Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا اسامه مرادی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، اظهار داشت: در عصر حاضر رسانه ها به ویژه فضای مجازی عملا نقش تهاجم نظامی را به سود خود ضبط کرده اند و اکنون تقابل بین نظام ها، دولت ها، عقاید و... در فضای مجازی صورت می پذیرد.

امام جمعه مسجد حضرت محمدالمصطفی (ص) کرمانشاه گفت: در این میان باید اذعان کرد که فضای مجازی پیکان حملات خود را به سمت اعتقادات و باورهای جهان اسلام به ویژه انقلاب اسلامی نشانه رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه با اشاره به اینکه مدیریت و عدم مدیریت بر فضای مجازی می تواند سرنوشت یک نظام و ملت را تعیین کند، افزود: مدیریت بر فضای مجازی و مهندسی معکوس از آن می تواند برای کشوری مانند ما که دشمنان بسیاری در کمین دارد، یک امتیاز باشد، ولی اهمال و بی مدیریتی بر فضای مجازی باعث ایجاد ولنگاری فرهنگی می شود و در این بین بسیاری از اعتقادات دینی و مذهبی مردم به ویژه جوانان مورد هجوم قرار می گیرند.

ماموستا مرادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه فضای مجازی در عمل نشان داده است که می تواند جای حق و باطل را عوض کند، عنوان داشت: باید اذعان کرد که قدرت رسانه ای برخی از کشورهای مستکبر در جهان باعث شده است که حقایق بسیاری در بخش های مختلف دستخوش تحریف شود که یکی از موارد حقوق بشر است.

امام جمعه مسجد حضرت محمدالمصطفی (ص) کرمانشاه ادامه داد: امروز دنیای مجازی و از سوی دیگر قدرت کمی و کیفی آن که در دست مستکبرین و ابرقدرتهای جهانی است، عملاً باعث نهان ماندن بسیاری از جنایت ها و فجایع انسانی در هاله ای از ابهام باشد و حربه دفاع از حقوق بشر رسماً در فضای مجازی به وسیله ای برای فشار بر کشورهای مخالف امپریالیسم جهانی تبدیل شده است.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: جنایات بسیاری که در طول دهه های اخیر توسط آمریکایی ها و غربی ها علیه جهان اسلام صورت گرفته است به نوعی در فضای مجازی مورد بایکوت قرار گرفته است، لذا باید بتوانیم که مدیریت بر فضای مجازی را در کشور احیا کنیم تا هویت اصلی حقوق بشر آمریکایی برای افکار عمومی جهان افشا شود.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: فضای مجازی امپریالیسم بر فضای مجازی حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۲۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گول خوردیم؛ این تصویر ترانه علیدوستی فیک از آب درآمد

هرچند وقت یک‌بار خبری جعلی یقه هنرمندان را می‌گیرد و در این میان استفاده از هوش مصنوعی در فضای مجازی قوز بالا قوز شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، از ۱۴ دی ۱۴۰۱ که ترانه علیدوستی با قرار وثیقه آزاد شد، دیگر کمتر مثل سابق با جنجال سر زبان‌ها بود، تا اینکه این اواخر نادره حکیم الهی، مادر ترانه علیدوستی بدون اینکه نامی از بیماری دخترش ببرد، گفت که ترانه به بیماری سختی مبتلا شده، که اکنون حالش خوب است. او بدون اینکه نامی از بیماری ببرد، گفت: منشا بیماری دخترش مشخص نیست.

چند روز بعد تصاویری از ترانه علیدوستی و ملاقات پدرش و بازیگران با او در فضای مجازی منتشر شد، که مشخص شد این تصاویر متعلق به بستری شدن الناز شاکردوست است، که چند سال پیش سر صحنه فیلمبرداری دچار حادثه شده بود.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر
  • گول خوردیم؛ این تصویر ترانه علیدوستی فیک از آب درآمد
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!