Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: در این زمان حساس وظیفه ماست که بی تفاوت به اطراف خود نبوده و در کمک رسانی به دولت کوتاهی ننماییم و برای کمک به بهبود وضع موجود نقد منصفانه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با حضور اعضادر دفتر جمعیت برگزار شد.

در ابتدای جلسه پس از تلاوت قرآن کریم آیت الله سیدجعفر شبیری زنجانی از اعضای شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در خصوص فانی بودن دنیا و راهی که در پیش داریم سخن گفتند و همگان را  به تقوای الهی و خدمت به مردم توصیه نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه حبیب‌الله بوربور دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی* گفت: در همه امور، رضای خداوند را در نظر بگیرید و از خداوند بخواهید اگر کاری رضایت او را دارد به نتیجه برسد. در این زمان حساس وظیفه ماست که بی تفاوت به اطراف خود نبوده و در کمک رسانی به دولت کوتاهی ننماییم و برای کمک به بهبود وضع موجود نقد منصفانه داشته باشیم.

وی افزود: حضور افاغنه در ایران همراه با دستورالعمل های لازم باید باشد و از این فرصت استفاده نماییم و در خصوص حذف ارز ترجیحی می بایست ، پیامدهای حاصله بررسی شود و مانع خروج ارز از کشور گردد. لازم است این مهم در کمیسیون های مربوطه تحلیل و نتایج آن به دولت منعکس شود. 

در ادامه جلسه رضا واعظی از اعضای جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی  در خصوص تحلیل مسائل اعلام نمودند: مهاجرت افاغنه می تواند به عنوان یک فرصت تلقی شود، ولی باید این مهاجرت مدیریت شود و همگان باید ملزم به تصمیمات دولت در این حوزه باشند .برای مثال عدم همکاری لازم بنگاه های معاملاتی مسکن مشکلاتی را در حوزه مسکن بوجود آورده است.

وی در خصوص مدیریت بازار ارز افزودند: مدیریت بسیار خوبی توسط دولت در حال انجام است و اگر تقویت شود ثبات بیشتری خواهد داشت.

واعظی در خصوص سیاست خارجی گفت: قطب‌بندی جدید در دنیا شکل گرفته، و تقویت روابط همسایگان با ایران به نفع ایران هست. اگر مجموعه دولت واقع گرایانه به پیش رود به نتایج خوبی خواهد رسید. تحولات بین المللی پروژه اکراین بزودی جمع نخواهد شد به نظر می رسد که با گذشت تابستان و پاییز و رسیدن به زمستان  نیاز انرژی اروپا بیشتر خواهد شد و فضای بین المللی به نفع ایران خواهد بود.

عضو جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در خصوص تحولات عراق عنوان کردند: در عراق احتمال خروج مقتدی صدر جهت تقویت موقعیت خود به سمت کشورهای همسایه زیاد است.

در پایان جلسه مقرر شد نکات اعلام شده در کمیته های مربوطه در جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی  مجدد بررسی و به صورت مکتوب برای دولت مردمی ارسال شود .

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت بوربور جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به پیشرفت شگرف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی در گفتگویی که با خبرگزاری دانشجو داشته، افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشورهای دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899837

دیگر خبرها

  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • محمودزاده: پرونده چای دبش لاپوشانی شد، در پرونده کاظم صدیقی هم کوتاهی شد /چرا تا قبل از عذرخواهی صدیقی ورودی به پرونده زمین خواری در ازگل نشد؟
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور