفتنی است نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قالب طرح امام حسن علیه السلام، عملیات آبرسانی به 10 هزار روستای کشور که در معرض برخی از مشکلات آبی قرار دارند را برعهده دارد؛ هم اکنون این طرح در فاز عملیاتی و اجرایی قرار دارد و این پروژه بر اساس زمانبندی، یکی پس از دیگری آماده و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پروژه آبرسانی سیستان و بلوچستان نیروی زمینی سپاه بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۲۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار

حسین برزگر مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۴ طرح آبرسانی در بخش ناغان با بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه افتتاح شد، گفت: طرح آبرسانی ۳۶۰ هکتاری روستای گل سفید به صورت نمادین افتتاح شد.

وی افزود: اصلاح حوضچه‌های روستای رحیم آباد، طرح آبرسانی آبشار علیا و سرتنگ محمودی از دیگر طرح‌های آبرسانی کشاورزی در بخش ناغان است.

بیشتر بخوانید

اجرای ۱۵ طرح کلان سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری

برزگر اضافه کرد: بهره برداری از طرح گازرسانی روستای کهن دژ با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان وآبرسانی به این روستا با بیش از یک میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان هزینه با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش از دیگر طرح‌هایی بود که در بخش ناغان بهره برداری شد.

وی ادامه داد: همچنین کلنگ احداث مرحله نخست طرح نهضت ملی مسکن در گهرو به زمین زده شد.

تسریع در تکمیل تونل زره، تهیه طرح هادی روستا‌های بخش ناغان و طرح تفصیلی شهر ناغان، تکمیل چهارخطه شلمزار از جمله مصوبات نشست شورای اداری بخش ناغان بود.

همچنین با حضور مدیران ۲۰ دستگاه اجرایی در سفر استاندار میز خدمت برای پاسخگویی به مشکلات مردم بخش ناغان نیز برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • هزینه خسارت سیل به روستاهای سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان