Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دادستان عمومی و انقلاب گناباد خراسان رضوی گفت: با افرادی که از روی لجاجت از طریق بی‌ححابی و بد حجابی در صدد بر هم‌زدن نظم عمومی جامعه باشند، بدون اغماض برخورد قضایی می‌شود.   به گزارش ایرنا، مرتضی امیری روز سه‌شنبه در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گناباد افزود: برای افرادی که هدفمند دنبال ترویج مظاهر بی‌حجابی هستند، جریمه نقدی و حتی حبس در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ضمن تاکید بر توجه به فرهنگ‌سازی عفاف و حجاب و گسترش فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، بیان کرد: در اجرای این فریضه در ابتدا نباید برخورد سلبی صورت گیرد، بلکه در مرحله نخست بایستی با تذکر زبانی نسبت به راهنمایی و ارشاد افراد اقدام کرد.   دادستان عمومی و انقلاب گناباد گفت: فعالیتهای فرهنگی و ارزشی برای مقابله با شبیخون و تهاجم فرهنگی در مقایسه با حجم اقدامات ضد فرهنگی دشمنان بسیار ناچیز است و باید با گسترش فعالیتهای فرهنگی متناسب با ارزشهای اسلامی در اماکن عمومی، پارکها و فضای سبز و اماکن تجاری و پاساژها فرهنگ عفاف و حجاب را در جامعه گسترش داد.   امیری با اشاره به تاثیرگذاری خانواده‌ها در تربیت و آموزش نوجوانان و جوانان افزود: باید از مهدهای کودک و مدارس، مسایل فرهنگی و ارزشی برای کودکان و دانش‌آموزان تبیین شود.   فرماندار گناباد هم با اشاره به افزایش هجمه‌های ضد فرهنگی دشمنان علیه مسائل فرهنگی جامعه اسلامی و همچنین ترویج مظاهر بدحجابی در جامعه بیان کرد: باید با گسترش فعالیتهای فرهنگی و ارزشی در بخشهای مختلف و اماکن عمومی جامعه به نوعی فضا را برای هنجار شکن‌ها ناامن کرد.   رضا نصیری گفت: کار گروه رعایت شئون فرهنگی در ادارات گناباد در سریعترین زمان ممکن برگزار و راهکارهای برخورد و ارتباط پرسنل و ارباب رجوع مبتنی بر ارزشها در آن برنامه‌ریزی می‌شود. تماشاخانه ببینید| حمله نادر شیرهای گرسنه به زرافه/ رهبر شیرها تنها شانس پیروزی آن‌هاست ببینید| با پرسش‌های ناتمام کودک چه ‌کنیم؟ یک راه‌حل بهتر برای پاسخ به سئوالات آن‌ها فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۲۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به مناسبت ۱۷ شوال روز ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای گفت: ترویج ورزش زورخانه‌ای طبعاً یکی از سریع‌ترین و زیباترین و بهترین مسیر‌هایی است که می‌تواند با تقویت نشاط اجتماعی به گسترش فرهنگ پهلوانی مخصوصاً در جوانان و نوجوان تاثیرگذار باشد.

امامی افزود: فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در تاریخ و تمدن ایران باستان و آموزه‌های دینی ما ایرانیان ریشه دارد؛ بنابراین ترویج فرهنگ پهلوانی در عرصه ورزش و حتی فراتر اشاعه آن در فرهنگ عمومی جامعه و تسری ان در مراودات و کار‌های روزمره همچنین توسعه ورزش زورخانه‌ای که با طنین ملکوتی صلوات و ذکر ال الله بویژه مولا علی (ع) همراه است، وظیفه ملی و اخلاقی ما به شمار می‌آید.

وی همچنین گفت: آنچه اهمیت دارد علاوه بر وظیفه فردی، نقش آفرینی نهاد‌های متولی در این عرصه بویژه فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای و وزارت ورزش و جوانان است تا با برنامه ریزی مبتنی بر شان فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای شاهد سرایت روحیه پهلوانی، مرام جوانمردی و اخلاق اسلامی در همه ورزش‌ها باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • جایگاه گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب؟
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب حذف می‌شود؟
  • گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب حذف شده است؟
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند