Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان بازدید از فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی، توافقات استاندار کرمانشاه و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور برای احیای باندهای فرودگاه کرمانشاه نهایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه ، با پیگیری مستمر استاندار کرمانشاه، عصر امروز یکشنبه حمیدرضا سیدی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به همراه معاونان این شرکت به کرمانشاه آمدند و پس از بازدید از باندهای فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی، قول فعال‌سازی باند موقت در آینده نزدیک و تکمیل طرح توسعه باند اصلی تا سال آینده را دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا سیدی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نشستی اظهار داشت: باند موقت فرودگاه کرمانشاه در سال 1398 آماده بهره‌برداری شده است اما به دلیل عدم پیگیری از سوی مدیران سابق، تاکنون امکان استفاده پیدا نکرده است اما خوشبختانه با تلاش و پیگیری ویژه استاندار کرمانشاه مشکل معارض باند حل شده و به زودی شاهد استفاده از آن خواهیم بود.

سیدی عنوان کرد: در صورت تکمیل باند موقت و باند اصلی فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه، این فرودگاه توان جوابگویی بیش از 300 پرواز در هفته را دارد.

وی همچنین از تلاش‌های پیگیرانه و جدیت استاندار کرمانشاه در فعال‌سازی طرح توسعه فرودگاه کرمانشاه تقدیر و وعده کرد که با حمایت مدیریت ارشد استان تا سال آینده این طرح به خاتمه برسد به طوری که حجاج کرمانشاهی برای شرکت در حج تمتع سال آتی از این فرودگاه عازم مکه شوند.

قرارداد بازسازی باند فرودگاه کرمانشاه به نتیجه نرسید/ حجاج از تهران عازم سرزمین وحی می‌شوند توسعه فرودگاه ایلام، محور توسعه برای استان است فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند 6 و 7 تیرماه میزبان پروازهای رفت حج تمتع است

بهمن امیری‌مقدم استاندار کرمانشاه پیش از بازدید از باندهای اصلی و موقت فرودگاه، در نشستی با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها، معاونان وی، معاون عمرانی استانداری کرمانشاه و مدیران فرودگاه کرمانشاه اظهار داشت: نیمه کاره رها شدن طرح توسعه فرودگاه کرمانشاه یک سهل‌انگاری نابخشودنی از سوی مدیران گذشته بوده است که باید در کمترین زمان ممکن جبران و دغدغه‌های مردم برطرف شود.

وی عنوان کرد: در پی این بی‌تدبیری، تعداد پروازهای فرودگاه از 170 به 60 پرواز در هفته رسیده که این وضعیت در شأن و شایسته مردم استان نیست و بر همین اساس ما تمام توان خود را برای تکمیل طرح توسعه باندهای اصلی و موقت و جبران اشتباه گذشته به کار گرفته‌ایم.

امیری‌مقدم گفت: با پیگیری و جلسات مستمر، مشکل معارض باند موقت فرودگاه رفع شده و با همکاری هوانیروز هم اکنون شرایط توسعه این باند فراهم است که شرکت فرودگاه‌های کشور هم همزمان با اقدامات هوانیروز، باید از فردا پای کار بیاید و تسطیح زمین اطراف آن را شروع کنند.

استاندار کرمانشاه گفت: همزمان با بهره‌برداری و توسعه باند موقت باید هرچه سریعتر یک پیمانکار قوی و باانگیزه برای تکمیل باند اصلی انتخاب و عملیات اجرایی آغاز شود و تا سال آینده شاهد بهره برداری از باند اصلی فرودگاه باشیم.

گفتنی است با پیگیری و توافق استانداری کرمانشاه و ارتش غرب و هوانیروز کرمانشاه، شمال باند موقت فرودگاه کرمانشاه در حال آزاد شدن و تسطیح است و این باند در آینده نزدیک شاهد نشست و برخاست هواپیماهای فوکر، ایرباس 737، md و غیره خواهد بود.

با بهره‌برداری از باند موقت فرودگاه، باند اصلی کاملاً آزاد خواهد شد و امکان تکمیل حدود 50 درصد باقیمانده آن در کمترین زمان ممکن مهیا خواهد شد.

انتهای پیام /832/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرودگاه امام خمینی فرودگاه امام خمینی استاندار کرمانشاه فرودگاه کرمانشاه شرکت فرودگاه تا سال آینده بهره برداری توسعه باند طرح توسعه باند اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۵۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ وحید وزیری راد در حاشیه بازدید اعضای طرح ۸۴۰ واحدی زمین‌های ۲۷ هکتاری پردیسان، (مقابل دانشگاه آزاد اسلامی) با بیان اینکه این پروژه از سال ۹۹ با مشکلات زیادی مواجه بوده و در ۸ ماه گذشته با دستور مستقیم استاندار پیشرفت قابل توجهی را داشته است افزود: پیشرفت این پروژه تاکنون ۷۰ درصد برآورد شده است و در صورت تامین مالی از وام بانک و واریزی به موقع اعضا، مهر ماه تحویل مالکان خواهد شد. 
وی گفت: تاسیسات بلوک‌های فاز ۱ این پروژه تمام شده و در مرحله کاشی و سرامیک است.
 طرح نهضت ملی مسکن در استان قم در حال حاضر با ساخت ۴۱ هزار و ۵۰۰ واحد در حال اجراست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالان اقتصادی به کنسرسیوم توسعه اقتصادی امیرکبیر ملحق شوند
  • اجرای طرح توسعه خدمات فرودگاهی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی
  • تصویری قدیمی از بوسه بر پیشانی احمدی‌نژاد روی باند فرودگاه
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود