Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران با اشاره به به ظرفیت های موجود در شهرداری تهران گفت: انتظار این بود که مراکز بهاران و مرکز پیام در این دوره تعیین تکلیف می‌شدند.

به گزارش ایران اکونومیست، سید احمد علوی در واکنش به ارائه گزارش معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از وضعیت قرارگاه اجتماعی گفت: کار کردن در حوزه اجتماعی سخت و البته اقدامات نیز دیربازده هستند و همین کار را سخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به سابقه معدنی پور و شمس احسان در حوزه اسیب اجتماعی افزود: زحمات زیادی کشیدند اما همچنان در کف خیابان شاهد موضوعات هستم اما از بی توجهی معاونت اجتماعی به استفاده از ظرفیت های موجود در شهرداری تهران گلایه دارم، چراکه در دوره قبل شاید متوجه کارکرد مرکز پیام که برای خانم های آسیب دیده بود نشدند و آنرا تعطیل کردند؛ اما انتظار ما این بود که در این دوره از این مرکز مجدد بهره برداری شود.


عضو شورای شهر تهران همچنین با اشاره به بلاتکلیفی مراکز بهاران تصریح کرد: انتظار ما این بود که این مراکز نیز هرچه سریعتر تعیین تکلیف می شدند و موضوع دیگر این است که دوستان نتوانستند تصویر خوبی از گرمخانه ها به مردم منتقل کنند، تا به محض ایجاد یک گرمخانه در محله ای، مردم محل معترض نشوند که این گرمخانه سبب ورود آسیب‌های اجتماعی به محله شان می شود.


وی تاکید کرد: بسیاری از افرادی که شب را در گرمخانه سپری می‌کنند آسیب دیده نیستند، بلکه به علت مشکلی که دارند و در معرض آسیب قرار گرفته اند مجبور هستند شبی را در گرمخانه سپری کنند. بنابراین نشان دادن تصویری مناسب از وضعیت افرادی که در گرمخانه ها شب را سپری می کنند، برای اقناع افکار عمومی لازم است.


علوی در پیشنهادی عنوان کرد: بهتر است مسئولان شهری و اعضای شورا بیشتر از گرمخانه ها بازدید کنند تا تصویر ذهنی اشتباهی که در ذهن شهروندان شکل گرفته اصلاح شود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: شهرداری تهران ، مراکز بهاران ، گرمخانه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شهرداری تهران مراکز بهاران گرمخانه شهرداری تهران مراکز بهاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۸۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور گیلان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، حسین محمدیان گفت: این نمایشگاه با هدف ارایه‌ی فرصت‌های سرمایه گذاری استان‌های مختلف از روز شنبه، هشتم تا چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت ماه درتهران دایر است و گیلان نیز دراین نمایشگاه یک غرفه‌ی ۵۰ متری در اختیار دارد تا فرصت‌های سرمایه گذاری استان را معرفی و ارایه کند.
 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با بیان اینکه در نمایشگاه امسال سه زنجیره‌ی ارزش از گیلان را رونمایی خواهیم کرد، افزود: نوغان، نساجی و پوشاک – محصولات کشاورزی – گردشگری سه زنجیره ایی هستند که در نمایشگاه اکسپوی امسال در تهران معرفی میشود.
وی افزود: علاوه بر این سیمای اقتصادی گیلان در این نمایشگاه به تصویر کشیده می‌شود وفرصت‌های سرمایه گذاری استان در قالب ۲۰ فرصت بزرگ با بیش از ۹۰ همت (۹۰ هزار میلیارد تومان) به معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
محمدیان همچنین تصریح کرد: علاوه بر این ۲۰ سرمایه گذاری بزرگ، صد فرصت سرمایه گذاری دیگر استان نیز برای جذب بخش خصوصی به گیلان معرفی خواهد شد.
بیش از ۱۸۰ مجموعه‌ی اقتصادی از کشور‌های مختلف در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری کشور موسوم به اکسپو ۲۰۲۴ درتهران شرکت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس
  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • حضور گیلان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران