Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@05:49:25 GMT

اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان آستارا

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۵۷۹۳

اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن خالق وردی پور بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش آستارا از اجرای طرح شهید سلیمانی در قالب گسترش ورزش و توانایی‌های دانش آموزان در آستارا خبر داد و گفت: در راستای این طرح دو فضای ورزشی اعم از زمین چمن و ساحلی در مدارس شهید نواب و قدس احداث می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش آستارا با تأکید بر لزوم بازنگری در قراردادهای آموزش و پرورش این شهرستان، اضافه کرد: قراردادهای مناسبی در سال‌های گذشته منعقد نشده و قراردادهای صورت گرفته نیاز به بازنگری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لزوم ایجاد تغییرات اساسی در مدیریت مدارس، افزود: برخی از مدیران ۱۰ یا ۲۰ سال در سمت خود باقی مانده و ضمن تقدیر از زحمات آنها نیاز است تا تغییراتی در این حوزه صورت بگیرد تا شاهد توسعه مدارس در آستارا باشیم.

خالقوردی پور با بیان اینکه این شهرستان دارای ۲۷ فضای آموزشی و ورزشی با بافت قدیمی است، ادامه داد: این مدارس نیاز به نوسازی و مرمت دارند که طی مکاتباتی که با اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان صورت گرفته است امیدواریم در آینده‌ای نزدیک به مرحله اجرا برسد.

میزان باسوادی در آستارا ۹۸.۷ درصد است

محمد داوری مسئول نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش آستارا نیز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: در سال جاری ۶۴۷ نفر طی ۹۵ کلاس برگزار شده در قالب دوره‌های سوادآموزی، انتقال و تحکیم تحت پوشش دوره‌های سوادآموزی قرار گرفته‌اند.

محمد داوری با بیان اینکه تعداد آموزش‌دهندگان فعال نهضت سوادآموزی شهرستان آستارا ۷۱ نفر است، تصریح‌کرد: دوره سوادآموزی برابر با پایه سوم ابتدایی، دوره انتقال برابر با پایه ششم ابتدایی و دوره تحکیم را دوره تثبیت سواد است.

مسئول نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش آستارا نرخ باسوادی شهرستان آستارا را بیش از ۹۸ درصد اعلام کرد و افزود: بر اساس اعلام نهضت سواد آموزی گیلان ۹۸.۷ درصد مردم آستارا باسواد هستند.

گروه سنی ۵ تا ۱۲ سال با تزریق واکسن ایمن شوند

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا نیز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: سال تحصیلی جدید را پیش‌رو داریم و باید برای جلوگیری از تکثیر دوباره ویروس کرونا نسبت تزریق واکسن دانش‌آموزان اقدام شود.

فرید بصیری مقدم جامعه افراد ۵ تا ۱۲ سال را ۸۶۴۰ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد هزار و ۲۳۵ نفر معادل ۱۴ درصد دُز اول و ۶۰۳ نفر معادل ۷ درصد دز دوم را تزریق کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۱۹۷ نفر دُز چهارم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند، گفت: وضعیت شهرستان آستارا در تزریق دُز سوم مناسب نبوده و در رده آخر شهرستان‌های استان گیلان قرار داریم.‌

کد خبر 5517593

منبع: مهر

کلیدواژه: آستارا آموزش وپرورش گیلان طرح شهید سلیمانی بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه کشاورزی سفر استانی اردبیل مشهد اصفهان سیدابراهیم رئیسی آمار کرونا ویروس کرونا سازمان تبلیغات اسلامی آموزش و پرورش آستارا شهرستان آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۵۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین

خسرو طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین در دیدار با صارمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن قدردانی از تلاشهای این اداره کل، اعلام نمود: این اداره کل آمادگی دارد تا طی سنوات گذشته برای جذب کمک های بین المللی جهت آموزش و توانمند سازی تعداد بیشتری از پناهندگان در استان را فراهم نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین، طریقی در این دیدار افزود: بحمدالله با همکاری لازمه فی مابین و بدنبال نیاز سنجی های انجام شده و تحقیقات میدانی بعمل آمده رشته هایی که پناهندگان مقیم استان متقاضی آموزش میباشند احصاء شده و انشالله با هماهنگی لازم برای اجرای دوره های آموزشی از طریق اداره کل فنی و حرفه ای بعمل خواهد آمد.

وی هم چنین افزود در صورت نیاز سنجی و وجود تقاضا میتوان برای برگزاری دوره هایی که برای بازگشت پناهندگان در بازسازی کشورشان موثر باشد نیز برنامه ریزی کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان از برگزاری دوره های مختلف حرفه آموزی و توانمند سازی طی سالهای اخیر برای پناهندگان استان تقدیر و تشکر نمود و اعلام کرد: اداره کل فنی و حرفه ای توان و آمادگی لازم برای اجرای کلیه دوره های درخواستی پناهندگان را دارا می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است
  • جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین