Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@02:21:23 GMT

بنت: اسراییل در آستانه ورود به هرج و مرج قرار دارد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۴۶۹۸

 نفتالی بنت گفت که تصمیم گرفتم با انحلال کنست، مانع از نابسامانی قانونی در اسرائیل شوم، همین امر موجب اتخاذ این تصمیم شد. نفتالی بنت گفت که پس از انجام گفتگوها و مشورت‌هایی حقوقی، به این نتیجه رسیدم که اسرائیل در آستانه ورود به هرج و مرج قرار دارد و من اجازه این را نمی‌دهم. در ادامه گزارش نفتالی بنت را مشاهده می نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آغاز بازبینی سیاست‌های اسرائیل در قبال ایران توسط نفتالی بنت

بنت اعلام کرد که این تصمیم ساده‌ای نبوده اما وی و لاپید تصمیم درست را گرفته‌اند.

وی اظهار کرد: تصمیم به انحلال کنست و تاریخ برگزاری انتخابات گرفتیم.
بنت تصمیم به انحلال کنست را تصمیم درست برای رژیم صهیونیستی دانسته است.

وی همچنین اعلام کرد که لاپید به زودی عهده دار نخست وزیری می شود و قدرت به صورت منظم برای آنچه وی تضمین منافع اسرائیل خواند، منتقل خواهد شد.
 بنت و یائیر لاپید وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی که مامور تشکیل کابینه ائتلافی شده بودند، دوشنبه شب برای انحلال کنست و انتخابات زودهنگام به توافق رسیدند.

بنت: حصول توافق در وین به زودی امکانپذیر خواهد بود

براساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی همچنین دو طرف بر سر برگزاری انتخابات زودهنگام در ۲۵ اکتبر (۳ آبان) نیز توافق کردند.

درحالی که شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی به نقل از چند مقام نزدیک به بنت اعلام کرد که نخست وزیر تصمیم گرفته که در انتخابات آینده بار دیگر شرکت کند، روزنامه "اسرائیل الیوم" به نقل از برخی منابع در حزب "یمینا" گزارش داد که بنت درصدد کناره‌گیری از دنیای سیاست است.

در همین حال، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز تاکید کرد که بنت به نزدیکان خود اعلام کرده است که فعلا قصد دارد از سیاست کناره‌گیری کند و نمی‌خواهد با کسی در ارتباط باشد و طی روزهای آتی در مورد آینده خود تصمیم‌گیری خواهد کرد.

سناتور مایکل بنت: ایران اینک بیش از یک سال با ساخت بمب اتمی فاصله دارد

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اسرائیل نفتالی بنت رژیم صهیونستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است

به گزارش خبرگزاری مهر، «زیپی لیونی» وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی در سخنانی با انتقاد از عملکرد کابینه این رژیم به ریاست بنیامین نتانیاهو نسبت به فروپاشی این رژیم هشدار داد.

شبکه خبری الجزیره عصر شنبه گزارش داد که زیپی لیونی در سخنانی اذعان کرد اسرائیل به دلیل کابینه نتانیاهو پس از شروع جنگ هفتم اکتبر در وضعیت سقوط آزاد قرار گرفته است.

وی با اشاره به عجز کابینه نتانیاهو در مهار حماس گفت: که نتانیاهو به دلیل حضور ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی و بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی کابینه موضوع راه‌حلی برای جایگزینی برای حماس را حل نکرده است و این امر پایان جنگ را به تأخیر می‌اندازد.

با شدت یافتن نارضایتی‌ها و اعتراضات ساکنان فلسطین اشغالی ضد عملکرد کابینه نتانیاهو در مدیریت جنگ غزه و طولانی شدن جنگ و پیامدهای زیان‌بار جنگ در اقتصاد این رژیم، هزاران معترض صهیونیستی به همراه خانواده‌های اسرای صهیونیستی در تجمع سریالی مجدد در تل آویو در واکنش به انتشار ویدئویی از اسرای خود نزد قسام با هشدار به نتانیاهو اعلام کردند که نتانیاهو باید میان ورود ارتش به رفح یا توافق یکی را انتخاب کند.

خانواده اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در غزه در واکنش به این ویدئو اعلام کردند: اسرائیل باید میان ورود به رفح یا توافق یکی را انتخاب کند. جنگ و پرداخت هزینه باید پایان یابد. ورود به رفح به مثابه قربانیان بیش‌تر است.

این شهرک‌نشینان اذعان کردند: فشار نظامی بر حماس شکست خورده است و ما باید روشمان را تغییر بدهیم.

در ادامه واکنش خانواده اسیران صهیونیست آمده است: کوتاهی در حق اسیران جنایت کابینه علیه اسرائیلی‌ها است. ما خواهان توقف جنگ و آزادی اسیران هستیم. جنگ را برای بازگرداندن فرزندانمان متوقف کنید. اسرائیل باید میان اسیران و تداوم جنگ یکی را انتخاب کند.

کد خبر 6090440

دیگر خبرها

  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ تن افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح
  • تجمع دانشگاهیان کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی
  • دانشگاهیان سراسر کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه
  • وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری
  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته
  • لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است
  • ایران در عملیات «وعده صادق» سیلی دردناکی به اسراییل زد
  • نیویورک‌تایمز: سیستم پزشکی غزه در آستانه فروپاشی است