Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، امین پناهی درمورد فعالیت نقل و انتقالاتی باشگاه آلومینیوم اراک اظهار داشت: خوشبختانه تعامل خوبی با مهدی رحمتی داریم. اهداف هیات مدیره و سرمربی تیم با یکدیگر هم‌خوانی دارد. اولویت ما حفظ یکی، دو بازیکنی است که قراردادشان تمام شده و در کنار آن سعی داریم به‌ جای دادن پول‌های زیاد و خریدن ستاره‌های گران‌ قیمت، ستاره بسازیم و بازیکنان جوان و آینده‌دار را جذب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک تصریح کرد: تیم سال پیش ما پُر از ستاره بود که بهترین عملکرد را داشتند. خوشبختانه بسیاری از آن‌ها قرارداد دوساله دارند. با این وجود، هواداران خواهان خرید بازیکنانِ روی بورس هستند که بنده عرض می‌کنم وقتی در تیم ما پر از این بازیکنان است، چه لزومی دارد وارد چنین بازی‌های نقل و انتقالاتی شویم؟

پناهی با بیان اینکه باشگاه آلومینیوم هرگز وارد مسابقه بیشتر هزینه کردن نخواهد شد، گفت: بازیکنان زیادی در آلومینیوم امروز تبدیل به بهترین‌های لیگ شده‌اند که ان‌شاء الله در فصل جدید بیشتر از قبل از آن‌ها خواهید شنید. با این وجود، دو بازیکن تیم که فصل قبل عملکرد خوبی داشتند را سعی داریم حفظ کنیم و هرچه زودتر تمدید قرارداد آن‌ها را انجام بدهیم. انتظار هواداران فهیم آلومینیوم با توجه به شکست دادن پرسپولیس و حضور در فینال جام حذفی بالا رفته و ما هم در جریان این موضوع هستیم اما کار حرفه‌ای خودمان را بنابر اهدافی که داریم دنبال می‌کنیم. می‌خواهیم باشگاه را برای چند سال آینده از نظر بازیکن بی‌نیاز کنیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان معرفی شده از سوی سرمربی مورد تایید هیات مدیره باشگاه هستند و آینده‌دار خواهند بود، عنوان کرد: باشگاه در فصل جدید از نظر ریالی مبلغ قراردادها را پایین‌تر آورده، از سوی دیگر برخی بازیکنان جدید به‌ صورت دو و سه ساله جذب می‌شوند و می‌توانیم در آینده آن‌ها را ترانسفر کنیم و درآمدزایی داشته باشیم.

عضو هیات مدیره باشگاه آلومینیوم با اعلام اینکه کارمان در نقل و انتقالات را بدون سر و صدا شروع کردیم، گفت: با نظر هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه، طی یکی، دو روز آینده خریدهای جدیدمان را معرفی می‌کنیم. به شدت از هیجان نقل و انتقالاتی به دور هستیم و به‌صورت کارشناسی و حرفه‌ای در بازار فعالیت می‌کنیم. به هیچ عنوان اسیر بازی برخی دلالان و بازارگرمی‌ها نمی‌شویم. با استدلال و منطق بازیکن می‌گیریم و نفراتی جذب می‌کنیم که بتوانیم در آینده جوابگوی کیفیت آن‌ها باشیم.

وی افزود: می‌خواهیم هزینه‌های باشگاه را به لحاظ قراردادهای بی‌حساب کتاب تبدیل به قراردادهایی که کاملا قابل توجیه با بهترین استفاده است، تبدیل کنیم. به هیچ وجه قرارداد بالا برای بازیکنی که کارایی نداشته باشد، نمی‌بندیم. سرمایه‌گذاری را روی پایه‌ها و بحث زیر ساخت، احداث کمپ و ... می‌گذاریم تا به یک باشگاه حرفه‌ای تبدیل شویم و مصمم به انجام این کار هستیم. امسال در بحث درآمدزایی نیز برنامه داریم. مدیرعامل باشگاه به هیات مدیره شرکت آلومینیوم قول داده‌ تا در این بحث به‌طور جدی کار کنیم و انتظار جذب منابع مالی از بخش خصوصی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آلومینیوم اراک هیات مدیره آلومینیوم اراک سید مهدی رحمتی امین پناهی باشگاه آلومینیوم هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۶۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جمعی از مدیران، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم صبح امروز دوشنبه در «موسسه خیریه حامی‌یار» در شهر اراک حضور یافتند و لحظات شادی را برای کودکان مبتلا به سرطان رقم زدند.

کودکان «موسسه خیریه حامی‌یار» که هواداران تیم فوتبال آلومینیوم اراک هم هستند و شناخت خوبی از سرمربی و بازیکنان تیم دارند، پیروزی ارزشمند مقابل پرسپولیس در جام حذفی را تبریک گفتند و برای شاگردان سیدمجتبی حسینی در راه رسیدن به قهرمانی در این رقابت‌های حذفی آرزوی موفقیت داشتند.

بازیکنان آلومینیوم اراک ضمن اهدای لباس تیم به کودکان این موسسه، به آنها قول دادند که همواره در کنارشان خواهند بود و مجددا با آنها دیدار می‌کنند.

همچنین محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم به کودکان «موسسه حامی‌یار» اعلام کرد در آینده این کودکان در محل تمرین تیم حضور پیدا خواهند کرد و در کنار بازیکنان، به انجام بازی بپردازند.

دیگر خبرها

  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • بازیکنان خودی که قاتل پرسپولیس شدند + ویدئو
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • ناکامی قرمزها مقابل ایرالکو در همه جام‌ها
  • ۴ پرده از ناکامی‌های پرسپولیس مقابل گربه‌سیاه
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود