Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس هیات تنیس خاکی آذربایجان غربی گفت: مسابقات تور تنیس جهانی نوجوانان به میزبانی ارومیه برگزار می شود.

محمد طاهر صمدیان امروز ۲۸ خرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد،  افزود: مسابقات تور تنیس جهانی نوجوان زیر ۱۸سال آقایان و بانوان گرامیداشت محسن کامیاب به میزبانی ارومیه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه این میزبانی به دلیل وجود زیرساخت ها برای دومین سال پیاپی به ارومیه واگذار شده است، تصریح کرد: این مسابقات از ۲۹خرداد به مدت ۷روز در ارومیه و در دو بخش دختران و پسران برگزار می شود.

صمدیان با اشاره به اینکه ۱۰۰ ورزشکار خارجی و داخلی در این مسابقات تور تنیس جهانی نوجوان زیر ۱۸سال شرکت کرده اند، اظهار کرد: ۲۵ورزشکار خارجی که ۱۰نفر دختر هستند از کشور های روسیه، استرالیا، چین، آمریکا، ترکیه ، افریقای جنوبی و هند شرکت کرده اند. 

رئیس هئیت تنیس خاکی آذربایجان غربی یاد آور شد: ۷۵ورزشکار نیز از ایران شرکت کرده اند که ۴ورزشکار از آذربایجان غربی هستند.

وی خاطر نشان کرد: در دو سال اخیر کلاس های مربیگری درجه ۳ آقایان در ارومیه برگزار و ۲۳نفر در استان مدرک درجه ۳مربی گری دریافت کردند همچنین دوره داوری آقایان و بانوان با حضور ۳۰داور برگزار شد.

صمدیان ادامه داد: در این دوره از مسابقات تنیس خاکی تنها ۳داور خارجی حضور دارند و مابقی ۳۰داور از آذربایجان غربی داوری خواهند کرد. 

وی افزود: برگزاری مسابقات بین المللی درکنار توسعه ورزش استان موجب توسعه و اعتلای فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی استان می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی مسابقات جهانی تنیس نوجوانان مسابقات تور تنیس جهانی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۶۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آئین افتتاحیه مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، فرمانده پایگاه بسیج ادارات، مسئولین شهرستانی، کارکنان ستادی، مربیان، هنرمندان و خانواده‌ها در محل سالن آمفی تئاتر شهید دربندی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

زهرا آب سوران در آئین افتتاحیه این جشنواره با تقدیر و تشکر از همه‌ی دست اندرکاران این جشنواره گفت: آذربایجان غربی ماه‌ها قبل آمادگی برگزاری این جشنواره را داشت که سرانجام امروز با برگزاری آئین افتتاحیه این جشنواره برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است